Plus nie chce wypuscic numeru (?)

Data: 2009-06-24 18:38:18
Autor: Michal
Plus nie chce wypuscic numeru (?)
Jestem w trakcie przenoszenia numeru z Plusa do Play. W dniu wczorajszym Plus wylaczyl mi karte i z dniem dzisiejszym numer powinien byc aktywny w Play. Gdy 2 miesiace temu przenosilem inny numer wszystko odbylo sie bez problemow - wieczorem Plus wylaczyl numer a rano numer dzialal w Play. Tym razem jednak, jest juz godzina 14:30, a numer caly czas nie jest aktywny. Bylem w salonie Play, pani gdzies tam dzwonila i stwierdzila, ze 'nie otrzymali jeszcze od Plusa zgody na wypuszczenie numeru' (moglem przekrecic, ale sens ten sam) i trzeba czekac. Ile trzeba bedzie czekac, tego nie wiedziala.

przenosilem z ery do plusa i przez tydzien nie mozna sie bylo
do mnie dodzwonic (wychodzace dzialaly) podejrzewam
ze dzial techniczny plusa od przenoszenia numerow dziala slaaabo...

Plus nie chce wypuscic numeru (?)