Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy

Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy

Data: 2010-04-22 11:50:28
Autor: Janina Kolina
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy
Data: 2010-04-22 04:33:08
Autor: Sholay
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrze gawczy
On 22 Kwi, 11:50, "Janina Kolina" <kolstek.wal...@yako.com> wrote:
noto chuba tajemnica się wyjaśniła

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7800848,Prezydencki_TU...

Co co brednie. Miał resurs na 5000 godzin, a Tu-154 używa Aerofłot
choćby na trasie Moskwa-Warszawa.

&

Data: 2010-04-22 12:03:21
Autor: Jarosław Sokołowski
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy
Sholay napisał:

Tu-154 używa Aerofłot choćby na trasie Moskwa-Warszawa.

Naprawdę? A skąd je mają? http://wwww.aeroflot.ru/cms/en/flight/plane_park
-- tu jest lista tego, czym linia dysponuje. Na wymienionej trasie latają
zwykle Airbusy A320 albo A319.

Aerofłot pozbył się swoich Tu-154 bodajże w zeszłym roku, ale ostatnio
latały one głównie na liniach krajowych. Oficjalnie jako przyczynę tej
decyzji podali "względy bezpieczeństwa", ale ja raczej podejrzewam, że
chodziło o ekonomię.  Jarek

--
Raz który lecę z Moskwy do Odessy
I znowu, psiakrew, odwołują lot,
Wynika to ze słów jej wysokości stewardessy
Majestatycznej jak Aerofłot.

Data: 2010-04-22 12:16:29
Autor: Lukasz Trabinski
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy
Jarosław Sokołowski <jaros@lasek.waw.pl> wrote:
Aerofłot pozbył się swoich Tu-154 bodajże w zeszłym roku, ale ostatnio
latały one głównie na liniach krajowych. Oficjalnie jako przyczynę tej
decyzji podali "względy bezpieczeństwa", ale ja raczej podejrzewam, że
chodziło o ekonomię.

Dokładnie, tam gdzie były Tu-154 teraz latają Airbusy A320. Na trasie
Warszawa - Moskwa  latają A320 i A319 oraz EMB 175 *


* w lotach obsługiwanych przez LOT

--
ŁT

Data: 2010-04-22 14:26:39
Autor: /dev/SU45
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy
Dokładnie, tam gdzie były Tu-154 teraz latają Airbusy A320. Na trasie
Warszawa - Moskwa  latają A320 i A319 oraz EMB 175 *

To przygnębiające że już nie latają Tu154, no i Tu134 do Mińska. Ale
niestety sytuacja ekonomiczna Rosji jest trudna. W zeszłym roku leciałem
W-wa - Moskwa Aerofłotem i w A319 zajętych było może 20% miejsc, a
wracałem złotym boeingiem LOTu i było podobnie. Te połączenia chyba
muszą być trzymane ze względu na dwustronną umowę, nie byłoby łatwo je
wznowić po zawieszeniu.

A w Rosji też coraz mniej Tu i Iłów lata. Pewnie Ił86 też już wkrótce
wycofają? S7 ma jeszcze trochę gratów w nowoczesnych malowaniach, ale to
pewnie też ostatnie podrygi. Dokąd idą samoloty ze splajtowanych linii
typu SkyEurope?

Data: 2010-04-22 13:03:04
Autor: Jarosław Sokołowski
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy
/dev/SU45 napisał:

Dokładnie, tam gdzie były Tu-154 teraz latają Airbusy A320. Na trasie
Warszawa - Moskwa  latają A320 i A319 oraz EMB 175 *

To przygnębiające że już nie latają Tu154,

Przecież toto spala dwa tazy tyle paliwa co normalny samolot, a opłaty
za start takiego wyjca są ze trzy razy wyższe. Kogo na to stać? Zresztą
i tak za kilka lat za żadne pieniądze nie będzie można tym wylądować na
europejskim lotnisku.

--
Jarek

Data: 2010-04-22 17:04:25
Autor: =Marcos=
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy
A w Rosji też coraz mniej Tu i Iłów lata. Pewnie Ił86 też już wkrótce
wycofają? S7 ma jeszcze trochę gratów w nowoczesnych malowaniach, ale to
pewnie też ostatnie podrygi. Dokąd idą samoloty ze splajtowanych linii
typu SkyEurope?

Samoloty są zazwyczaj i tak własnością firm leasingowych, nie linii lotniczych, więc idą tam gdzie firma leasingowa je dalej wynajmie.
Flota SkyEurope była własnością GECAS i ta firma wynajęła je dalej do Aerolineas Argentinas i AnadoluJet (turecka linia). Takie firmy jak ILFC, GECAS, Aercap, ALAFCO posiadają ponad 50% światowej floty samolotów pasażerskich. I prawda jest taka, że większość linii lotniczych jest nic nie warta. Taki LOT jeśli dobrze pamiętam, wart jest około 200 milionów USD. Czyli troche więcej niż jeden nowy Boeing 787.
A na przykład grupa Lufthansa posiada około 600 z 743 samolotów w swojej flocie. Ciekawe rzeczy wyczytać można w raporcie finansowym spółki akcyjnej. Na przykład niektóre pojedyncze samoloty są własnością kilkunastu spółek na Kajmanach, a właścicielem spółek jest Lufthansa.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]
marek [AT] microstock . pl

http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

Data: 2010-04-22 14:01:27
Autor: =Marcos=
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy
Co co brednie. Miał resurs na 5000 godzin, a Tu-154 używa Aerofłot
choćby na trasie Moskwa-Warszawa.

Aerofłot nie posiada Tu-154.
Ostatni Aerofłotowy Tu-154 był w Warszawie ponad rok temu.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2010-04-22 15:50:54
Autor: Dxs
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy

Użytkownik "Sholay" <andrzejm@gmail.com> napisał w wiadomości news:0d3a889c-61ab-4ef3-b20c-76139f6efb6fw39g2000yqb.googlegroups.com...
On 22 Kwi, 11:50, "Janina Kolina" <kolstek.wal...@yako.com> wrote:
noto chuba tajemnica się wyjaśniła

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7800848,Prezydencki_TU...

http://www.rmf24.pl/opinie/wywiady/kontrwywiad/news-tomasz-pietrzak-tupolewy-i-jaki-juz-dawno-powinny-trafic,nId,273873

Data: 2010-04-22 16:53:01
Autor: porterhouse
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy
Janina Kolina <kolstek.walica@yako.com> napisał(a):
noto chuba tajemnica się wyjaśniła

Nic sie nie wyjasnilo. Kolejna sciema w brukowcach a ty Kolina sie na to
nabierasz ale to chyba normalka. Dzialanie (czy nie) TAWS nie powinno miec
zadnego wplywu na to ladowanie, jeszce niedawno urzadzen typu TAWS wogole nie
bylo i nikt przez to nie wlatywal w drzewa we mgle. Procedury do ladowania
zreszta nie pozwalaja uzywac TAWS/EGPWS jako metody na okreslenie wysokosci.


--


Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona