Pluj mu w oczy, to powie, że deszcz pada

Data: 2014-06-29 14:54:43
Autor: Fritz
Pluj mu w oczy, to powie, że deszcz pada
Donald Tusk, nagabywany w Brukseli o aferę taśmową, miał - wg mediów - powiedzieć "Jestem twardy". To nieprawda: jest Pan niepewnym siebie, zakompleksionym i niekompetentnym człowiekiem (dlatego tak Pan dba o uzależnianie i kontrolowanie innych). Dlatego, gdy nawet nagrani politycy PO mówią, że pod Pana rządami państwo nie działa, nie ma strategii (np. w kwestii energii), biznesmenów kontroluje się "na zlecenie" a rząd robi wszystko (z manipulowaniem deficytem i cenami paliw włącznie) żeby utrzymać się przy władzy, to Pan nie dostrzega, że plują. Stwierdza, że to tylko deszcz - pisze Jadwiga Staniszkis

Eryk Sledzik z fejsa (11:55)

Mało to nam daje, że Pani profesor ma rację...Wstyd mi za rodaków, ze tak łatwo dali się omamić dzisiejszej waaadzy, że dalej nic z tego nie robią, biernie czekają) na co?)- widząc upadek Ojczyzny.Nie wiem, kto i w jakim celu nagrywał taśmy, zresztą...- guzik mnie to obchodzi! Podnosi mi ciśnienie to, że ci od władzy na bezczela idą! Miast rozliczyć się ze słów, czynów które padły w nagraniu, szukają tego, który zdradę obnażył. Czy istnieje im przyzwoite wyjście? Polecałbym przeczytać Kodeks Boziewicza- inaczej społeczeństwo samo przemówi im do łba......Świadomie szkodzić Polsce, robić wszystko, by Polacy nie oderwali ich od koryta...Drukować lewe banknoty tylko po to, by opozycja do władzy nie doszła? Czy nie prawdę mówiła Maria Sokołowska o zdradzie? Ten rząd (nie'rząd) to zalegalizowana mafia. Kto zna skuteczne metody walki z mafią? Proszę o wpisy... Dziękuję Pani Staniszkis- jak widać, tylko kobiety jaja mają...

~kika 17 minut temu

Jak nie lubie "wypomadowanej babci" tak w tym wypadku zgadzam się z nią w 100! Tak zakompleksionego, wystraszonego, gamonia i trzymającego się kurczowo stołka Polska po wojnie jeszcze nie miała.

~tqw 17 minut temu

zgadzamy sie z opnią,można oczywiście gorzej nazwać Tuska.Tryumf chamów.

Data: 2014-06-29 16:35:22
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Buuuuhahahhahahahahahhaa. Czerwona Jadzia, smaląca cholewy do prezesika PiS
znów liże mu łapki.

MW

Data: 2014-06-29 17:55:56
Autor: Fritz
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lop8hs$m6v$1news.albasani.net...

[...]

Czy ten twój złodziej już się powiesił?

Pluj mu w oczy, to powie, że deszcz pada