Plus: cyrograf na 2 lata, oferuja mi zmiane - bra??

Data: 2010-04-01 14:58:47
Autor: Wemif
Plus: cyrograf na 2 lata, oferuja mi zmiane - bra??
Abonent plusa <niusy.gmlws@gmail.com> wrote:
- czy nie bede musial placic kary za zerwanie cyrografu przed uplywem 2 lat (2 lata mijają w czerwcu 2010)

Nie.

- czy pieniadze ktore teraz mam (nie wykorzystywalem w pelni tych 30 zl i
uzbieralo mi sie jakies 150) nie przepadną?

Przepadną.

a.

Data: 2010-04-02 10:23:48
Autor: niusy.gmlws
> [...]
> - czy pieniadze ktore teraz mam (nie wykorzystywalem w pelni tych 30 zl i
> uzbieralo mi sie jakies 150) nie przepadną?

A kobieta z dzialu utrzymania mowila ze nie przepadna. Oklamala mnie?

Pozdrawaim

Data: 2010-04-02 16:45:23
Autor: Flo
niusy.gmlws@gmail.com pisze:

A kobieta z dzialu utrzymania mowila ze nie przepadna. Oklamala mnie?

Przy aneksie każda zmiana taryfy na inną zeruje konto abonenta (zaoszczędzone środki, wprowadzone rabaty itp)

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Plus: cyrograf na 2 lata, oferuja mi zmiane - bra??