Plus-Spam-SMS ?!

Data: 2012-04-27 21:35:06
Autor: januszek
Plus-Spam-SMS ?!
Stefan7 napisa?(a):

[...]

Co Wy na to?

Powtarzasz sie ;) Po drugie: http://ussburaque.org/2008/06/reklamowa-masakra-sms-em.html

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-04-28 06:48:13
Autor: Stefan7
Plus-Spam-SMS ?!
U偶ytkownik januszek napisa艂:
Stefan7 napisa?(a):

[...]

Co Wy na to?

Powtarzasz sie ;) Po drugie:
http://ussburaque.org/2008/06/reklamowa-masakra-sms-em.html

j.

Fakt,偶e si臋 powtarzam i prawie spamuj臋. Chc臋 zwi臋kszy膰 szans臋 na odpowied偶 ,a r贸wnocze艣nie chc臋 Plusowi da膰 szans臋 , 偶e natrafi na m贸j "szum i bicie piany"...
A co do linka...Nie ! Ja nie zamierzam ca艂ymi dniami siedzie膰 i wy艂apywa膰 spam kt贸ry idzie w sieci Plusa i pieczo艂owicie namierza膰 sprawc贸w. To PLUS [wed艂ug mnie] powinien zablokowa膰 masow膮 wysy艂k臋 sms-贸w przez numery wysokop艂atne]...

Opisz臋 to tak"
Za艂贸偶my,偶e ....

Telefonu praktycznie prawie nie u偶ywam.Telefon kupi艂em g艂贸wnie dla kochanki.
Kiedy ona na ma ch臋膰 na seks wysy艂a  mi SMS-a.Podmywam si臋 wtedy i goni臋 do niej.
Ostatnio PLUS z bli偶ej mi nieznanych powod贸w puszcza [lub zezwala innym na puszczanie ]SMS-owy SPAM.
S艂ysz臋 , 偶e nadszed艂 SMS, wi臋c biegusiem do 艂azienki i si臋 k膮pi臋. Odbieram SMS-a ,偶e to Plus wysy艂a mi [zezwala na wysy艂anie?]informuje, 偶e je艣li odpowiem wysokop艂atnym SMS-em to czeka mnie upojny kontakt z kobiet膮...wyk膮pa艂em si臋 nadarmo i b臋d臋 teraz 艂azi艂 jak frajer.

A ten sms-SPAM ?!Jakie艣 str臋czycielstwo, czy co? Co na to ko艣ci贸艂, i katolicy kt贸rzy dostaj膮 takie SMS? S膮 za bardzo zaj臋ci walk膮 o TV i SMS im nie w g艂owie? I dlaczego ja mam dostawa膰 spam-oferty niedwuznaczne je艣li chc臋 tylko i wy艂膮cznie sms-y od kochanki?? Nadawca tej oferty ma stron臋 www i jest "publiczny" ...Cho膰 nie ma wzmianki o mo偶liwo艣ci "normalnego " kontaktu. Spyta艂bym ich czy maj膮 zgod PLUSA, czy tylko "milcz膮c膮 zgod臋"
A tak g艂贸wnie to szukam informacji na potwierdzenie swojej tezy, 偶e PLUS powinien filtrowa膰 masowy spam z numer贸w wysokop艂atnych [zw艂aszcza tych z propozycjami niedwuznacznymi] i nie spoczn臋 dop贸ki tego nie przewa艂kuj臋 do granic...

A swoj膮 drog膮 to mam pytanie: czy kobiety dostaj膮 takie SMS-y? Bo je艣li tylko idzie to do m臋偶czyzn to mam wra偶enie, 偶e zosta艂o naruszone prawo i zasady obrotu danymi osobowymi ! Bo kto艣 zebra艂 [ukrad艂
?] takie dane i nimi obraca

Stefan

Data: 2012-04-28 08:56:20
Autor: JoteR
Plus-Spam-SMS ?!
"Stefan7" napisa艂:

...wyk膮pa艂em si臋 nadarmo i b臋d臋 teraz 艂azi艂 jak frajer.

