Plus odpowiedział na NJU ?

Data: 2014-09-25 11:07:12
Autor: Poldek
Plus odpowiedział na NJU ?
Karol wrote:
Czy po wprowadzeniu NJU Plus jakoś odpowiedział ? wprowadził swoją ofertę
podobną do NJU ?

Nie wiem na czym szczegółowo polega NJU, ale właśnie parę dni temu Plus wprowadził w prepaidzie taryfę w której za 25 zł/mies. można nabyć możliwość telefonowania bez ograniczeń do wszystkich polskich sieci komórkowych.
Czy o to chodzi?

Data: 2014-09-25 16:45:42
Autor: Titus Atomicus
Plus odpowiedzia(C)(C) na NJU ?
In article <m00m00$5qe$1@node2.news.atman.pl>,
 Poldek <pugilares@interia.eu> wrote:

Karol wrote:
> [...]

Nie wiem na czym szczegółowo polega NJU, ale właśnie parę dni temu Plus wprowadził w prepaidzie taryfę w której za 25 zł/mies. można nabyć możliwość telefonowania bez ograniczeń do wszystkich polskich sieci komórkowych.

Z tego, co wiem, w Nju abonament do komorkowych jest 19 zl/mies.
Z tym, ze atrakcyjnosc Nju abonamentowego polega na czyms innym.
1. Ze jak w danym miesiacu nie wykonujemy polaczen to placimy tylko 10zl /mies
2. Okres wypowiedzenia = miesiac.
--
TA

Data: 2014-09-27 03:15:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Plus odpowiedzia(C)(C) na NJU ?

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> Titus_Atomicus-6EA298.16454225092014@node2.news.atman.pl

1. Ze jak w danym miesiacu nie wykonujemy polaczen to placimy tylko 10zl/mies

9

Data: 2014-09-28 13:57:21
Autor: Poldek
Plus odpowiedzia(C)(C) na NJU ?
[...]

No ale w 10 zł/mies. za niedzwonienie wcale to i tak nieskończenie więcej niż 0 zł/mies. za niedzwonienie wcale (każdy prepaid). Okres wypowiedzenia 1 mies. to nieskończenie dłużej niż 0 sek. - w przypadku prepaida, czy to Plusa, czy jakiegokolwiek innego, jak się znudzi, to nie trzeba się przed nikim tłumaczyć, składać nikomu wypowiedzeń, tylko karę SIM do szuflady i spokój. A jak się za jakiś czas jednak namyśli z powrotem na ten numer, to wyciągamy kartę SIM z szuflady, doładowujemy i gotowe.

Data: 2014-09-28 23:16:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Plus odpowiedzia(C)(C) na NJU ?

"Poldek" m08t31$7oa$1@node2.news.atman.pl

No ale w 10 zł/mies. za niedzwonienie wcale to i tak nieskończenie więcej niż 0 zł/mies. za niedzwonienie wcale (każdy prepaid).

To nadal dużo. ;) Czasami ktoś daje minuty za odbieranie. :)

[...]

O ile numer nie przepadł.

Data: 2014-09-29 18:18:53
Autor: Titus Atomicus
Plus odpowiedział na NJU ?
In article <m08t31$7oa$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

No ale w 10 zł/mies. za niedzwonienie wcale to i tak nieskończenie więcej niż 0 zł/mies. za niedzwonienie wcale (każdy prepaid). Okres wypowiedzenia 1 mies. to nieskończenie dłużej niż 0 sek. - w przypadku prepaida, czy to Plusa, czy jakiegokolwiek innego, jak się znudzi, to nie trzeba się przed nikim tłumaczyć, składać nikomu wypowiedzeń, tylko karę SIM do szuflady i spokój. A jak się za jakiś czas jednak namyśli z powrotem na ten numer, to wyciągamy kartę SIM z szuflady, doładowujemy i gotowe.

No, ale 25zl/mies to 1/4 z hakiem wiecej niz 19zl/mies.
I co ze stacjonarnymi? Ile trzeby zaplacic w tym Plusie za no limit ze stacjonarymi wlacznie?
Ja jadnak place w Nju 29/mies i nie przejmuje sie do kogo dzwonie.

--
TA

Plus odpowiedział na NJU ?