Plener Fotograficzny - S?owacja (Spisz/S?owacki Raj)

Data: 2011-02-28 17:03:15
Autor: NomaD_FH
Plener Fotograficzny - S?owacja (Spisz/S?owacki Raj)
W imieniu swoim i kumotrów (PPTFS),
Zapraszam wszystkich chętnych na Słowacki Plener Fotograficzny
(Główna baza: Spišska Nová Ves)
Termin: 15-17 kwietnia 2011.
Miejsce: Penzión Rittenberg

W programie tańce, hulanki swawole (może się przydać jakiś aparat
fotograficzny + zapasowa wątroba) ;)
Planowane slajdowisko (rzutnik analogowy + projektor multimedialny).
Może będzie mini studio.
A serio, program pleneru mamy ambitny, wszystkie szczegóły dotyczące
programu, cen, zakwaterowania, lista uczestników itp pierdoły są na
stronie plenerowej, czyli:
http://plener.nomadfh.pl/

Koszt noclegów 8.51 EUR/dzień

Możliwość spotkania starych dinozaurów pl.rec.foto (tak wiem, ludzie
tak długo nie żyją) ;)

Ilość miejsc ograniczona (ale może być jeszcze nieco rozszerzona,
jeśli będzie zainteresowanie :D

Grzesiek "Nomad_FH"

Data: 2011-03-01 09:53:30
Autor: Magdalena W.

Użytkownik "NomaD_FH" <nomadfh@gmail.com> napisał w wiadomości

Możliwość spotkania starych dinozaurów pl.rec.foto (tak wiem, ludzie tak długo nie żyją) ;)

O mattcobosco,  faktycznie :)))))
Szkoda, że termin nam nie pasuje.

pozdrawiam
Magdalena

Data: 2011-03-01 05:13:39
Autor: NomaD_FH
On 1 Mar, 09:53, "Magdalena W." <psia...@gazeta.pl> wrote:
U ytkownik "NomaD_FH" <noma...@gmail.com> napisa w wiadomo ci

> Mo liwo spotkania starych dinozaur w pl.rec.foto (tak wiem, ludzie tak
> d ugo nie yj ) ;)

O mattcobosco,  faktycznie :)))))
Szkoda, e termin nam nie pasuje.

pozdrawiam
Magdalena

No z kolei termin byl tak ustawiony, aby spasowal Jedzokowi,
Terroryscie i jeszcze kilku innym ;)

Data: 2011-03-01 05:14:55
Autor: NomaD_FH
Plener Fotograficzny - S?owacja (Spisz/S?owacki Raj)
No i faktycznie szkoda, ze Wam nie pasuje :)
Ale - ogolnie zamierzamy wrocic do czestszego organizowania plenerow.
I nawet jakies zdjecia i jakis plan sie realizuje (to bedzie w sumie 3
plener w ciagu ostatniego czasu z jakims planem na plener) ;)

Data: 2011-03-01 14:34:08
Autor: Magdalena W.
Plener Fotograficzny - Slowacja (Spisz/Slowacki Raj)

Uzytkownik "NomaD_FH" <nomadfh@gmail.com> napisal w wiadomosci

Ale - ogolnie zamierzamy wrocic do czestszego organizowania plenerow.
Tylko nie róbcie wszystkiego na poludniu kraju ;)

pozdrawiam
Magdalena

Data: 2011-03-01 23:28:17
Autor: JA
On 2011-03-01 14:34:08 +0100, "Magdalena W." <psiamac@gazeta.pl> said:

Ale - ogolnie zamierzamy wrocic do czestszego organizowania plenerow.
Tylko nie róbcie wszystkiego na poludniu kraju ;)

Na południe OD kraju.

:)
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2011-03-02 14:49:37
Autor: Magdalena W.

Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

Tylko nie róbcie wszystkiego na poludniu kraju ;)

Na południe OD kraju.

Oj tam, oj tam ;)
Te parędziesiąt kilometrów to już Pan Pikuś, jak się 700 przejedzie ;)

pozdrawiam
Magdalena

Data: 2011-03-14 11:22:46
Autor: NomaD_FH
Plener Fotograficzny - Slowacja (Spisz/Slowacki Raj)
Magda - to kiedy Wy robicie jakiś plenerek? :)
Wiesz - ja zawsze mogę jeszcze w Bułgarii zrobić w lecie, ale to już
będzie ciut dalej :D
(ale jeśli ktoś chce - to zapraszam, tanie a dobrej klasy pensjonaty/
hotele się znajdzie) :D
Jestem tam praktycznie większość sezonu.

A co do pleneru - zamki słowackie czekają - zapraszamy :D
p.s. my nie gryziemy (chyba).

Pzdr

--
Grzesiek "Nomad_FH"

Plener Fotograficzny - S?owacja (Spisz/S?owacki Raj)