Plextor PX-800 problem

Data: 2010-04-25 23:36:41
Autor: MC
Plextor PX-800 problem
Użytkownik "Piotr ( Maximus )" <piotr@NO.kr.home.pl> napisał w wiadomości news:4bd47a75$0$17089$65785112news.neostrada.pl...
Witam
Nagrywarka Plextor PX-800 nagrywa bez problemu płytki CD, natomiast przy próbie zapisu wyrzuca błąd - "Błąd kalibracji mocy".
Czy nagrywarka nadaje się już do kosza ?

Mógłbyś jasno napisać co się dzieje? Raz nagrywa bez problemu a przy próbie zapisu wyrzuca błąd. Czy nagrywanie nie jest tym samym co zapis?

Data: 2010-04-26 11:37:20
Autor: Piotr Laptop Net Pl
Plextor PX-800 problem

Mógłbyś jasno napisać co się dzieje? Raz nagrywa bez problemu a przy próbie
zapisu wyrzuca błąd. Czy nagrywanie nie jest tym samym co zapis?

Bez problemu nagrywa każdą płytkę CD
Jak chcę nagrać DVD to rozpoczyna nagrywanie i pasek postępu ma tylko 3%, chwilę pokręci i Nero wyrzuca komunikat, że zapis zakończony niepowodzeniem i komunikat - "Błąd kalibracji mocy". Nagrywam na DVD Verbatim.

Pozdrawiam
Piotr ( z pracy )

Data: 2010-04-26 15:00:15
Autor: MC

[...]