Plus dla "okienkowego" Getinu

Data: 2009-11-02 12:23:50
Autor: bzdreg
Plus dla "okienkowego" Getinu
(Nie mylić z Windows! ;) )
Poszedłem sobie dzisiaj, siadłem przed panienką i wyrecytowałem:
- Założymy TOP, zlikwidujemy lokaty, przelejemy na TOP, wylejemy na
zewnątrz.
Panienka wzięła do ręki dowód, wstukała pesel, dow. oddała, zapytała o
nr konta, na które wylejemy.
Wszystko trwało ok. 5 minut.
Jedyny minus: dostałem do garści pokaźny plik wydruków A4, a że teczki
nie noszę, to miałem kłopot, żeby to upchnąć do kieszeni.
Może ktoś by uświadomił "informatykom", że współczesne drukarki potrafią
wciągnąć kartki papieru o innym, niż A4, formacie? ;)

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-11-02 12:54:03
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "bzdreg" <bzdreg_at_op_kropka_pl@null.com> napisał w wiadomości news:hcmg79$o4q$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

chyba nie tak...
dwa dokumenty: dla klienta i dla banku,
na jednej kartce, drukowane w poziomie

a jak te franczyzy to i trzy kopie by wlazły niektorych dokumentów, drukowane normalnie w pionie tylko spłaszczonym formatem

jednak u mnie getin już dawno sobie przesrał
jak tylko spłyną promo dziesiątki w grudniu się żegnamy

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-11-02 12:55:06
Autor: wiatrak
[...]

Bo teraz w Getinie zero klienta. Przechodzę codziennie, to widzę. A  jeszcze w lecie trzeba było swoje odstać. Jak chcieli, tak mają.

wiatrak

Data: 2009-11-02 13:22:35
Autor: bzdreg
Plus dla "okienkowego" Getinu
wiatrak pisze:

Jak będziesz odpisywał pod delimiterem, to g. z Twojej odpowiedzi
przejdzie dalej ;) Coponiektóre czytacze rozpoznają prawidłowo
delimiter. Przez Ciebie muszę doklepywać ">" ;)

Bo teraz w Getinie zero klienta. Przechodzę codziennie,
to widzę. A  jeszcze w lecie trzeba było swoje odstać.
Jak chcieli, tak mają.

Nnnooo nie wiem ...
Oddział Getinu na osiedlu, gdzie żywie 15-20k luda. Oprócz Getinu są tu
jeszcze oddziały dwóch "b. poważnych" banków.
Jak wszedłem, to 3 stanowiska zajęte (było przed południem). Za mną
dosiadły się ze 4 osoby, ja czekałem rzędu 5-10 minut na zwolnienie się
"panienki". Dziewczyna za mną opłacała czynsz, nie było w tej placówce
odrębnego okienka kasowego do "szybkich operacji".
Jak na moje oko, to "spory ruch".

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-11-02 22:15:13
Autor: witrak()
On 2009-11-02 12:55, wiatrak wrote:
U?ytkownik "bzdreg" <bzdreg_at_op_kropka_pl@null.com> napisa^(3) w wiadomo?ci news:hcmg79$o4q$1nemesis.news.neostrada.pl...
(Nie myli? z Windows! ;) )
Poszed^(3)em sobie dzisiaj, siad^(3)em przed panienk? i wyrecytowa^(3)em:
- Za^(3)o?ymy TOP, zlikwidujemy lokaty, przelejemy na TOP, wylejemy na
zewn?trz.
Panienka wzie^^(3)a do re^ki dowód, wstuka^(3)a pesel, dow. odda^(3)a, zapyta^(3)a o
nr konta, na które wylejemy.
Wszystko trwa^(3)o ok. 5 minut.
Jedyny minus: dosta^(3)em do gar?ci poka1/4ny plik wydruków A4, a ?e teczki
nie nosze^, to mia^(3)em k^(3)opot, ?eby to upchn?? do kieszeni.
Mo?e kto? by u?wiadomi^(3) "informatykom", ?e wspó^(3)czesne drukarki potrafi?
wci?gn?? kartki papieru o innym, ni? A4, formacie? ;)

-- Bo teraz w Getinie zero klienta. Przechodze^ codziennie, to widze^. A  jeszcze w lecie trzeba by^(3)o swoje odsta?. Jak chcieli, tak maj?.

