Plus konto w VW bank

Data: 2010-05-21 09:15:45
Autor: AS
Plus konto w VW bank
zostało mi na Plus koncie jakieś 5 zł z hakiem
i jak to gówno teraz wypłacić no jak - przelewy wewnętrzne po 4 zł

Po prostu wyślij list z prośbą o zamknięcie konta i przelanie środków  na podane konto w innym banku.
Wtedy opłata za przelew nie jest pobierana.
Po ostatnich podwyżkach w ten sposób zamknąłem konto, którego ostatnio już nie używałem. Nawet oddali niewykorzystaną część rocznej opłaty za token do plus konta.

Plus konto w VW bank