"Zostan臋 jak g艂upi z tym angielskim..."

JoteR

Data: 2012-04-28 17:27:41
Autor: Maciek
Plus-Spam-SMS ?!
U偶ytkownik "Stefan7" <stefan7@o2.pl> napisa艂
A tak g艂贸wnie to szukam informacji na potwierdzenie swojej tezy, 偶e PLUS powinien

Powinien? W j臋zyku zbli偶onym do prawniczego (a mo偶e prawnego? ;)) oznacza to, 偶e musi.
Polkomtel to bardzo praworz膮dna firma, wi臋c je艣li zamierzasz z nimi rozmawia膰, to zacznij od pisma (listem poleconym zpo) w kt贸rym podasz im podstaw臋 prawn膮, wg kt贸rej mieliby cokolwiek musie膰.

Pami臋taj te偶 o tym, 偶e za przes艂anie esa premium operator kasuje kilkadziesi膮t procent kwoty, kt贸r膮 p艂aci klient ko艅cowy, wi臋c wy艂膮czanie takiej maszynki nie jest na r臋k臋 nikomu poza tob膮.

--
M.

Data: 2012-04-28 19:30:49
Autor: Stefan7
Plus-Spam-SMS ?!
U偶ytkownik Maciek napisa艂:
[...]

Masz racj臋,偶e oni s膮 "praworz膮dni" i "legalni". Ale okre艣laj膮c "powinien" mia艂em na my艣li co艣 innego. Swojego czasu ju偶 mia艂em jaja jak berety z Plusem -kiedy na swoje [czyli Plusa]imieniny wyprowadzi艂 swoich wieloletnich klient贸w [czytaj mnie] w pole, w buraki , potraktowa艂 jak siusiumajtki.Rozes艂a艂 SMS kt贸re sugerowa艂y, 偶e z okazji Rocznicy Plus przewiduje bonusy. I kiedy klient si臋 zaanga偶owa艂 dostawa艂 wci膮偶 idiotyczne ponowienia i 偶膮dania aby zn贸w wys艂a膰 SMS -a , bo ju偶 ju偶 jest nagroda tylko wystarczy wys艂a膰 kolejnego [wysokop艂atnego] sms, potem kolejnego sms, potem kolejnego... A kiedy prosi艂o si臋 o zablokowanie idiotycznej opcji odmawiali i to mimo kategorycznego 偶膮dania.
Kiedy艣 na pewnym spotkaniu spyta艂em przedstawicielk臋 Plusa o ten fakt to okre艣li艂a, 偶e to by艂a ich du偶a pomy艂ka. Ale widocznie nie bo j臋zyk tego typu zn贸w g贸r膮 ...

Mo偶e i Plus zarobi艂 na tym, ale ile ode mnie us艂yszeli na infolinni co o nich my艣l臋 to nikt im nie odbierze, a ile zaufania starcili - r贸wnie偶 i u mnie...Mimo-偶e dalej jestem w ich sieci ju偶 nie agituj臋 znajomym, 偶e to najlepsza sie膰 na 艣wiecie , otwarta na internet itd...Kiedy mnie kto艣 pyta to opisuj臋 te fakty gdzie potraktowali mnie jak siusiumajtka... Oni sami zapracowywuj膮 na to. Na opini臋 o sobie. Czy to im si臋 op艂aca ? Nie wydaje mi si臋 , bo kiedy po wielu latach pieprzn臋 t臋 idiotyczn膮 opcj臋 z SMS na okr膮g艂o kierowanych do g艂upc贸w kt贸rzy uwierz膮 偶e za kilka [kilkana艣cie z艂otych] zdob臋d膮 szcz臋艣cie, pieni膮dze i mi艂o艣c ]i 偶e wystarczy wys艂膮膰 tyl;ko SMS. Mo偶e w odpowiedzi na premie urodzinow膮
?!

Stefan

Plus-Spam-SMS ?!