Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Plus GSM infolinia

Plus GSM infolinia

Data: 2020-06-22 11:58:54
Autor: J.F.
Plus GSM infolinia
Użytkownik "Kamil"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ef05c6b$0$545$65785112@news.neostrada.pl...
Co zrobić, aby zgłosił się konsultant? Ich infolinia to droga przez mękę. Po kilku minutach wpisywania numeru telefonu, 1, 2, 3 d... blada. To kpina z klienta. Zresztą w Polsacie to norma.

a) czekac, czekac, czekac.
b) nie czekac, zmienic operatora bez pytania,
c) nagrac, napisac list do UKE i UOKiK ...

Oczywiscie wiesz, ze u innych nie lepiej :-(

J.

Data: 2020-06-22 16:19:00
Autor: Kamil
Plus GSM infolinia
Użytkownik "J.F."  napisał:

Oczywiscie wiesz, ze u innych nie lepiej :-(

Tak. Jeśli czasem lepiej to niewiele. Pytanie, czy takie traktowanie pomaga w zdobywaniu klientów? A co do Polsatu to słyszałem anegdotę, a może opis faktu. Otóż Solorzowi zepsuł się dekoder. Zadzwonił do BOK, panienka zapytała o nazwisko - Solorz, a jestem Madonna Sykstyńska odpaliła panienka i zakończyła rozmowę. jak widać Solorz nie wyciągnął z tego wniosków. Chyba, że chodzi o coś innego.

Pzdr

Data: 2020-06-22 16:54:23
Autor: J.F.
Plus GSM infolinia
Użytkownik "Kamil"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ef0bde9$1$17359$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "J.F."  napisał:
Oczywiscie wiesz, ze u innych nie lepiej :-(

Tak. Jeśli czasem lepiej to niewiele. Pytanie, czy takie traktowanie pomaga w zdobywaniu klientów?

Bez znaczenia - wk* klienci odejda, przyjda klienci wk* przez innych :-)
Z komorki przeciez nie zrezygnujesz, a operatorow jest raptem kilku.

A co do Polsatu to słyszałem anegdotę, a może opis faktu. Otóż Solorzowi zepsuł się dekoder. Zadzwonił do BOK, panienka zapytała o nazwisko - Solorz, a jestem Madonna Sykstyńska odpaliła panienka i zakończyła rozmowę. jak widać Solorz nie wyciągnął z tego wniosków. Chyba, że chodzi o coś innego.

Money, money, money - taka panienka kosztuje. A przy milionach klientow trzeba ich troche.
Oczywiscie mozna by tak robic, zeby klient nie musial dzwonic ... przestanie miec prawdziwe problemy, to zacznie dzwonic z nowymi wymyslami :-)

A tak przy okazji co zauwazylem - od paru lat jakos trudno porownac rozne oferty u operatora.
Ty tu kliencie nic nie porownuj, ty skorzystaj z przygotowanej promocji i plac.
Widac za te ~30zl/mc nie ma co porownywac - wszyscy oferuja to samo :-)

J.

Plus GSM infolinia

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona