Plecaki MT Pro - proszę o opinie.

Data: 2010-04-03 09:11:04
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Plecaki MT Pro - proszę o opinie.
On 3 Kwi, 11:58, Szewc <rock...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam.

Od dłuższego czasu łaziłem po sklepach w poszukiwaniu plecaka, niestety
żaden nie miał tego wszystkiego na czym mi zależało. Znalazłem jednak na
allegro coś takiego:http://www.allegro.pl/item983329140_aukcja.html

Niby jest z Cordury, czyli powinien być ok, ale Cordury też bywają
różne. Poza tym nie wiem jak wytrzymają szwy przy intensywnej
eksploatacji. No i ta cena. Jak dla mnie trochę "za niska". Nie jestem
pewien czy za takie pieniądze da się zrobić solidny plecak.

Proszę szanowne grono o opinie i informacje na temat tej marki.
Nie brakuje tam czasem czegoś do przymocowania rurki? Jedno
plastikowe, luźne oczko to chyba za mało, zeby rurka nie
przeszkadzała.
Co do ceny - czasami zdarza się, że producent ma różne "odrzuty",
kupowałem na rynku plecaki (szkolne) za połowę, albo i mniej ceny
polskiego producenta:)
I żebyś się nie martwił, że za tanio podali ile kosztuje "naprawdę" -
140zł

Plecaki MT Pro - proszę o opinie.