Plus - jakaś awaria na Mokotowie?

Data: 2009-10-06 13:35:42
Autor: Poldekk
Plus - jakaś awaria na Mokotowie?

Dziś nie mogę się prawie nigdzie dodzwonić z mojego Simplusa. 9 na 10 prób połączenia z jakimkolowiek numerem (inny numer w Plusie, telefon stacjonarny TPSA) zwraca częsty sygnał (coś jakby "zajęte", tylko że 2 razy większa częstość pulsowania). Czasami pojawia się komunikat "błąd połączenia". Próbowałem na różnych aparatach i jest to samo. SMSy też nie zawsze wychodzą. Czy tylko ja tak mam? Znajduję się w Warszawie na Mokotowie. Czyli niby tuż koło centrali Plusa, a takie numery :-o

Plus - jakaś awaria na Mokotowie?