Plus: cyrograf na 2 lata, oferuja mi zmiane - brać?

Data: 2010-04-01 12:16:33
Autor: Abonent plusa
Plus: cyrograf na 2 lata, oferuja mi zmiane - brać?
Witajcie,

mam cyrograf w Plusie na 2 lata (taryfa elastyczna 30 - 36,60 zł brutto), do
czerwca tego roku. Dzwoniła do mnie pani z działu utrzymania klienta i
zaoferowała aneks do umowy - zmiana na taryfę taniorozmowna 45 (24,40 zł brutto)
na 12 miesiecy - plus bonusy - jakieśtam pakiety minut - w sumie mi nie
potrzebne za bardzo, ale obnizenie rachunku o 1/3 mi sie podoba :)

I teraz mam pytania:
- gdzie jest haczyk?
- czy nie bede musial placic kary za zerwanie cyrografu przed uplywem 2 lat (2
lata mijają w czerwcu 2010)
- czy pieniadze ktore teraz mam (nie wykorzystywalem w pelni tych 30 zl i
uzbieralo mi sie jakies 150) nie przepadną?
- czy sa jakies inne kruczki i haki o ktorych nie mowia?

Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi

Data: 2010-04-01 13:04:30
Autor: news..pl
[...]

W taniorozmownej SMSy są płatne ekstra o ile pamiętam, zmieniałem i kwotowo mi to gra, to chyba ta taryfa.
Piotr

Data: 2010-04-02 10:23:48
Autor: niusy.gmlws
> [...]
> - czy pieniadze ktore teraz mam (nie wykorzystywalem w pelni tych 30 zl i
> uzbieralo mi sie jakies 150) nie przepadną?

A kobieta z dzialu utrzymania mowila ze nie przepadna. Oklamala mnie?

Pozdrawaim

Data: 2010-04-02 16:45:23
Autor: Flo
niusy.gmlws@gmail.com pisze:

A kobieta z dzialu utrzymania mowila ze nie przepadna. Oklamala mnie?

Przy aneksie każda zmiana taryfy na inną zeruje konto abonenta (zaoszczędzone środki, wprowadzone rabaty itp)

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2010-04-01 17:08:51
Autor: Pete
W dniu 01.04.10 12:16, Abonent plusa pisze:
[...]

Zapewne też te 12 miesięcy będzie się liczyło od czerwca.

--
Pete

Data: 2010-04-01 19:13:46
Autor: Flo
Pete pisze:

Zapewne też te 12 miesięcy będzie się liczyło od czerwca.

Nie. od wygenerowania aneksu.

Data: 2010-04-01 19:22:30
Autor: Flo
Abonent plusa pisze:
[...]

Po kolei.
Taniorozmowna to TYLKO rozmowy. Każda dodatkowa usługa doliczana jest do rachunku.
W taryfie możesz za 3zł netto włączyć pakiet 50sms-ów (maksymalnie 4 pakiety) i wybrać do 5 numerów z bezpłatnymi połączeniami ale opłata to 5zł za wybrany numer.
W TR 45 karta dostaniesz 45 minut pakietu podstawowego + 30 minut do wszystkich ale.... na kolejne 6 miesięcy (wykorzystywane w pierwszej kolejności) przechodzą tylko minuty z pakietu podstawowego.
Umowa będzie biegła od dnia wygenerowania aneksu.
Zgromadzone środki przepadną.

Lepiej chyba wybrać przedłużenie bez telefonu w taryfie elastycznej z pakietem minut (do wszystkich lub do Plusa) i za 9 miesięcy pomyśleć co dalej.
W elastycznej każda usługa schodzi z abo i zostaną środki które zaoszczędziłeś.

Data: 2010-04-02 07:12:40
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "Flo" <florian6@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hp2koo$k75$1news.task.gda.pl...

Umowa będzie biegła od dnia wygenerowania aneksu.

Umowa tak, ale ogolny okres trwania cyrografu sie sumuje, czyli jesli teraz masz 3 miesiace - kwiecien, maj, czerwiec to po podpisaniu aneksu bedziesz mial 15 miesiecy cyrografu .

Pozdrawiam,

Data: 2010-04-02 08:22:22
Autor: DanW
W dniu 02-04-2010 07:12, cpt. Nemo pisze:
[...]

W plusie jak podpiszesz aneks to obecną umowę będziesz miał krótszą o 3 miesiące bez konsekwencji - nic Ci się nie będzie sumowało. Pozdrawiam Dan.

Data: 2010-04-02 16:43:56
Autor: Flo
cpt. Nemo pisze:

Umowa tak, ale ogolny okres trwania cyrografu sie sumuje, czyli jesli teraz masz 3 miesiace - kwiecien, maj, czerwiec to po podpisaniu aneksu bedziesz mial 15 miesiecy cyrografu .

Z Orange pomyliłeś.
W Plusie aneks kończy starą umowę w tym jej okres.