Płemieł wszechczasów

Data: 2014-07-03 01:57:49
Autor: MarkWoydak
Płemieł wszechczasów
"Kaczyński stworzył biznesowo-polityczny konglomerat, w skład którego wchodzi
partia oraz zaprzyjaźnione fundacje i firmy. On sam znajduje się w jego
sercu - korzysta z ochrony opłacanej przez partię oraz z przysług
wyświadczanych przez Srebrną. Mechanizm jest podłączony do publicznych
pieniędzy w postaci dotacji dla PiS. Na dodatek czapą dla całej maszynerii
jest fundacja, której patronuje nieżyjący brat prezesa. Po co to wszystko?
Mój rozmówca: - Proszę zwrócić uwagę, że Kaczyński od pięciu lat jest
zwykłym posłem, ale nadal żyje jak premier. Ma swoje media, komandosi
strzegą jego domu, partia wozi go limuzyną, a ludzie na spotkaniach adorują.
To wszystko zapewnia mu opisywany przez pana mechanizm. Musi pan jednak
wiedzieć, że prezes ma obsesję na punkcie swojej pozycji w PiS. Boi się, że
ktoś kiedyś przyjdzie i odbierze mu partię. Mechanizm zbudowany wokół partii
go uspokaja. Daje poczucie, że nawet bez partii nadal będzie mógł być
premierem."

http://tiny.pl/q8ntq

MW

Płemieł wszechczasów