Pliki cookies - kto musi miec

Data: 2013-04-14 13:57:13
Autor: Jozef Stanin
Pliki cookies - kto musi miec
W dniu 10.04.2013 08:00, Majka pisze:
Czy na kazdej stronie internetowej musi byc ta informacja o plikach
cookies ??
Przeciez to jest idiotyczne
Adblock Plus - dodałem filtr
*cookie* <- z tymi gwiazdkami i info nie pokazuje mi się, bynajmniej na
naszych popularnych portalach

--
Bo my jesteśmy dziś mniej pazerni
Roślinożerni, roślinożerni

                        (Zenon Laskowik, „Z tyłu sklepu”, 1980 r.)

Data: 2013-04-15 16:56:24
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Pliki cookies - kto musi miec
W dniu 14.04.2013 13:57, Jozef Stanin pisze:
  info nie pokazuje mi się, bynajmniej na
naszych popularnych portalach

No i bynajmniej wogóle nie musisz chamować spowrotem.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Pliki cookies - kto musi miec