Data: 2009-07-06 13:40:03 | |
Autor: ALex M.I.D. dept. (Jarosław I gnatowski) | |
Plus odmówił konwersji numeru | |
Witam.
Rozwiązałem umowę z Plusem ze względu na barak akceptacji jednostronnej zmiany regulaminu (telefon był na firmę). W piśmie zaznaczyłem, że chcę by numer był przepisany do simplus. Dzisiaj dzwoni syn (on jest użytkownikiem numeru), że numer jest nieaktywny. Okay, chciałem doładować numer i tutaj niespodzianka - numeru nie da się doładować. Telefon do BOKu, panienka mówi, że brak technicznych możliwości przeniesienia numeru simplusa, proponuje wycofanie wypowiedzenia umowy. Zagotowałem się. Wizyta w salonie, tak krawaciarz twierdzi, że żaden numer z po rozwiązaniu umowy nie został przeniesiony do simplus. Kłamie? Z głupim uśmieszkiem poinformował, że mam 2 tygodnie na posypanie głowy popiołem i powrót niczym syn marnotrawny na łono Polkomtela. I teraz co z tym fantem robić? Dzisiaj pójdę do Play, ale jeśli Plus wycofał numer z puli numerów zajętych nic z tej strony nie da się zrobić. To wygląda trochę w stylu "nie mamy pana płaszcza. i co nam pan teraz zrobi?" ALex |
|
Data: 2009-07-06 13:49:35 | |
Autor: Bebe | |
Plus odmówił konwersji numeru | |
Użytkownik ""ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)"" <alex@niechcedluzszegopenisa.graf.torun.pl> napisał w wiadomości news:h2sns3$h4q$1inews.gazeta.pl...
Witam. ja mam od kilku lat numer w plusie - dokładniej w mixie - i posłałem tydzień temu pytanie czy przejście po zakończeniu kontraktu na simplusa spowoduje utratę środków - do dzisiaj nie mam odpowiedzi... już chyba wiem dlaczego :) -- tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły |
|
Data: 2009-07-06 13:50:47 | |
Autor: Tomaszek | |
Plus odmówił konwersji numeru | |
ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski) pisze:
Zagotowałem się. Wizyta w salonie, tak krawaciarz twierdzi, że żaden numer z po rozwiązaniu umowy nie został przeniesiony do simplus. Kłamie? Kłamie, wszystkie numery abonamentowe po rozwiązaniu umowy są z automatu przenoszone do Simplus. Krawaciarz pieprzy. Musiałeś być dobrym klientem ( w sensie: dużo płaciłeś ) i nie chcą Cię puścić. -- _____________________________| TOMASZEK |____________________________ | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* | | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***| \-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- / |
|
Data: 2009-07-06 14:26:44 | |
Autor: silesiac | |
Plus odmówił konwersji numeru | |
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:h2soil$bc9$1atlantis.news.neostrada.pl...
Kłamie, wszystkie numery abonamentowe po rozwiązaniu umowy są z automatu przenoszone do Simplus. Krawaciarz pieprzy. Musiałeś być dobrym klientem ( w sensie: dużo płaciłeś ) i nie chcą Cię puścić. No niestety mają furtkę - oficjalnie nie dają możliwości pozostawienia numeru w simplusie więc nic im zrobić nie można, wszystko, co dokonywało się dotychczas na tej zasadzie "doładowanie w dzień po opuszczeniu abo" nie wynikało z jakichkolwiek ogólnie dostępnych informacji podanych przez opa. Hehm ja miałem taką sytuację, że mi jeden gość w BOK powiedział, że numer się automatycznie "przeniesie" a drugi zaprzeczył... pozdr sil |
|
Data: 2009-07-06 17:15:50 | |
Autor: Tomaszek | |
Plus odmówił konwersji numeru | |
silesiac pisze:
No niestety mają furtkę - oficjalnie nie dają możliwości pozostawienia numeru w simplusie więc nic im zrobić nie można, wszystko, co dokonywało się dotychczas na tej zasadzie "doładowanie w dzień po opuszczeniu abo" nie wynikało z jakichkolwiek ogólnie dostępnych informacji podanych przez opa. Hehm ja miałem taką sytuację, że mi jeden gość w BOK powiedział, że numer się automatycznie "przeniesie" a drugi zaprzeczył... Tak, masz rację. Wątkotwórca popełnił błąd niedopuszczalny w tym kraju - pomyślał logicznie;) Jak chciał przenieść numer do oferty pre-paid to konsultanci robili wszystko, żeby go zatrzymać przy abonamencie ( pewniejsze zyski ) I dlatego nie zgodzili się na przejście do oferty pre-paid. W momencie, w którym nasz biedny abonent wypowiedziałby im umowę to sprawa wyglądałaby inaczej - nie ma klienta, nie ma ŻADNYCH zysków. Wtedy numer szybko zostałby aktywowany w ofercie pre-paid i czekaliby na załadowanie konta. W moim przypadku czekali pół roku... i się nie doczekali;) Wniosek: chcesz przenieść numer z abonamentu na kartę w sieci Minus to nie składaj żadnych wniosków o przeniesienie - złóż rezygnację z abonamentu. Po odebraniu kwadryliona telefonów błagających, żebyś został przy abonamencie - numer zostanie przeniesiony do SimMinusa;) -- _____________________________| TOMASZEK |____________________________ | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* | | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***| \-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- / |
|
Data: 2009-07-06 16:09:29 | |
Autor: Peet | |
Plus odmówił konwersji numeru | |
On 2009-07-06 13:40, "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" wrote:
Rozwiązałem umowę z Plusem ze względu na barak akceptacji jednostronnej Ja dostałem pismo od plusa i tam było napisane że numer w ciągu miesiąca musi być gdzieś przeniesiony, inaczej utrata numeru. Może jeszcze jest szansa na play fresh. |