Plus odmówił konwersji numeru

Data: 2009-07-06 13:40:03
Autor: ALex M.I.D. dept. (Jarosław I gnatowski)
Plus odmówił konwersji numeru
Witam.

Rozwiązałem umowę z Plusem ze względu na barak akceptacji jednostronnej zmiany regulaminu (telefon był na firmę). W piśmie zaznaczyłem, że chcę by numer był przepisany do simplus.
Dzisiaj dzwoni syn (on jest użytkownikiem numeru), że numer jest nieaktywny. Okay, chciałem doładować numer i tutaj niespodzianka - numeru nie da się doładować. Telefon do BOKu, panienka mówi, że brak technicznych możliwości przeniesienia numeru simplusa, proponuje wycofanie wypowiedzenia umowy.
Zagotowałem się. Wizyta w salonie, tak krawaciarz twierdzi, że żaden numer z po rozwiązaniu umowy nie został przeniesiony do simplus. Kłamie?
Z głupim uśmieszkiem poinformował, że mam 2 tygodnie na posypanie głowy popiołem i powrót niczym syn marnotrawny na łono Polkomtela.
I teraz co z tym fantem robić? Dzisiaj pójdę do Play, ale jeśli Plus wycofał numer z puli numerów zajętych nic z tej strony nie da się zrobić. To wygląda trochę w stylu "nie mamy pana płaszcza. i co nam pan teraz zrobi?"

ALex

Data: 2009-07-06 13:49:35
Autor: Bebe
Użytkownik ""ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)"" <alex@niechcedluzszegopenisa.graf.torun.pl> napisał w wiadomości news:h2sns3$h4q$1inews.gazeta.pl...
[...]

ja mam od kilku lat numer w plusie - dokładniej w mixie - i posłałem tydzień temu pytanie czy przejście po zakończeniu kontraktu na simplusa spowoduje utratę środków - do dzisiaj nie mam odpowiedzi... już chyba wiem dlaczego :)

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-07-06 13:50:47
Autor: Tomaszek
ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski) pisze:
Zagotowałem się. Wizyta w salonie, tak krawaciarz twierdzi, że żaden numer z po rozwiązaniu umowy nie został przeniesiony do simplus. Kłamie?

Kłamie, wszystkie numery abonamentowe po rozwiązaniu umowy są z automatu przenoszone do Simplus. Krawaciarz pieprzy. Musiałeś być dobrym klientem ( w sensie: dużo płaciłeś ) i nie chcą Cię puścić.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-07-06 14:26:44
Autor: silesiac
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:h2soil$bc9$1atlantis.news.neostrada.pl...
Kłamie, wszystkie numery abonamentowe po rozwiązaniu umowy są z automatu przenoszone do Simplus. Krawaciarz pieprzy. Musiałeś być dobrym klientem ( w sensie: dużo płaciłeś ) i nie chcą Cię puścić.

No niestety mają furtkę - oficjalnie nie dają możliwości pozostawienia numeru w simplusie więc nic im zrobić nie można, wszystko, co dokonywało się dotychczas na tej zasadzie "doładowanie w dzień po opuszczeniu abo" nie wynikało z jakichkolwiek ogólnie dostępnych informacji podanych przez opa. Hehm ja miałem taką sytuację, że mi jeden gość w BOK powiedział, że numer się automatycznie "przeniesie" a drugi zaprzeczył...
pozdr
sil

Data: 2009-07-06 17:15:50
Autor: Tomaszek
silesiac pisze:
[...]

Tak, masz rację. Wątkotwórca popełnił błąd niedopuszczalny w tym kraju - pomyślał logicznie;) Jak chciał przenieść numer do oferty pre-paid to konsultanci robili wszystko, żeby go zatrzymać przy abonamencie ( pewniejsze zyski ) I dlatego nie zgodzili się na przejście do oferty pre-paid. W momencie, w którym nasz biedny abonent wypowiedziałby im umowę to sprawa wyglądałaby inaczej  - nie ma klienta, nie ma ŻADNYCH zysków. Wtedy numer szybko zostałby aktywowany w ofercie pre-paid i czekaliby na załadowanie konta. W moim przypadku czekali pół roku... i się nie doczekali;)

Wniosek: chcesz przenieść numer z abonamentu na kartę w sieci Minus to nie składaj żadnych wniosków o przeniesienie - złóż rezygnację z abonamentu. Po odebraniu kwadryliona telefonów błagających, żebyś został przy abonamencie - numer zostanie przeniesiony do SimMinusa;)

Data: 2009-07-06 16:09:29
Autor: Peet
On 2009-07-06 13:40, "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" wrote:

Rozwiązałem umowę z Plusem ze względu na barak akceptacji jednostronnej
zmiany regulaminu (telefon był na firmę).

Ja dostałem pismo od plusa i tam było napisane że numer w ciągu miesiąca musi być gdzieś przeniesiony, inaczej utrata numeru. Może jeszcze jest szansa na play fresh.

Plus odmówił konwersji numeru