Plus GSM - pytanie o biling...

Data: 2013-03-25 09:23:35
Autor: ptcom
Plus GSM - pytanie o biling...
Witam.
Mam prośbę do klientów Plusa w abonamencie.
Interesuje mnie klient który ma darmowe rozmowy w sieci Plus + ileś tam minut do wszystkich.
Otóż chciałbym wiedzieć czy w bilingu pobranym z PlusOnline są wyszczególnione również te darmowe rozmowy(data, czas rozmowy) w sieci czy też nie?

Pozdrawiam
TP

Data: 2013-03-25 11:01:41
Autor: Jingiel
Plus GSM - pytanie o biling...

Otóż chciałbym wiedzieć czy w bilingu pobranym z PlusOnline są
wyszczególnione również te darmowe rozmowy(data, czas rozmowy) w sieci
czy też nie?

Są wyszczególnione, koszt 0 zł.

Plus GSM - pytanie o biling...