Plus dla "okienkowego" Getinu

Data: 2009-11-02 12:54:03
Autor: zlotowinfo
Plus dla "okienkowego" Getinu
Użytkownik "bzdreg" <bzdreg_at_op_kropka_pl@null.com> napisał w wiadomości news:hcmg79$o4q$1nemesis.news.neostrada.pl...
(Nie mylić z Windows! ;) )
Poszedłem sobie dzisiaj, siadłem przed panienką i wyrecytowałem:
- Założymy TOP, zlikwidujemy lokaty, przelejemy na TOP, wylejemy na
zewnątrz.
Panienka wzięła do ręki dowód, wstukała pesel, dow. oddała,
zapytała o nr konta, na które wylejemy.
Wszystko trwało ok. 5 minut.
Jedyny minus: dostałem do garści pokaźny plik wydruków A4,
a że teczki nie noszę, to miałem kłopot, żeby to upchnąć do
kieszeni. Może ktoś by uświadomił "informatykom",
że współczesne drukarki potrafią
wciągnąć kartki papieru o innym, niż A4, formacie? ;)

chyba nie tak...
dwa dokumenty: dla klienta i dla banku,
na jednej kartce, drukowane w poziomie

a jak te franczyzy to i trzy kopie by wlazły niektorych dokumentów, drukowane normalnie w pionie tylko spłaszczonym formatem

jednak u mnie getin już dawno sobie przesrał
jak tylko spłyną promo dziesiątki w grudniu się żegnamy

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Plus dla "okienkowego" Getinu