Plus GSM rżnie nas na transmisji danych.

Data: 2010-06-26 18:28:01
Autor: Kajetan Staszkiewicz
Plus GSM rżnie nas na transmisji danych.
Dnia sobota, 26 czerwca 2010 13:50, Po 13 latach czas pozegnac sie z Plusem...  napisał(a):

Z ciekawości wszedłem w szczegółowy biling w eboku Plusa
i wywaliłem oczy ze zdumienia kiedy zobaczyłem,
że Plus nas dyma na maxa na transmisji danych
-do tej pory nie zwracalem na to uwagi.

Kiedy telefon sprawdza czy masz coś na koncie mailowym
to wysyła jakaś informację do serwera i otrzymuje informację,
że np. nic nie ma. Wszystko byłoby OK gdyby Plus nie kasował
100KB jako wysłane PLUS (może stąd nazwa operatora)
100KB jako otrzymane. Razem poszło 200 KB z pakietu,
a ilość informacji jaka została przeslana jest znikoma.
W ciągu godziny takich paczek idzie kilka (zależnie od konfiguracji
telefonu).

No to teraz napisz proszę, który operator w Polsce kasuje inaczej. W każdym razie w Erze jest dokładnie tak samo, dane są naliczane za odbiór i nadawanie oddzielnie.

--
| pozdrawiam / greetings | powered by SUSE, CentOS and FreeBSD  |
|  Kajetan Staszkiewicz  | jabber,email: vegeta()tuxpowered net |

Data: 2010-06-26 18:40:28
Autor: Michał Rolka
W dniu 2010-06-26 18:28, Kajetan Staszkiewicz pisze:

No to teraz napisz proszę, który operator w Polsce kasuje inaczej. W każdym
razie w Erze jest dokładnie tak samo, dane są naliczane za odbiór i
nadawanie oddzielnie.

Orange Free na kartę.
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/4305/4408736.pdf
Przypis nr 2 i 4 pod tabelką.

--
Michał Rolka
http://mrc.tychy.pl/

Data: 2010-06-26 19:28:26
Autor: SDD

Użytkownik "Kajetan Staszkiewicz" <vegetaBezSpamu@tuxpowered.net> napisał w wiadomości news:i059qh$dqh$1news.onet.pl...
[...]

Zarowna w Orange Free jak i w np. w POP

Pozdrawiam
SDD

Plus GSM rżnie nas na transmisji danych.