wiatrak

Kol. wiatrak, nie pisz pod znacznikiem wrotki, bo trzeba twój tekst ręcznie kopiować - czytniki nie lubią cytować wrotek (i słusznie) :-)

witrak()

Data: 2009-11-02 13:37:47
Autor: RobertS
Plus dla "okienkowego" Getinu

Może ktoś by uświadomił "informatykom", że współczesne drukarki potrafią
wciągnąć kartki papieru o innym, niż A4, formacie? ;)

tak, ale czy można kupić (w ryzach) kartki A5?
kiedyś w placówce cięło się A4 gilotyną, ale:
1. dodatkowa robota,
2. czasem krzywo się ucięło i wyglądały "średnio"...

RobertS

Data: 2009-11-02 13:48:59
Autor: Valdi
Plus dla "okienkowego" Getinu
"RobertS" news:hcmjqs$2tcq$1opal.icpnet.pl

> Może ktoś by uświadomił "informatykom", że współczesne drukarki potrafią
> wciągnąć kartki papieru o innym, niż A4, formacie? ;)

tak, ale czy można kupić (w ryzach) kartki A5?

W PL się nie spotkałem, w Niemczech i Francji w bardziej zaawansowanych
sklepach papierniczych dało się takowe znaleźć. Pewnie jak by i u nas za tym
pochodził to przy sklepach papierniczych zlokalizowanych w okolicach
Politechnik itp. dało by się to znaleźć. IMHO jednak gra nie warta świeczki
stąd też potwierdzenia są wydawana na A4, która i tak trafia do kosza -
prędzej czy później.

kiedyś w placówce cięło się A4 gilotyną, ale:
1. dodatkowa robota,

Studenci - praktykanci od takich zabaw najczęściej byli ;)

2. czasem krzywo się ucięło i wyglądały "średnio"...

No jak ktoś to na bańce robił to nie dziwota ;)

Pozdrawiam serdecznie i gorąco w ten zimny dzień :)

Data: 2009-11-02 14:43:31
Autor: RobertS
Plus dla "okienkowego" Getinu

kiedyś w placówce cięło się A4 gilotyną, ale:
1. dodatkowa robota,

Studenci - praktykanci od takich zabaw najczęściej byli ;)

buntowali się, bo przecież w banku mieli się bankowością zajmować...tylko, że pracownicy też miewali badziewne zajęcia (niszczarka, pakowanie wyciągów, cięcie papieru itp...)

2. czasem krzywo się ucięło i wyglądały "średnio"...

No jak ktoś to na bańce robił to nie dziwota ;)

na bańce to można sobie było palucha obciąć ;-/

Pozdrawiam serdecznie i gorąco w ten zimny dzień :)

i ja również podrawiam
RS

Data: 2009-11-02 14:56:26
Autor: Valdi
Plus dla "okienkowego" Getinu
"RobertS" news:hcmnm4$31kc$1opal.icpnet.pl

> [...]

zajmować...tylko, że pracownicy też miewali badziewne zajęcia
(niszczarka, pakowanie wyciągów, cięcie papieru itp...)

Płynie z tego dziwny (ale może słuszny i prawdziwy) wniosek, że tak wygląda
polska bankowość od środka...

Data: 2009-11-02 13:57:53
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hcmjqs$2tcq$1opal.icpnet.pl...

[...]

przy umowach to może nie
ale jakieś tam potwierdzenia
to przez linijkę mogą drzeć

Data: 2009-11-02 19:02:24
Autor: pawlak
Dnia Mon, 02 Nov 2009 13:37:47 +0100, RobertS napisał(a):

Może ktoś by uświadomił "informatykom", że współczesne drukarki potrafią
wciągnąć kartki papieru o innym, niż A4, formacie? ;)

tak, ale czy można kupić (w ryzach) kartki A5?
kiedyś w placówce cięło się A4 gilotyną, ale:

 na żywo nigdy nie spotkałem, ale jak widać tu: http://tnij.org/ermx kupić
się da. Co prawda cena niezbyt atrakcyjna ale pewnie stosunek podaż/popyt
robi swoje :)

pawlak

Data: 2009-11-02 19:36:59
Autor: jk
Plus dla
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
tak, ale czy można kupić (w ryzach) kartki A5?

Można.

--

Plus dla "okienkowego" Getinu