Plus GSM rżnie nas na transmisji danych.

Data: 2010-06-29 14:17:47
Autor: J.F.
Plus GSM rżnie nas na transmisji danych.
Użytkownik "Po 13 latach czas pozegnac sie z Plusem... " <sirayWYTNIJTO@op.pl>
Kolega w tym miesiącu na telefonie oprócz pakietu
został "puknięty" przez Plusa na ponad 150 zł
TYLKO z samego przekroczenia transmisji danych
- na tej samej zasadzie.

Kolega jest mlody i glupi, albo stary ale niedoswiadczony.

Przeciez wszyscy tak robia, trzeba uwazac.
Szczegolnie za granica.

Rozpoczynam krucjatę przeciw  Plus GSM
i jestem pewien, ze conajmniej kilkadziesiąt
numerów z mojego otoczenia podziekuje Plusowi.

Mozesz rozpoczac tez krucjate przeciwko Erze oraz paru producentom telefonow :-)

J.

Plus GSM rżnie nas na transmisji danych.