Plus GSM

Data: 2012-05-10 23:42:06
Autor: tyran
Plus GSM
Witam

Czy ktos wie kiedy Plus wprowadzi jakies nowe promocje czy
uciekac ... tylko gdzie (zalozenie, ze inni w rodzinie nie uciekna z
Plusa)?

tyran

Data: 2012-05-11 08:45:38
Autor: adresss
Plus GSM
On Thu, 10 May 2012 23:42:06 +0200, tyran <trele.molere@op.pl> wrote:

Witam

Czy ktos wie kiedy Plus wprowadzi jakies nowe promocje czy
uciekac ... tylko gdzie (zalozenie, ze inni w rodzinie nie uciekna z
Plusa)?

a napisz, co teraz masz i jakie sa twoje oczekiwania.

Ja kiedys bylem w Plus....9 lat, w zeszlym roku poszedlem do Play (dla
Firm) na firmowa 75.

Teraz play zapoczatkowal proces plaskich taryf za 79 zl. Inni musieli
pojsc w jego slady. Pewnie Plus tez cos ma w tym stylu. Popytaj w Plus
i u innych.

Jezeli jestes wstanie placic ca 80 zl/brutto to cos wybierzesz bez
limitow. Jedyne co musisz sprawdzic, czy to tez dotyczy polaczen na
stacjonarne, bo ja nie jestem pewien.

--
ThinkXtra

Data: 2012-05-11 16:32:58
Autor: tyran
Plus GSM

wrote:

> [...]

Jezeli jestes wstanie placic ca 80 zl/brutto to cos wybierzesz bez
limitow. Jedyne co musisz sprawdzic, czy to tez dotyczy polaczen na

Place 73brutto, jest to pakiet kwotowy 50zl na wszystko, telefon na
firme. W tym mam 50zl miesiecznie (przechodzi na kolejne miesiace) na
rozmowy, sms, internet oraz dodatkowo za 5zl 5 darmowych numerow z
plusa (4 intensywnie uzywam).

Poniewaz glownie dzwonie na te "darmowe" 5 numerow, z 50zl odklada
sie co miesiac pare zl i przechodzi na kolejne miesiace. Obecnie
ponad 200zl juz lezy, przy przedluzaniu taryfy pieniadze te
przepadaja.

Idea jest taka by obnizyc abonament do minimum z zachowaniem 5
numerow darmowych i jesli bedzie potrzeba w danym miesiacu rozmawiac
wiecej .. doplacic. Marzy mi sie 30zl brutto abonament, ale w plus
najnizszy to 36,90 + 6,15 5 numerow .. ale jest to pakiet minutowy ..
wiec ewentualne uzywanie internetu bedzie mnie dodatkowo kosztowac.

Chcialbym miec pakiet kwotowy, placic za niego ~30zl brutto .. miec 5
numerow w plus za free, a jak przekrocze kwote z pakietu, co ktorys
miesiac moge zaplacic wiecej.

tyran

Data: 2012-05-12 08:14:42
Autor: ToMasz
Plus GSM
W dniu 11.05.2012 16:32, tyran pisze:

Chcialbym miec pakiet kwotowy, placic za niego ~30zl brutto .. miec 5
numerow w plus za free, a jak przekrocze kwote z pakietu, co ktorys
miesiac moge zaplacic wiecej.
najtańsza tryfa w Playu to 12.5netto na 2 lata.
Za 27netto masz 600 minut + zadarmo do PiS
Bez telefonĂłw
Innych sieci nie znam

ToMasz

Data: 2012-05-14 13:16:48
Autor: Kamil
Plus GSM
W Plusie raczej nie masz co sie spodziewac nowych promocji. Jestem klientem od 12 lat i jeszcze niczym mnie nie zaskoczyli. Mocno zastanawiam sie nad przejsciem do Play. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 7135 (20120514) __________

Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Plus GSM