Plonocy motocykl na ulicy

Data: 2011-05-24 16:49:25
Autor: Marcin N
Plonocy motocykl na ulicy
Użytkownik "amos"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:ed6febb0-5d8b-4541-a296-4f9f64a849f7@h7g2000yqa.googlegroups.com...

....i jedenaste auto zatrzymuje sie, aby dac gasnice.

============

Dziwisz siÄ™? PÅ‚onÄ…cy bak z paliwem grozi wybuchem.

Mnie bardziej dziwi beztroska tych motocyklistów debatujących o kilka kroków od "płonącej bomby".

Być może za dużo filmów się naoglądałem, ale ja zwyczajnie bałbym się przebywać w pobliżu takiego zjawiska.

Data: 2011-05-24 17:03:39
Autor: Monster
Plonocy motocykl na ulicy
W dniu 2011-05-24 16:49, Marcin N pisze:
Użytkownik "amos" napisał w wiadomości grup

...i jedenaste auto zatrzymuje sie, aby dac gasnice.

============

Dziwisz siÄ™? PÅ‚onÄ…cy bak z paliwem grozi wybuchem.
Pewnie co drugi przejeżdżający na to liczy,byłoby co oglądać..

Mnie bardziej dziwi beztroska tych motocyklistów debatujących o kilka
kroków od "płonącej bomby".
To nie beztroska tylko stres
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-05-25 05:39:21
Autor: amos
Plonocy motocykl na ulicy
On 24 Maj, 16:49, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Dziwisz siê? P³on±cy bak z paliwem grozi wybuchem.

Mnie bardziej dziwi beztroska tych motocyklistów debatuj±cych o kilka kroków
od "p³on±cej bomby".

Jesli sie boisz podejsc lub pomoc gasic, to moze wystarczy poczestowac
swoja gasnica (jesli gaszacy piaskiem jej nie ma). To tez przeciez
pomoc.

--
zdrowka
amos

Data: 2011-05-25 17:41:24
Autor: Piotr Kompa
Plonocy motocykl na ulicy
amos wrote:
[...]

Wg faktów telewizyjnych pt. ró¿ne odcinki Mythbusters, benzyna zazwyczaj siê rozlewa³a p³on±c, a wybuchn±æ j± by³o do¶æ trudno. Nie, ¿ebym chcia³ to sprawdzaæ na w³asnej skórze :)

Jesli sie boisz podejsc lub pomoc gasic, to moze wystarczy poczestowac
swoja gasnica (jesli gaszacy piaskiem jej nie ma). To tez przeciez
pomoc.

Tak przy okazji, czy kto¶ z Was u¿ywa³ "spreju ga¶niczego" w postaci puszki aerozolu 500 ml? Stoi taki wynalazek w hipermarketach, wygl±da na l¿ejszy/porêczniejszy w transporcie od ga¶nicy, tylko nie wiadomo czy ma sensown± skuteczno¶æ.

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2011-05-26 09:35:31
Autor: duddits
Plonocy motocykl na ulicy
On 25.05.2011 17:41, Piotr Kompa wrote:
[...]

Gad¿et.

Przyda siê w sytuacji kiedy bêdziesz musia³ papierosa zgasiæ :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Plonocy motocykl na ulicy