Plus-SMS-Spam !

Data: 2012-04-26 20:31:26
Autor: Stefan7
Plus-SMS-Spam !
Dostałem SMS-a [z numeru 7218]z niejednoznaczną propozycją , sugerowanie odpowiedzi na numer wysokopłatny,podanie strony internetowej www.7218.pl
Dzwoniłem do Plusa, że nie życzę sobie spamu na komórkę i uzyskałem odpowiedż, że oni nie są w stanie zablokować Spamu i jedynie na indywidualne moje żądanie do 3 dni zblokują ten jeden jedyny numer.
Byłem żdziwiony i uważam, że taka sieć ma możliwości filtrowania i jeśli ktoś rozsyłą SMS-owy Spam to wycina go i po sprawie. Pan w BOK upierał się, że takich możliwości nie ma...

Co Wy na to?

Stefan

Data: 2012-04-26 23:52:32
Autor: 'Tom N'
Plus-SMS-Spam !
Stefan7 w <news:jnc49h$bdo$1news.dialog.net.pl>:

[...]

Określili się jak ma wyglądać to indywidualne żądanie?

Bo mogą dostać 9999 indywidualnych żądań zablokowania jednego numeru...

Data: 2012-04-27 00:26:09
Autor: Ajgor
Plus-SMS-Spam !

Użytkownik "Stefan7"  napisał w wiadomości news:jnc49h$bdo$1news.dialog.net.pl...
[...]

Wiesz. Przez ich sieć przechodzą miliony SMS-ów. Może niektore wyłapią, jako spam, ale czy da sie wszystkie?

Plus-SMS-Spam !