PłonącaŻyrafa, czyli nie tylko Dali...

Data: 2009-03-07 00:45:28
Autor: in for
PłonącaŻyrafa, czyli nie tylko Dali...

....miał wyobraźnię!

http://www.shark.net.pl/jpg/zyrafa.jpg

Pomysł podsunął Piotr K., ten sam który ocalił parkę pod lodem.

Są tacy, którzy twierdzą, że będąc "dzieckiem w kolebce" robili to.

Ognisko na lodzie pali się dobrze i długo, można spokojnie na nim upiec kiełbaski, nawet po kilku godzinach lód pod ogniem nie roztapia się. Mimo wszystko lepiej podłożyć deski - nie gaśnie tak szybko.

Szkoda, że musimy czekać kolejny rok do takich klimatów...,

Pozdr.,
i. P.S. Na fotce Rysiek K. i Andrzej G., spust migawki nacisnął Jacek.

Data: 2009-03-07 17:21:11
Autor: Daniel Kowalski
[...]

Czad! Przypomniało mi się, jak 2 lata temu rozpaliliśmy z kumplem na Śniardwach ognisko na wodzie (tzn  woda po kolana i usypaliśmy metrowy stos okrąglaków).

Data: 2009-03-08 10:47:56
Autor: in for
PłonącaŻyrafa, czyli nie tylko Dali...

Czad!

Dzięki :). A co najważniejsze tanio :D, tu teraz wszyscy gadają tylko o pieniądzach, żeby ich wydać jak najmniej. Tak naprawdę, najlepsze klimaty są jednak za darmo.

Tej zimy wielokrotnie spacerowałem ze swoimi psami, w nocy, po zamarzniętym jeziorze. Raz odbyłem taką nocną eskapadę ze swoim kumplem, Ryśkiem. Mróz dochodził do - 15 stopni, lód pokryty był grubą warstwą śniegu, na jeziorze snuły się mgły i gdy wchodziliśmy w takie miejsca, musieliśmy nawigować po gwiazdach. Odnaleźliśmy miejsce gdzie do jeziora wpada strumień i poszliśmy tym zamarzniętym ciekiem w górę. Kraina jak z baśni Andersena. W drodze powrotnej stanęliśmy na środku jeziora, Rysiek rozpostarł ramiona i zapytał: "Czy można mieć więcej niż TO?"
ognisko na wodzie

Pomysł kupuję natychmiast, zrobimy takie ognisko na przywitanie wiosny :).

Pozdr.,
i.

--

PłonącaŻyrafa, czyli nie tylko Dali...