Data: 2020-06-22 11:58:54 | |
Autor: J.F. | |
Plus GSM infolinia | |
Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ef05c6b$0$545$65785112@news.neostrada.pl...
Co zrobić, aby zgłosił się konsultant? Ich infolinia to droga przez mękę. Po kilku minutach wpisywania numeru telefonu, 1, 2, 3 d... blada. To kpina z klienta. Zresztą w Polsacie to norma. a) czekac, czekac, czekac. b) nie czekac, zmienic operatora bez pytania, c) nagrac, napisac list do UKE i UOKiK ... Oczywiscie wiesz, ze u innych nie lepiej :-( J. |
|
Data: 2020-06-22 16:19:00 | |
Autor: Kamil | |
Plus GSM infolinia | |
Użytkownik "J.F." napisał:
Oczywiscie wiesz, ze u innych nie lepiej :-( Tak. Jeśli czasem lepiej to niewiele. Pytanie, czy takie traktowanie pomaga w zdobywaniu klientów? A co do Polsatu to słyszałem anegdotę, a może opis faktu. Otóż Solorzowi zepsuł się dekoder. Zadzwonił do BOK, panienka zapytała o nazwisko - Solorz, a jestem Madonna Sykstyńska odpaliła panienka i zakończyła rozmowę. jak widać Solorz nie wyciągnął z tego wniosków. Chyba, że chodzi o coś innego. Pzdr |
|
Data: 2020-06-22 16:54:23 | |
Autor: J.F. | |
Plus GSM infolinia | |
Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ef0bde9$1$17359$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "J.F." napisał: Oczywiscie wiesz, ze u innych nie lepiej :-( Tak. Jeśli czasem lepiej to niewiele. Pytanie, czy takie traktowanie pomaga w zdobywaniu klientów? Bez znaczenia - wk* klienci odejda, przyjda klienci wk* przez innych :-) Z komorki przeciez nie zrezygnujesz, a operatorow jest raptem kilku. A co do Polsatu to słyszałem anegdotę, a może opis faktu. Otóż Solorzowi zepsuł się dekoder. Zadzwonił do BOK, panienka zapytała o nazwisko - Solorz, a jestem Madonna Sykstyńska odpaliła panienka i zakończyła rozmowę. jak widać Solorz nie wyciągnął z tego wniosków. Chyba, że chodzi o coś innego. Money, money, money - taka panienka kosztuje. A przy milionach klientow trzeba ich troche. Oczywiscie mozna by tak robic, zeby klient nie musial dzwonic ... przestanie miec prawdziwe problemy, to zacznie dzwonic z nowymi wymyslami :-) A tak przy okazji co zauwazylem - od paru lat jakos trudno porownac rozne oferty u operatora. Ty tu kliencie nic nie porownuj, ty skorzystaj z przygotowanej promocji i plac. Widac za te ~30zl/mc nie ma co porownywac - wszyscy oferuja to samo :-) J. |
|