Plus odpowiedział na NJU ?

Data: 2014-09-24 18:54:34
Autor: Karol
Plus odpowiedział na NJU ?
Czy po wprowadzeniu NJU Plus jakoś odpowiedział ? wprowadził swoją ofertę
podobną do NJU ?

Data: 2014-09-24 19:22:53
Autor: Alf/red/
Plus odpowiedział na NJU ?
On 24/09/14 18:54, Karol wrote:
Czy po wprowadzeniu NJU Plus jakoś odpowiedział ?

Tak           .

--
Alf/red/

Data: 2014-09-24 23:35:14
Autor: dizel
Plus odpowiedział na NJU ?
On Wed, 24 Sep 2014 19:22:53 +0200, Alf/red/ <fake_1409@ump.waw.pl>
wrote:

On 24/09/14 18:54, Karol wrote:
Czy po wprowadzeniu NJU Plus jakoś odpowiedział ?

Tak           .

Z takim mechanizmem jak w nju to nie widziałem żadnej ofety
konkurencji, co do samego no limitu też plus nie wprowadził takiej
oferty, ktoś od nich się wypowiadał że oni nie będą odpowiadać na
takie coś

Pozdrawiam

Data: 2014-09-24 22:28:09
Autor: DJ Abelson?
Plus odpowiedział na NJU ?
W dniu 2014-09-24 o 18:54, Karol pisze:
Czy po wprowadzeniu NJU Plus jakoś odpowiedział ? wprowadził swoją ofertę
podobną do NJU ?

W mojej opinii Plus odpowiedział NJU jakoś. Wprowadził swoją ofertę podobna do NJU.

Data: 2014-09-25 11:07:12
Autor: Poldek
Plus odpowiedział na NJU ?
Karol wrote:
Czy po wprowadzeniu NJU Plus jakoś odpowiedział ? wprowadził swoją ofertę
podobną do NJU ?

Nie wiem na czym szczegółowo polega NJU, ale właśnie parę dni temu Plus wprowadził w prepaidzie taryfę w której za 25 zł/mies. można nabyć możliwość telefonowania bez ograniczeń do wszystkich polskich sieci komórkowych.
Czy o to chodzi?

Data: 2014-09-25 16:45:42
Autor: Titus Atomicus
Plus odpowiedzia(C)(C) na NJU ?
In article <m00m00$5qe$1@node2.news.atman.pl>,
 Poldek <pugilares@interia.eu> wrote:

Karol wrote:
> [...]

Nie wiem na czym szczegółowo polega NJU, ale właśnie parę dni temu Plus wprowadził w prepaidzie taryfę w której za 25 zł/mies. można nabyć możliwość telefonowania bez ograniczeń do wszystkich polskich sieci komórkowych.

Z tego, co wiem, w Nju abonament do komorkowych jest 19 zl/mies.
Z tym, ze atrakcyjnosc Nju abonamentowego polega na czyms innym.
1. Ze jak w danym miesiacu nie wykonujemy polaczen to placimy tylko 10zl /mies
2. Okres wypowiedzenia = miesiac.
--
TA

Data: 2014-09-27 03:15:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Plus odpowiedzia(C)(C) na NJU ?

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> Titus_Atomicus-6EA298.16454225092014@node2.news.atman.pl

1. Ze jak w danym miesiacu nie wykonujemy polaczen to placimy tylko 10zl/mies

9

Data: 2014-09-28 13:57:21
Autor: Poldek
Plus odpowiedzia(C)(C) na NJU ?
[...]

No ale w 10 zł/mies. za niedzwonienie wcale to i tak nieskończenie więcej niż 0 zł/mies. za niedzwonienie wcale (każdy prepaid). Okres wypowiedzenia 1 mies. to nieskończenie dłużej niż 0 sek. - w przypadku prepaida, czy to Plusa, czy jakiegokolwiek innego, jak się znudzi, to nie trzeba się przed nikim tłumaczyć, składać nikomu wypowiedzeń, tylko karę SIM do szuflady i spokój. A jak się za jakiś czas jednak namyśli z powrotem na ten numer, to wyciągamy kartę SIM z szuflady, doładowujemy i gotowe.

Data: 2014-09-28 23:16:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Plus odpowiedzia(C)(C) na NJU ?

"Poldek" m08t31$7oa$1@node2.news.atman.pl

No ale w 10 zł/mies. za niedzwonienie wcale to i tak nieskończenie więcej niż 0 zł/mies. za niedzwonienie wcale (każdy prepaid).

To nadal dużo. ;) Czasami ktoś daje minuty za odbieranie. :)

[...]

O ile numer nie przepadł.

Data: 2014-09-29 18:18:53
Autor: Titus Atomicus
Plus odpowiedział na NJU ?
In article <m08t31$7oa$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

No ale w 10 zł/mies. za niedzwonienie wcale to i tak nieskończenie więcej niż 0 zł/mies. za niedzwonienie wcale (każdy prepaid). Okres wypowiedzenia 1 mies. to nieskończenie dłużej niż 0 sek. - w przypadku prepaida, czy to Plusa, czy jakiegokolwiek innego, jak się znudzi, to nie trzeba się przed nikim tłumaczyć, składać nikomu wypowiedzeń, tylko karę SIM do szuflady i spokój. A jak się za jakiś czas jednak namyśli z powrotem na ten numer, to wyciągamy kartę SIM z szuflady, doładowujemy i gotowe.

No, ale 25zl/mies to 1/4 z hakiem wiecej niz 19zl/mies.
I co ze stacjonarnymi? Ile trzeby zaplacic w tym Plusie za no limit ze stacjonarymi wlacznie?
Ja jadnak place w Nju 29/mies i nie przejmuje sie do kogo dzwonie.

--
TA

Data: 2014-10-03 00:49:52
Autor: J.F.
Plus odpowiedział na NJU ?
Dnia Wed, 24 Sep 2014 18:54:34 +0200, Karol napisał(a):
Czy po wprowadzeniu NJU Plus jakoś odpowiedział ? wprowadził swoją ofertę
podobną do NJU ?

A propos - nju co kombinuje.
Usluga "jeden za wszystko", czyli gorny limit wydatkow 39zl.
http://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-rachunkiem

Czyzby aktywni klienci zaczeli odchodzic, bo bylo za drogo ?

J,

Data: 2014-10-10 22:03:05
Autor: DJ Abelson?
Plus odpowiedział na NJU ?
W dniu 2014-10-03 o 00:49, J.F. pisze:
[...]

bo było, że są trzaski w słuchawce podczas rozmowy i pocięte słowa że nic zrozumieć nie można

--

Plus odpowiedział na NJU ?