Plk. Kuklinski wygral z HGW

Data: 2012-05-22 07:27:20
Autor: brat_olin
Plk. Kuklinski wygral z HGW
http://www.pac1944.org/directors/meeting1105.htm

WHEREAS, Col. Ryszard Kukliski was a great patriot who showed
enormous dedication for his country and risked his life and the safety
of his family to protect Poland from the Soviet Union during the Cold
War by supplying information to the United Stes, and

WHEREAS, Col. Ryszard Kukliski provided more than 40,000 pages of
Polish and Warsaw Pact classified documents to the CIA, for which he
was awarded the Distinguished Intelligence Medal for his outstanding
service; and

WHEREAS, Memorial Hall, which contains unique memorabilia connected
with Col. Ryszard Kukliski, was created in his honor in 2006 by
Professor Jzef Szaniawski, who himself financed two rooms in a house
in Warsaw's Old Town; and

WHEREAS, President of Warsaw Hanna Gronkiewicz-Waltz announced the
imminent termination of the operation and activities held in Col.
Ryszard Kukliski Memorial Hall; and

WHEREAS, the United States Department of State intervened and
convinced the President of Warsaw to keep the memorial operating,

THEREFORE, be it resolved that the Council of National Directors of
the Polish American Congress, assembled in Rosemont, IL, conveys the
words of greatest gratitude to the United States Department of State
for convincing the government of the Republic of Poland to preserve
the Col. Ryszard Kukliski Memorial Hall in Warsaw's Old Town.

Data: 2012-05-22 22:13:29
Autor: WW
Plk. Kuklinski wygral z HGW
W dniu 2012-05-22 16:27, brat_olin pisze:
http://www.pac1944.org/directors/meeting1105.htm

WHEREAS, Col. Ryszard Kukliński was a great patriot [...]

Zdrajca nie jest patriotą.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-05-22 22:19:20
Autor: A. Filip
Plk. Kuklinski wygral z HGW
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
W dniu 2012-05-22 16:27, brat_olin pisze:
http://www.pac1944.org/directors/meeting1105.htm

WHEREAS, Col. Ryszard Kukliński was a great patriot [...]

Zdrajca nie jest patriotą.

Zdrajca PRL nie może być usańskim patriotą?

Data: 2012-05-22 20:35:22
Autor: Observatore
Plk. Kuklinski wygral z HGW
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa(a):
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

> Zdrajca nie jest patriotą.

Zdrajca PRL nie moze byc usanskim patriota?

zdradzil was homosowietikusy? Ale juz wrocili wasi. Nawet po rusku rozmawiaja
ich sluby w supermarkietach.

* Takie &#8222;*czerwone wiato* mi si zapalio! - hala TORWAR &#8211; miejsce zarezerwowane na nocleg dla kibicw rosyjskich.
Chciaabym mie pewno, ze wyjad z chwil zakoczenia Euro. Chciaabym
wierzy, e nie bdzie to armia tych bandziorw, ktrych zasponsoruje sam car,
aby pacyfikowa nasze marsze o wolne media.

- wczoraj byam w hipermarkecie, wchodziam przez bramk z reklamwk CCC(bez
P) i zostaam zatrzymana przez ochron. Gestem pokazano mi, e mam si cofn.
Nagle sysz jak pani z ochrony przemawia do mnie piknie po rosyjsku:
&#8222;&#1055;&#1086;&#1078;&#1072;&#1083;&#1091;&#1081;&#1089;&#1090;&#1072;, &#1087;&#1086;&#1082;&#1072;&#1078;&#1080;&#1090;&#1077; &#1084;&#1085;&#1077; &#1074;&#1072;&#1096;a re&#1082;&#1083;a&#1084;&#1091;&#1074;&#1101;&#1095;&#1100;&#1082;e!* - zamaram w jednej chwili.
Rozejrzaam si dookoa. Nikt prcz mnie nie zamar. *

http://cogito.salon24.pl/

Kuklinski *zdradzil* taka przysiege na wiernosc OKUPOWANEMU przez sowietow
panstwu:

*Ja, obywatel Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej, stajc w szeregach Wojska
Polskiego, przysigam Narodowi Polskiemu by uczciwym, zdyscyplinowanym,
mnym i czujnym onierzem, wykonywa dokadnie rozkazy przeoonych i
przepisy regulaminw, dochowa cile tajemnicy wojskowej i pastwowej, nie
splami nigdy honoru i godnoci onierza polskiego. Przysigam suy ze wszystkich si Ojczynie, broni niezomnie praw ludu
pracujcego, zawarowanych w Konstytucji, sta nieugicie na stray wadzy
ludowej, dochowa wiernoci Rzdowi Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej.
Przysigam strzec niezomnie wolnoci, niepodlegoci i granic Polskiej
Rzeczypospolitej Ludowej przed zakusami imperializmu, sta nieugicie na
stray pokoju w braterskim przymierzu z Armi Radzieck i innymi sojuszniczymi
armiami i w razie potrzeby nie szczdzc krwi ani ycia mnie walczy w
obronie Ojczyzny, o wit spraw niepodlegoci, wolnoci i szczcia ludu.
Gdybym nie baczc na t moj uroczyst przysig obowizek wiernoci wobec
Ojczyzny zama, niechaj mnie dosignie surowa rka sprawiedliwoci ludowej".

I dosiegnela go, bo sowieci tradycyjnie zemscili sie i zamordowali jego synow.

http://mea.culpa.salon24.pl/263547,ja-zolnierz-ludowego-wojska-polskiego

Data: 2012-05-23 00:12:17
Autor: A. Filip
Plk. LWP Kuklinski zdradził PRL na rzecz USA
" Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

> Zdrajca nie jest patriotą.

Zdrajca PRL nie moze byc usanskim patriota?

zdradzil was homosowietikusy? Ale juz wrocili wasi. Nawet po rusku rozmawiaja
ich sluby w supermarkietach.
[...]
http://mea.culpa.salon24.pl/263547,ja-zolnierz-ludowego-wojska-polskiego

Ależ płk. LWP Kukliński swoją "twórczą interpretacją" do czego się
zobowiązał składając przysięgę wojskową PRL dał wspaniały przykład
wszystkim żołnierzom RP3 jak mogą _samodzielnie_ interpretować do czego
to się zobowiązali, oraz rozważań czy okupacja Afganistanu całkowicie
nie "niweluje" zobowiązań :-)

A już poważniej: Robienie z plk. LWP Kuklińskiego "za wielkiego
bohatera" _MA_ oczywiste "efekty uboczne". Bo interpretacja że na rzecz USA każdego zdradzać wolno nie jest jedyna.

Data: 2012-05-22 22:35:13
Autor: Obsevatore
Plk. LWP Kuklinski zdradzi PRL na rzecz USA
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa(a):

> zdradzil was homosowietikusy? Ale juz wrocili wasi. Nawet po rusku
> [...]

Alez pul. LWP Kuklinski swoja "tworcza interpretacja" do czego sie
zobowizal skladajc przysiege wojskowa PRL dal wspanialy przyklad
wszystkim zolnierzom RP3 jak moga _samodzielnie_ interpretowac do czego
to sie zobowiazali, oraz rozwazal czy okupacja Afganistanu calkowicie
nie "niweluje" zobowiazn :-)

A ju powaniej: Robienie z plk. LWP Kuklinskiego "za wielkiego
bohatera" _MA_ oczywiste "efekty uboczne". Bo interpretacja e na rzecz USA kadego zdradzac wolno nie jest jedyna.

temat pul. Kuklinskiego byl juz wielokrotnie omawiany nawet na tej grupie.
Osobiscie zamiescilem szereg materialow.

Sam pulkowni dokladnie tlumaczyl dlaczego zdecydowal sie powiadomic USA
o planach inwazji Sowietow na panstwa Zachodniej Europy.

Gdyby do tej inwazji doszlo, to Polsaka by w tej chwili juz nie istniala. Przeciez mozecie sami sobie dokladne informacje znalezc, bo nawet w sieci sa opublikowane.

Oczywiscie pulkownik mogl nie narazac siebie i calej swojej rodziny i nie
przekazywac tych materialow USA. Byc moze dzisiaj w miejscu Polski, bylby potezny lej, po wybuchu atomowym.

Roznica miedzy Polakami zsowietyzowanymi, a niezsowietyzowanymi polega na tym, ze Polakom niezsowietyzowanym takich oczywistosci tlumaczyc nie trzeba.

Dla Polakow niezsowietyzowanych zadnym bohaterem narodowym nie jest tez sowiecki patriota Jaruzelski czy ktos taki jak Walesa.

Data: 2012-05-23 01:31:16
Autor: A. Filip
" Obsevatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:
> [...]

to sie™ zobowia…zali, oraz rozwazal„ czy okupacja Afganistanu cal‚kowicie

A juź powaźniej: Robienie z plk. LWP Kuklinskiego "za wielkiego
bohatera" _MA_ oczywiste "efekty uboczne". Bo interpretacja źe na rzecz USA kaźdego zdradzac wolno nie jest jedyna.

[...]

A mówiąc tak wprost: to USA zrobiłoby w takim przypadku z większości
Polaków radioaktywny pył. Zasługi płk. LWP Kuklińskiego są powalające
dopiero po założeniu wielkiej bezduszności USA wobec losu "polaczków".

[...]

A uważaj se płk. LWP Kuklińskiego za bardzo jasno szarego. Tylko że nie
bądź fanatycznie pierdolniętym idiotą widzącym tylko czarne i białe.

Data: 2012-05-23 05:44:59
Autor: Rafa
Plk. LWP Kuklinski zdradzi PRL na rzecz USA
Dnia Tue, 22 May 2012 22:35:13 +0000 (UTC), Obsevatore napisa(a):

A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa(a):
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

> [...]

Dla Polakow niezsowietyzowanych zadnym bohaterem narodowym nie jest tez sowiecki patriota Jaruzelski czy ktos taki jak Walesa.

Zapomniae o J.Kaczyskim. Superbohaterze wszechczasw!

Data: 2012-05-23 05:51:57
Autor: Rafa
Plk. Kuklinski wygral z HGW
Dnia Tue, 22 May 2012 22:13:29 +0200, WW napisa(a):

W dniu 2012-05-22 16:27, brat_olin pisze:
http://www.pac1944.org/directors/meeting1105.htm

WHEREAS, Col. Ryszard Kukliski was a great patriot [...]

Zdrajca nie jest patriot.

Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzyem, tylko pod tym znakiem
  Polska bdzie wioch a Polak burakiem.

Patriota nie jest zdrajc?

Data: 2012-05-23 06:49:37
Autor: A. Filip
Plk. Kuklinski wygral z HGW
Rafał <5@kolumna.org> pisze:
Dnia Tue, 22 May 2012 22:13:29 +0200, WW napisał(a):

W dniu 2012-05-22 16:27, brat_olin pisze:
http://www.pac1944.org/directors/meeting1105.htm

WHEREAS, Col. Ryszard Kukliński was a great patriot [...]

Zdrajca nie jest patriotą.

Patriota nie jest zdrajcą?

A usańscy patrioci/ojcowie założyciele to niby nie zdradzili swego króla? Nie zostaliby powieszeni (_przynajmniej_ wierchuszka)  jakby ich bunt o
dziwo nie zakończył się powodzeniem? :-)

Data: 2012-05-23 05:12:39
Autor: Observatore
Plk. Kuklinski wygral z HGW
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa(a):
A usanscy patrioci/ojcowie zaloyciele to niby nie zdradzili swego króla? Nie zostaliby powieszeni (_przynajmniej_ wierchuszka)  jakby ich bunt o
dziwo nie zakonczyl sie powodzeniem? :-)

argument typu: a u was bija murzynow? macie jakas obsesje na punkcie jankesow, tak jak komunisci ?

Dlaczego karmicie tego grupowego wulgarnego trolla? potrzebujecie palkarzy- sojusznikow w sieci?

Jestescie kompletnie niewiarygodni.

Data: 2012-05-23 06:39:14
Autor: K.S.
Tak, zdradził - i bardzo dobrze zrobił
Podczas kryzysu kubańskiego też znalazł się zdrajca, ale najprawdopodobniej zapobiegł III wojnie światowej.
Hitlera też niektórzy generałowie zdradzali.
I Kmicic zdradził.W mniemaniu swoim słusznie, choć wydaje się że program Janusza Radziwiłła był jednak dla Polski dobry.
W wielu sytuacjach dziejowych niestety zabrało zdrajców - z wielką szkodą dla ludzi.

Data: 2012-05-23 06:50:51
Autor: A. Filip
"K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Czy ty żałujesz że za mało ludzi zdradziło USA w czasie militarnego
wrogiego przejęcia Iraku? :-)

Data: 2012-05-23 08:30:18
Autor: K.S.
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87ipfnv6tw.fsfbat.anfi.hoemunix.org...

| Czy ty żałujesz że za mało ludzi zdradziło USA w czasie militarnego
| wrogiego przejęcia Iraku? :-)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jak śmiesz porównywać wojnę z reżimem w Iraku z kolektywizacją i milionami w gułagach?

Data: 2012-05-23 08:48:25
Autor: A. Filip
> [...]
| wrogiego przejęcia Iraku? :-)

Jak śmiesz porównywać wojnę z reżimem w Iraku z kolektywizacją i

A gdzie nieprecyzyjna pierdoło ograniczyłeś swoją wypowiedź _tylko_ do
mordowania milionami? Za brak precyzji wypowiedzi się płaci, może się choć tego nauczysz.

Data: 2012-05-23 09:47:19
Autor: WW
Tak, zdradził - i bardzo dobrze zrobił ... Jankesom
W dniu 2012-05-23 06:39, K.S. pisze:
[...]

Ależ nikt nie twierdzi, że zdrajcy nie są potrzebni. Wręcz przeciwnie. Wróg zawsze chętnie z nich skorzysta, a jak staną się niepotrzebni, wyrzuci ich na śmietnik.
Wszystkie tajne służby korzystają ze zdrajców: czy to z mafii czy to z wojska, ale nikt się tym nie chwali.

Data: 2012-05-23 16:39:32
Autor: A. Filip
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

Czy jak Izrael "prosi" o zwolnienie swojego szpiega co zdradził USA to się tym chwali czy nie? Bo nie zapomina wysłać przesłania "swoim (szpiegów) nie porzucamy" :-)

https://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Pollard

Plk. Kuklinski wygral z HGW