P³on±ca Armia

Data: 2009-12-19 13:29:12
Autor: in for
P³on±ca Armia
Osoby odwiedzaj±ce bazê nad J. Bia³ym mog³y obserwowaæ od kilku miesiêcy
przygotowania do realizacji do¶æ niezwyk³ego pomys³u.

http://tinyurl.com/yflrgdf
 Teraz pozosta³o nam ju¿ tylko zatopiæ wszystkie postaci, czekamy na lód, chyba
bêdzie ³atwiej.

P³on±ca Armia urozmaici kolejn± czê¶æ jeziora, tê która nie jest odwiedzana ze
wzglêdu na brak jakichkolwiek atrakcji na dnie (azymut 230).

Pozdrawiam,
Jacek

Data: 2009-12-19 18:48:09
Autor: Daniel Kowalski
P³on±ca Armia
in_for@vp.pl pisze:
[...]

Zajebista muzyka z kompozytora tel. Sony Ericsson ;-)

Data: 2009-12-19 20:58:15
Autor: in for
P³on±ca Armia

Zajebista muzyka z kompozytora tel. Sony Ericsson ;-)

No mnie te¿ szczena opad³a, ¿e kolo tak± muzykê na telefonie skleci³. Nie tylko,
¿e zajefajna, to ZAIKS mo¿e spadaæ na bambus :).

Jacek

Data: 2009-12-19 22:03:07
Autor: W³odek
P³on±ca Armia
Zajefajna zabawka i pomys³. Ja to sobie to tak od razu wyobrazi³em ¿e móg³ by¶ wpa¶æ na pomys³ konkursu foto na najciekawsze zdjêcie z armi± w roli. Co Ty na takie dictum?
Pozdrawiam W³odek

U¿ytkownik <in_for@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:7b19.00000299.4b2cc718@newsgate.onet.pl...

Data: 2009-12-19 23:35:52
Autor: in for
P³on±ca Armia
móg³by¶ wpa¶æ na pomys³ konkursu /.../

Konkurs ju¿ jest, tyle, ¿e by wzi±æ w nim udzia³ bêdziesz musia³ nauczyæ siê przemówiæ to s³owo: nuras!

Szczegó³y wkrótce :)

Jacek

Data: 2009-12-20 11:22:28
Autor:
P³on±ca Armia
in_for@vp.pl napisa³(a):
> móg³by¶ wpa¶æ na pomys³ konkursu /.../

Konkurs ju¿ jest, tyle, ¿e by wzi±æ w nim udzia³ bêdziesz musia³ nauczyæ siê przemówiæ to s³owo: nuras!

To wygra³em, powtarzam czêsto Forum-Nuras zamiast popularnych przekleñstw
(opis dzia³ania zastêpuje bluzgi).
Wymówienie tego pod wod±, w mojej masce z wycieraczk±, równie¿ bêdzie dobrze
s³yszalne.

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-20 15:20:24
Autor: in for
P³on±ca Armia

To wygra³em, powtarzam czêsto Forum-Nuras zamiast popularnych przekleñstw
(opis dzia³ania zastêpuje bluzgi). Wymówienie tego pod wod±, w mojej masce z
wycieraczk±, równie¿ bêdzie dobrze s³yszalne.

Niezwyk³e poczucie humoru, znów ubawi³em siê do ³ez! Rysiek, nie chcê pope³niæ
falstartu i nic wiêcej nie napiszê, nie mniej chcia³bym aby¶ spojrza³ bez
uprzedzeñ na now± inicjatywê.

Jacek

Data: 2009-12-21 07:21:20
Autor:
P³on±ca Armia
in_for@vp.pl napisa³(a):
 nie mniej chcia³bym aby¶ spojrza³ bez
uprzedzeñ na now± inicjatywê.

Nie mam uprzedzeñ.

Ogrzewany namiot zimowy, nad brzegiem by siê przyda³. pozdrawiam rc

Data: 2009-12-21 01:55:56
Autor: waterman
P³on±ca Armia
On 21 Gru, 08:21, " " <demolant.WYT...@gazeta.pl> wrote:
in_...@vp.pl napisa³(a):

> [...]
> uprzedzeñ na now± inicjatywê.

Nie mam uprzedzeñ.

Ogrzewany namiot zimowy, nad brzegiem by siê przyda³.

Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Kiedy¶ taki by³ i by³o w nim cieplutko
pozdrawiam Jarek

Data: 2009-12-21 16:11:08
Autor: Agata
P³on±ca Armia i cieply namiot

> Ogrzewany namiot zimowy, nad brzegiem by siê przyda³.
>
> pozdrawiam rc
>
> --

Kiedy¶ taki by³ i by³o w nim cieplutko
pozdrawiam Jarek

i snickersy...
A.

Data: 2009-12-21 12:54:50
Autor: waterman
On 21 Gru, 16:11, "Agata" <agata_jotWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

> Kiedy¶ taki by³ i by³o w nim cieplutko
> pozdrawiam Jarek

i snickersy...
A.

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Oczywi¶cie snickersy i od tego siê wszystko cze³o
pozdrawiam Jarek

Data: 2009-12-22 00:39:18
Autor: in for
P³on±ca Armia

Ogrzewany namiot zimowy, nad brzegiem by siê przyda³.

Rysiek, kompletnie Ciê nie poznajê! Ogrzewany namiot jest dla cienkich bolków! My nacieramy siê ¶niegiem... i po nurkach wchodzimy na golca do przerêbla, tak jest zdrowiej :).

Waterman i Agata..., o co chodzi z tymi snickersami?

Jacek

Data: 2009-12-22 02:33:15
Autor: waterman
P³on±ca Armia

jest zdrowiej :).

Waterman i Agata..., o co chodzi z tymi snickersami?

Jacek

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Ha chcia³by¶ wiedzieæ co? By³ namiot?, By³a koza?, by³o
ciep³o?...................... i by³y snickersy.
Resztê opowiemy jak przyjedziemy na podlodowe.
pozdrawiam Jarek

Data: 2009-12-26 23:52:35
Autor: Agata
P³on±ca A...

Ha chcia³by¶ wiedzieæ co? By³ namiot?, By³a koza?, by³o
ciep³o?...................... i by³y snickersy.
Resztê opowiemy jak przyjedziemy na podlodowe.
pozdrawiam Jarek

:)) byla koza, kozunia, kozula :))
zapytaj Jarka, koza najwazniejsza :)

cmok aj