Data: 2010-04-22 11:50:28 | |
Autor: Janina Kolina | |
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy | |
noto chuba tajemnica się wyjaśniła
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7800848,Prezydencki_TU_154_mial_zablokowany_wazny_system_ostrzegawczy_.html?skad=rss |
|
Data: 2010-04-22 04:33:08 | |
Autor: Sholay | |
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrze gawczy | |
On 22 Kwi, 11:50, "Janina Kolina" <kolstek.wal...@yako.com> wrote:
noto chuba tajemnica się wyjaśniła Co co brednie. Miał resurs na 5000 godzin, a Tu-154 używa Aerofłot choćby na trasie Moskwa-Warszawa. & |
|
Data: 2010-04-22 12:03:21 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy | |
Sholay napisał:
Tu-154 używa Aerofłot choćby na trasie Moskwa-Warszawa. Naprawdę? A skąd je mają? http://wwww.aeroflot.ru/cms/en/flight/plane_park -- tu jest lista tego, czym linia dysponuje. Na wymienionej trasie latają zwykle Airbusy A320 albo A319. Aerofłot pozbył się swoich Tu-154 bodajże w zeszłym roku, ale ostatnio latały one głównie na liniach krajowych. Oficjalnie jako przyczynę tej decyzji podali "względy bezpieczeństwa", ale ja raczej podejrzewam, że chodziło o ekonomię. Jarek -- Raz który lecę z Moskwy do Odessy I znowu, psiakrew, odwołują lot, Wynika to ze słów jej wysokości stewardessy Majestatycznej jak Aerofłot. |
|
Data: 2010-04-22 12:16:29 | |
Autor: Lukasz Trabinski | |
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy | |
Jarosław Sokołowski <jaros@lasek.waw.pl> wrote:
Aerofłot pozbył się swoich Tu-154 bodajże w zeszłym roku, ale ostatnio Dokładnie, tam gdzie były Tu-154 teraz latają Airbusy A320. Na trasie Warszawa - Moskwa latają A320 i A319 oraz EMB 175 * * w lotach obsługiwanych przez LOT -- ŁT |
|
Data: 2010-04-22 14:26:39 | |
Autor: /dev/SU45 | |
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy | |
Dokładnie, tam gdzie były Tu-154 teraz latają Airbusy A320. Na trasie To przygnębiające że już nie latają Tu154, no i Tu134 do Mińska. Ale niestety sytuacja ekonomiczna Rosji jest trudna. W zeszłym roku leciałem W-wa - Moskwa Aerofłotem i w A319 zajętych było może 20% miejsc, a wracałem złotym boeingiem LOTu i było podobnie. Te połączenia chyba muszą być trzymane ze względu na dwustronną umowę, nie byłoby łatwo je wznowić po zawieszeniu. A w Rosji też coraz mniej Tu i Iłów lata. Pewnie Ił86 też już wkrótce wycofają? S7 ma jeszcze trochę gratów w nowoczesnych malowaniach, ale to pewnie też ostatnie podrygi. Dokąd idą samoloty ze splajtowanych linii typu SkyEurope? |
|
Data: 2010-04-22 13:03:04 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy | |
/dev/SU45 napisał:
Dokładnie, tam gdzie były Tu-154 teraz latają Airbusy A320. Na trasie Przecież toto spala dwa tazy tyle paliwa co normalny samolot, a opłaty za start takiego wyjca są ze trzy razy wyższe. Kogo na to stać? Zresztą i tak za kilka lat za żadne pieniądze nie będzie można tym wylądować na europejskim lotnisku. -- Jarek |
|
Data: 2010-04-22 17:04:25 | |
Autor: =Marcos= | |
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy | |
A w Rosji też coraz mniej Tu i Iłów lata. Pewnie Ił86 też już wkrótce Samoloty są zazwyczaj i tak własnością firm leasingowych, nie linii lotniczych, więc idą tam gdzie firma leasingowa je dalej wynajmie. Flota SkyEurope była własnością GECAS i ta firma wynajęła je dalej do Aerolineas Argentinas i AnadoluJet (turecka linia). Takie firmy jak ILFC, GECAS, Aercap, ALAFCO posiadają ponad 50% światowej floty samolotów pasażerskich. I prawda jest taka, że większość linii lotniczych jest nic nie warta. Taki LOT jeśli dobrze pamiętam, wart jest około 200 milionów USD. Czyli troche więcej niż jeden nowy Boeing 787. A na przykład grupa Lufthansa posiada około 600 z 743 samolotów w swojej flocie. Ciekawe rzeczy wyczytać można w raporcie finansowym spółki akcyjnej. Na przykład niektóre pojedyncze samoloty są własnością kilkunastu spółek na Kajmanach, a właścicielem spółek jest Lufthansa. -- Marcos [Marek Ślusarczyk] marek [AT] microstock . pl http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży |
|
Data: 2010-04-22 14:01:27 | |
Autor: =Marcos= | |
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy | |
Co co brednie. Miał resurs na 5000 godzin, a Tu-154 używa Aerofłot Aerofłot nie posiada Tu-154. Ostatni Aerofłotowy Tu-154 był w Warszawie ponad rok temu. -- Marcos [Marek Ślusarczyk] marek [AT] microstock . pl http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze |
|
Data: 2010-04-22 15:50:54 | |
Autor: Dxs | |
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy | |
Użytkownik "Sholay" <andrzejm@gmail.com> napisał w wiadomości news:0d3a889c-61ab-4ef3-b20c-76139f6efb6fw39g2000yqb.googlegroups.com... On 22 Kwi, 11:50, "Janina Kolina" <kolstek.wal...@yako.com> wrote: noto chuba tajemnica się wyjaśniła http://www.rmf24.pl/opinie/wywiady/kontrwywiad/news-tomasz-pietrzak-tupolewy-i-jaki-juz-dawno-powinny-trafic,nId,273873 |
|
Data: 2010-04-22 16:53:01 | |
Autor: porterhouse | |
Płk Tomasz Pietrzak - zablokowany system ostrzegawczy | |
Janina Kolina <kolstek.walica@yako.com> napisał(a):
noto chuba tajemnica się wyjaśniła Nic sie nie wyjasnilo. Kolejna sciema w brukowcach a ty Kolina sie na to nabierasz ale to chyba normalka. Dzialanie (czy nie) TAWS nie powinno miec zadnego wplywu na to ladowanie, jeszce niedawno urzadzen typu TAWS wogole nie bylo i nikt przez to nie wlatywal w drzewa we mgle. Procedury do ladowania zreszta nie pozwalaja uzywac TAWS/EGPWS jako metody na okreslenie wysokosci. -- |