Plecaki MT Pro - proszę o opinie.

Data: 2010-04-03 16:44:28
Autor: solar
Plecaki MT Pro - proszę o opinie.
W dniu 2010-04-03 11:58, Szewc pisze:
Witam.

Od dłuższego czasu łaziłem po sklepach w poszukiwaniu plecaka, niestety
żaden nie miał tego wszystkiego na czym mi zależało. Znalazłem jednak na
allegro coś takiego: http://www.allegro.pl/item983329140_aukcja.html

Z wyglądu to prawie dokładnie Deuter Futura. Ale prawie...
- strasznie duży na rower - mam 22 l Futurę i używam jej na kilkudniowe wycieczki rowerowe
- grube paski nośne zamiast pasków z siatki - mocno grzeją latem
- nie widać na zdjęciach, jak faktycznie wygląda ten system wentylacji. Plecak przylega do pleców? Czy jest odstająca siateczka? Jeśli siateczka, to przynajmniej w Deuterze, sprawdza się takie coś znakomicie.

"Najmniej Boga jest w Kościele."
                                           J. Arangurena

Data: 2010-04-03 09:22:00
Autor: jpogoda
On 3 Kwi, 16:44, solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:

Plecak przylega do pleców? Czy jest odstająca siateczka? Jeśli
siateczka, to przynajmniej w Deuterze, sprawdza się takie coś znakomicie.

Wygląda, że raczej przylega do pleców. Kicha. Szkoda nawet tej małej
kasy.
Myślę, że kolega Szewc powinien dozbierać kasę i wybrać jednak coś z
kolekcji Deutera -- da się w sieci ustrzelić jakieś okazje/promocje.
Ja też kiedyś z oszczędności popełniłem zakup taniego plecaka (Author)
i leży teraz i się kurzy w szafie bo okazał się totalną porażką.
Sam mam 4 różne plecaki Deutera na różne okazje (turystyczny i
rowerowy -- oba z AirComfort, na laptopa i dziecięcy -- oba z
AirStripes) i z każdego jestem w 100% zadowolony. Są przemyślane,
komfortowe i solidnie wykonane.
Powtarzam -- szkoda kasy na tanie substytuty.

Pozdrawiam,

--
Jarek Pogoda

Data: 2010-04-03 09:30:24
Autor: jpogoda
On 3 Kwi, 18:22, jpogoda <jpog...@gmail.com> wrote:
> [...]
> siateczka, to przynajmniej w Deuterze, sprawdza się takie coś znakomicie.

Wygląda, że raczej przylega do pleców. Kicha. Szkoda nawet tej małej

Ha, a jednak jest tam jakiś "zaawansowany system wentylacja cool air
max" z przestrzenią powietrzną między placami a plecakiem. Nie zmienia
to faktu, ze nie zaryzykowałbym "wejścia" w ten plecak :-) To tak jak
kupić auto marki Tata :-)

--
J.P.

Plecaki MT Pro - proszę o opinie.