Plus - po co ten syf na rynku?

Data: 2009-05-09 14:21:02
Autor: Tomaszek
Plus - po co ten syf na rynku?
http://img13.imageshack.us/img13/9909/plusaqx.jpg

Miałem rok abonament w sieci Minus, zawsze jak coś im się chrzaniło to wyskakiwał ten komunikat. Teraz Minus zmienił nazwę usługi z EBOK na Plusonline i syf nadal pozostał.

Przy okazji załatwiania innej sprawy, strzeliłem sobie wydruk podobny do tego i pokazałem to w salonie. Ja nie wiem czy tych kretynów w salonach to szkolą w gadaniu takich głupot. Po pokazaniu pindzie takiego obrazka dostałem odpowiedź: to jest problem z pana przeglądarką, ja korzystam i nie mam takich problemów. Sieć Minus nie dla mnie - nie jestem w stanie zrobić z siebie idioty większego niż jestem:)

Wszyscy macie przeglądarki nie dostosowane do wymogów Plus'a ;) ROTFL
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-05-09 16:42:45
Autor: W
Plus - po co ten syf na rynku?
Tomaszek wystukał, co następuje:

[...]

Wow, straszne... Orange od kilku dni regularnie wieczorami "zaprasza rano, bo trwają prace" a od bardzo dawna "przeprasza, ale dane nie są obecnie dostępne". W Play też się czesto sypie obsługa online i menu play24 w telefonie. Ery nie lubię i nie znam (;

Ergo - zawsze możesz iść do konkurencji - na pewno będziesz zachwycony obsługą (;

PS. Nie, nie twierdzę że taki stan jest normalny i dobry, ot, nie ma co sobie nerwów strzępić [;

Data: 2009-05-09 17:16:41
Autor: Czeresniak
Plus - po co ten syf na rynku?
[...]

Nie stresuj się tak, z tego co zobaczyłem jak mi się udało zalogować to wrócili do starej wersji ebok ale i ta nie działała tzn po pewnym czasie rezultat taki jaku u Ciebie.

Pozdrawiam
Darek

Data: 2009-05-09 22:26:28
Autor: ven
Plus - po co ten syf na rynku?
Nie stresuj się tak, z tego co zobaczyłem jak mi się udało zalogować to wrócili do starej wersji ebok ale i ta nie działała tzn po pewnym czasie rezultat taki jaku u Ciebie.

Wrocili ??? Dzieki...
Ten nowy interfejs chyba projektowal ktos pierwszy raz w zyciu (moze jakis praktykant)

Ja tez sie nie moge zalogowac.

ven

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4063 (20090508) __________

Plus - po co ten syf na rynku?