Plus WIELOSIM dla Firm - TYLKO SIM

Data: 2018-11-11 12:08:31
Autor: Robert Wańkowski
Plus WIELOSIM dla Firm - TYLKO SIM
Ktoś ma taką umowę - Plus WIELOSIM dla Firm - TYLKO SIM?
Tu jest pdf
http://polkomtel.com.pl/regulaminy/dla-firm/Plus_WIELOSIM_dla_Firm_-_Tylko_SIM_-_g300-_glowna.pdf

Mam wersję TRZYSIM70.
Czyli trzy numery i w sumie (tak myślałem) 21 GB*.
Po zalogowaniu do aplikacji Plusa na telefonie mam 21 Gb na numerze głównym i po 1 Gb na dwóch dodatkowych.
No i te pakiety po 1 Gb się skończyły. A w umowie stoi §4 p. 12:

"Pakiet Internetowy Non Stop będzie dostępny na zasadzie współdzielenia zasobów w ramach umowy głównej oraz maksymalnie czterech umów dodatkowych"

Gdzie jest haczyk na który się złapałem? :-)

Robert

*)
GB czy Gb? Chyba bajty.
Jak widać tu używają małych liter:
§4 p. 9a i 9b.
"a. 32 kb/s, w wypadku Promocyjnego [...]
b. 1 MB/s w wypadku [...]"

Suplement :-)
Tak sobie myślę... na umowie abonamentu na wszystkich numerach jestem ja (firma). Ale te dwa numery które mają tylko 1 GB są zarejestrowane na inna osobę.

Data: 2018-11-12 16:55:53
Autor: Robert Wańkowski
Plus WIELOSIM dla Firm - TYLKO SIM
W dniu 2018-11-12 o 16:11, J.F. pisze:
Dnia Mon, 12 Nov 2018 15:55:35 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
W dniu 2018-11-12 o 15:43, J.F. pisze:
Też się ku temu skłaniałem, bo podczas podpisywania umowy osoba, na
którą były dwa SIM-y zarejestrowane nie była potrzebna.

A umowa byla na kogo ?

Bo jakas dziwna sprawa, gdybys podpisal umowe za kogos ...

To samo pytanie zadałem w salonie. Uwierzył na słowo, że to moje SIM-y.
:-) Te dwa zarejestrowane są na żonę. Chyba tylko pesel chciał żony, ale
dlatego, że fizycznie nie miałem SIM-ów przy sobie.

Co to pare % prowizji, albo plan do wykonania i premiowania robia z
ludzi :-) No ale nazwisko sie zgadzalo ...

Tak. :-)

Co to bylo - przejscie z prepaid na abonament ?

Tak.

Robert

Plus WIELOSIM dla Firm - TYLKO SIM