Plus dwa razy szybszy internet niĹź w Play

Data: 2016-02-19 15:34:09
Autor: Alf/red/
Plus dwa razy szybszy internet niĹź w Play
Takie reklamy puszczają w PR3, powołując się na raport UKE
http://uke.gov.pl/prezes-uke-prezentuje-raport-z-badan-jakosci-uslug-telefonii-mobilnej-17493
Gdzie tam jest *dwa razy*?

--
Alf/red/

Data: 2016-02-19 17:34:15
Autor: guruzkrzakĂłw
W dniu 2016-02-19 o 15:34, Alf/red/ pisze:
Takie reklamy puszczają w PR3, powołując się na raport UKE
http://uke.gov.pl/prezes-uke-prezentuje-raport-z-badan-jakosci-uslug-telefonii-mobilnej-17493

Gdzie tam jest *dwa razy*?

Koleżanka świeżą umowę w Plusie. Internet jest raczej dwa razy wolniejszy i często nie działa wcale... Wcześniej w Playu nie było problemów.

Data: 2016-02-19 23:04:48
Autor: J.F.
Dnia Fri, 19 Feb 2016 17:34:15 +0100, guruzkrzaków napisał(a):
[...]

A ja odkad jezdze z yanosikiem w Play, to dosc czesto widze "problem z
polaczeniem". W Plusie sie to nie zdarzalo.

J.

Data: 2016-02-20 08:11:06
Autor: ToMasz
Plus dwa razy szybszy internet niż w Play
W dniu 19.02.2016 o 23:04, J.F. pisze:
[...]

to wyjaśnij nam DLACZEGO w swoim telefonie nie ustawisz na stałe nadajników PLUSA?

ToMasz

Data: 2016-02-20 09:49:56
Autor: J.F.
Dnia Sat, 20 Feb 2016 08:11:06 +0100, ToMasz napisał(a):
[...]

a) bo mi nie wpadlo do glowy
b) bo powinno przelaczac automatycznie,
c) bo nie chce mi sie studiowac ile bedzie mnie to kosztowalo...

J.

Data: 2016-02-20 19:43:02
Autor: ToMasz
W dniu 20.02.2016 o 09:49, J.F. pisze:
[...]

tak się właśnie dzieje. i przez to ciągłe przełączanie ludzie psy wieszają na playu. zamiast w ustawieniach telefonu przestawić z auto na plus

c) bo nie chce mi sie studiowac ile bedzie mnie to kosztowalo...
zero. Google albo YT podpowie

ToMasz

Data: 2016-02-22 13:09:42
Autor: radekp@konto.pl
Plus dwa razy szybszy internet niż w Play
Sat, 20 Feb 2016 19:43:02 +0100, w <naabu4$prc$2@dont-email.me>, ToMasz
<tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał(-a):

> [...]
tak się właśnie dzieje. i przez to ciągłe przełączanie ludzie psy wieszają na playu. zamiast w ustawieniach telefonu przestawić z auto na plus

Zawsze miałem na sztywną Erę;). Teraz w górach miałem akurat zasięg Plusa* i
przestawiłem. Zobaczymy czy będzie lepiej.

* - w górach zawsze Plus zdychał jako pierwszy, Era padała na końcu

Data: 2016-02-22 15:51:09
Autor: J.F.
Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:niulcbttqoa2a5ve97js2ogb874fjr6m88@4ax.com...
Zawsze miałem na sztywną Erę;). Teraz w górach miałem akurat zasięg Plusa* i
przestawiłem. Zobaczymy czy będzie lepiej.

* - w górach zawsze Plus zdychał jako pierwszy, Era padała na końcu

No, ja pamietam 5 stawow przed laty - wtedy tylko Plus tam dzialal ... i slowackie sieci :-)

J.

Data: 2016-02-20 18:13:54
Autor: PlaMa
W dniu 2016-02-20 o 08:11, ToMasz pisze:

to wyjaśnij nam DLACZEGO w swoim telefonie nie ustawisz na stałe
nadajników PLUSA?

w RBM z "darmowym LTE" też można zmienić operatora? Bo nie w chuchu w moim domu nie łapie 4G a już10 m dalej na ulicy łapie : (

Data: 2016-02-20 19:45:01
Autor: ToMasz
W dniu 20.02.2016 o 18:13, PlaMa pisze:
[...]

o ile ja wiem - nie. tam jest usługa która się nazwya LTE w nadajnikach Play, wiec na innych - może zacząć kasować pieniądzory z konta. ale spróbuj. natomiast dobrym rozwiązaniem jest wystawienie modemu na przedłużaczu usb w lepsze miejsce.

ToMasz

Data: 2016-02-22 12:21:36
Autor: Marcin G.
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1q68uxo8kgry5.13t2ckceso6bu$.dlg@40tude.net...
A ja odkad jezdze z yanosikiem w Play, to dosc czesto widze "problem z
polaczeniem". W Plusie sie to nie zdarzalo.

