Data: 2020-06-22 12:30:27 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Plus GSM infolinia | |
W dniu 2020-06-22 o 09:14, Kamil pisze:
Co zrobić Ja korzystam z chatbot'a. Nigdy nie pomógł, ale jak kończą się jemu pomysły to przejmuje rozmowę człowiek. Ostatnio w Inei był zawzięty i dopiero wybór z listy tematów coś o fakturach wymiękł i dał człowieka. Co prawda nie pomógł bo... albo nie mógł, albo nie wiedział. Ale kilka razy udało się załatwić sprawę. Chciałem się dowiedzieć jaki jest numer IDK (aby zarejestrować się w serwisie Inei). Zawzięcie przekonywał mnie, że jest na umowie albo mam zarejestrować się w aplikacji mobilnej. Gdy oznajmiłem,że chcę na komputerze to poradził, abym rejestrował się w apce i tam będzie IDK. Nie było. Dlaczego nie chciał podać IDK i zmuszał do apki? Albo dlaczego nie znał numeru IDK. Przy innym koncie w salonie podali IDK. Robert |
|