Plus - Miasto PLusa

Data: 2009-04-04 08:10:29
Autor: Titus Atomicus
Plus - Miasto PLusa
Witam,
Czy bramka SMS z Miasta Plusa zlikwidowana?
Z tydzien-dwa temu wysylalem stamtad jakies SMSy. Teraz probowalem sie logowac - OK. Ale jest nowy interface i nie ma sladu po starych kontaktach i archiwum.
Chyba ze cos zle robie.
TA

Data: 2009-04-04 08:35:05
Autor: Titus Atomicus
Plus - Miasto PLusa
In article <Titus_Atomicus-52A637.08102904042009@news.onet.pl>,

[...]

Faktycznie jest. Tylko ten nowy interface mnie zmylil.
Nie moge tylko znalezc potwierdzenia wysylanych smsow.

TA

Data: 2009-04-04 09:55:37
Autor: wiatrak
Plus - Miasto PLusa

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-52A637.08102904042009news.onet.pl...
[...]

http://www.telepolis.pl/news.php?id=14460

wiatrak

Data: 2009-04-04 10:46:02
Autor: Titus Atomicus
Plus - Miasto PLusa
In article <gr6rj8$i9p$1@node1.news.atman.pl>,
 "wiatrak" <wiatrak13@yahoo.pl> wrote:

> [...]
> Z tydzien-dwa temu wysylalem stamtad jakies SMSy. Teraz probowalem sie
> logowac - OK. Ale jest nowy interface i nie ma sladu po starych

A teraz rozumiem.
Ale co z potwierdzeniami doreczenia sms? I czy adresat moze bezposrednio odpowiadac na sms, jak poprzednio?

TA

Data: 2009-04-04 12:17:32
Autor: Titus Atomicus
Plus - Miasto PLusa
In article <Titus_Atomicus-9E916D.10460204042009@news.onet.pl>,

In article <gr6rj8$i9p$1@node1.news.atman.pl>,

> A teraz rozumiem.
Ale co z potwierdzeniami doreczenia sms? I czy adresat moze bezposrednio odpowiadac na sms, jak poprzednio?

No i tak - darmowych SMSow do Plusa juz nie ma. A z tej bramki darmowej - blokuja juz po pierwszym SMSie. Ciekawe na jaki czas...

TA

Data: 2009-04-04 23:42:03
Autor: Shadow
Plus - Miasto PLusa
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

No i tak - darmowych SMSow do Plusa juz nie ma. A z tej bramki darmowej
- blokuja juz po pierwszym SMSie. Ciekawe na jaki czas...

Jeszcze przez dwa tygodnie można używać darmowej bramki. Potem już tylko
płatna. :/ Mają prawo do takich kroków oczywiście, jak i ja mam prawo
zmienić operatora. Dobrze, że nie mam u nich abonamentu. W Simplusie
trzymają mnie jeszcze tylko bardzo atrakcyjne pakiety internetowe, a
głównie jednostka taryfikacyjna - rozliczają co do bajta. Dzień, w którym
zakończy się ta promocja będzie dniem, w którym udam się do salonu Playa
obgadywać przeniesienie numeru do nich. :)

Plus - Miasto PLusa