Od kilku lat używam Yanosika  w RBM i gdy jest problem z zasięgiem Play, to telefon "automagicznie przeroamingowuje się" na inną dostępną w okolicy sieć. Nie zauważyłem żeby to był jakiś problem.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2016-02-22 15:52:35
Autor: J.F.
Użytkownik "Marcin G."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56caef45$0$652$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie wiem co tam telefon robi, ale wiem, ze Yanosik w Play czesto melduje ze sie nie moze polaczyc z serwerem.

J.

Data: 2016-02-19 18:27:41
Autor: PlaMa
[...]

W ogóle moim skromnym zdaniem to solarz strzela sobie mega w stopę. Dla mnie to jest bardziej reklama Playa niż Plusa. "Jesteśmy szybsi nawet od Play!" Ot ładnie wskazują lidera rynku :)

Data: 2016-02-20 22:48:25
Autor: Andrzej
PlaMa <mariush.p@wupe.pel> wrote:

W ogóle moim skromnym zdaniem to solarz strzela sobie mega w stopę. Dla mnie to jest bardziej reklama Playa niż Plusa. "Jesteśmy szybsi nawet od Play!" Ot ładnie wskazują lidera rynku :)

Nie, niewykształcona istoto - tam jest tylko "jesteśmy dwa razy szybsi od
play" - ale przy twojej niechęci do pana Solorza tobie wszystko w tym
pustym łbie układa się inaczej.

Data: 2016-02-21 13:52:31
Autor: PlaMa
W dniu 2016-02-20 o 22:48, Andrzej pisze:

[...]

Biedny pustaczku, zamiary to mogli mieć piękne, ale porównania to się robi zawsze z najlepszym lub kimś o takich aspiracjach i możliwościach.

Jak ci wyjdzie głupolku Szydło z Dudą i krzykną "Żyje się nam (zawsze im, cholerni politycy) 2 razy lepiej niż w ludziom w Somalii" to popuścisz w majty z radości? Natomiast jak rzucą takie hasło o kimś nam równym lub subiektywnie "lepszym" to będzie rzeczywisty powód do zadowolenia.

Play jest najmłodszym i ciągle najmniejszym graczem na rynku. Co więcej, taki też ciągle ma image w ogólnej świadomości konsumentów. Plus więc przez takie dumne porównania zrównuje go ze sobą (jednym z trójcy) a nawet insynuuje, że coś w tym Play się niezłego dzieje, że trzeba krzyczeć, że nie jest się gorszym a nawet lepszym (120% normy normalnie).

Osobiście uważam, że marketingowcy Play uśmiechnęli się jak usłyszeli tę reklamę. W sumie to sprytny odzew totalnie by przeciągnął tę kampanie na ich stronę.

Wiem, że wypociłem tu z siebie więcej słów, niż jesteś w stanie za jednym podejściem, bez pomocy dorosłych, przeczytać. Liczę jednak, że za kilka dni, gdy to sobie wszystko przesylabizujesz, to dostrzeżesz o co mi chodzi.

Data: 2016-02-19 23:02:55
Autor: J.F.
Dnia Fri, 19 Feb 2016 15:34:09 +0100, Alf/red/ napisał(a):
Takie reklamy puszczają w PR3, powołując się na raport UKE
http://uke.gov.pl/prezes-uke-prezentuje-raport-z-badan-jakosci-uslug-telefonii-mobilnej-17493
Gdzie tam jest *dwa razy*?

w GOP. No prawie 30.49 / 16.57

W Krakowie ponad 3x. W Lodzi 2x, w Poznaniu prawie 2x, w Szczecinie i
w Trojmiescie tez.
W Warszawie to juz prawie 4x ...  Ogolnie w "Aglomeracje razem"  31/13

"Miasta razem" - prawie 2x szybciej (25 / 13) - choc np w takim
Belchatowie Play szybszy.

No i wynik calosciowy: plus 25.15, play 12.27 Mb/s

To z zalacznika nr 1 - bo na stronie to masz jedynie ILOSC testow ...
czy nalezy z tego wyciagnac wniosek, ze zasieg Play jest nieco gorszy?

Bo zakladam, ze probowali po rowno.

J.

Data: 2016-02-19 23:38:57
Autor: xxx
Plus dwa razy szybszy internet niĹź w Play
A jak sobie manualnie w Play na Kartę wybiorę zasięg LTE Plusa, to będę mógł szybciej korzystać z netu niż na zasięgu LTE Play?

Data: 2016-02-21 16:02:49
Autor: Diabełson
W dniu 2016-02-19 o 23:38, xxx pisze:
A jak sobie manualnie w Play na Kartę wybiorę zasięg LTE Plusa, to będę
mógł szybciej korzystać z netu niż na zasięgu LTE Play?

Niby jakim cudem? Przecież nie wszędzie zasięg LTE jest taki sam. U mnie zawsze szybszy transfer jest na Playu niż na Plusie, karty RBM i Mobile Vikings.

Plus dwa razy szybszy internet niĹź w Play