Plucia Platfonsji ciag dalszy...

Data: 2011-03-08 10:58:40
Autor: D. J. MC Donald Musk
Plucia Platfonsji ciag dalszy...
Odnosząc się do zarzutów kierowanych w sprawie ułaskawienia Adama S. stwierdzić należy, że wszelkie informacje dotyczące w tym zakresie mojej osoby są nieprawdziwe. Z całą stanowczością podkreślam, że nie byłem wspólnikiem Adama S. w zarzucanym mi okresie kiedy otrzymał on prawo łaski. W spółce, w której występowałem reprezentowałem interesy innej osoby na zasadzie zawartej umowy powierniczego nabycia udziałów.
rwszta:
http://mampytanie.salon24.pl/285269,oswiadczenie-marcina-dubienieckiego
--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2011-03-08 11:08:25
Autor: u2
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:il4ujo$1u0e$1news.ett.com.ua...
[...]

Same niewiniątka! Nikt nic nie widział, nic się nie stało! Prezydent Lech K. ma czyste ręce! Opieprzcie się od generała! Ups, od prezydenta!

u2

Plucia Platfonsji ciag dalszy...