Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?

Data: 2009-05-13 21:05:49
Autor: Adam3k
Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?
Witam!
Jak wiemy, Plus zmienia regulamin i z tego powodu mozna rozwiazac trwajaca umowe bez placenia kary. Czy w takim przypadku mozna przesniesc numer do innej sieci (konkretnie Play) ? Jezeli tak, to jak to najlepiej rozegrac? Najpierw rozwiazac umowe z Plusem, nastepnie isc do Playa aby oni zajeli sie przeniesieniem numeru? Czy Plus w ogole, w takim wypadku "wypusci" swoj numer do innej sieci?
Moze ktos juz cos takiego przechodzil i ma jakies rady?
Pozdrawiam.

Data: 2009-05-13 21:17:45
Autor: gregor
Adam3k pisze:
[...]

ja kiedys po zerwaniu umowy w pismie dodalem prosbe o przeniesienie nr do tak taka moze jak beda problemy sprobuj przeniesc ten nr do simplusa a, wtedy migracje do playa

gregor

Data: 2009-05-13 20:32:30
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 13 May 2009 21:17:45 +0200, gregor napisał(a):

ja kiedys po zerwaniu umowy w pismie dodalem prosbe o przeniesienie nr
do tak taka

Mało tego, znam historię o człowieku, który na bezczela "złamał" umowę z Erą, nie zapłacił kary, ale PTC i tak przeniosła mu numer do PTK ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-05-14 14:25:58
Autor: Adam3k
gregor pisze:
ja kiedys po zerwaniu umowy w pismie dodalem prosbe o przeniesienie nr do tak taka moze jak beda problemy sprobuj przeniesc ten nr do simplusa a, wtedy migracje do playa

Wyczytalem, ze po rozwiazaniu umowy numer przechodzi automatycznie do Simplusa. Ale czy komus nie przeszedl? :D

Data: 2009-05-14 08:11:34
Autor: mic49
Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?
A co ci powiedzieli w BOK?

Data: 2009-05-17 13:29:49
Autor: Tomaszek
Adam3k pisze:
Wyczytalem, ze po rozwiazaniu umowy numer przechodzi automatycznie do Simplusa. Ale czy komus nie przeszedl? :D

Tak, mi przeszedł.Automatycznie.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-05-17 22:21:23
Autor: ztomasz
Adam3k pisze:
Witam!
Jak wiemy, Plus zmienia regulamin i z tego powodu mozna rozwiazac trwajaca umowe bez placenia kary.

Czy ktoś w związku z tym faktem mógłby mnie poinformować na kiedy przypadłaby w moim przypadku rezygnacja z usługi jeśli mój okres rozliczeniowy kończy sie 20? No i czy z tytułu zerwania umowy będę musiał zwracać modem do IPLUSA lub za niego płacić wg. standardowych stawek?

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-05-17 22:34:26
Autor: Valdi.Pavlack
Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?
"ztomasz" news:guprk3$r00$1news.wp.pl

[ciach]

Może lekko z innej beczułki. Jak uda ci się zerwać umowę z Plusem to gdzie
się przenosisz?

Data: 2009-05-17 22:44:22
Autor: ztomasz
Valdi.Pavlack pisze:
"ztomasz" news:guprk3$r00$1news.wp.pl

[ciach]

Może lekko z innej beczułki. Jak uda ci się zerwać umowę z Plusem to gdzie
się przenosisz?

Play mam w miejscowosciach, w ktorych przebywam czyli Poznan i okolice. Plus za duze ma olewactwo jesli chodzi o abonentow i musialem przez bardzo dlugi okres na bardzo niklych predkosciach chodzic i wtedy PLAY wszedl do mojej miejscowosci. Chodzi glownie o stawki-teraz place 75zl, a bede placic 45zl. Poza tym tam gdzie sie przeprowadzam jedynie PLAY ma zasieg jesli chodzi o 3G, poza tym innego sensownego operatora nie ma oprocz lokalnej sieci bezprzewodowej, ktora jest w zasiegu okolo 15KM od mojego nowego miejsca zamieszkania, czyli internet jest w zaleznosci od tego jak wiatr zawieje. Dodam ze Netia i TP olali moj wniosek o podlaczenie uslug.

Data: 2009-05-17 22:49:00
Autor: Valdi.Pavlack
Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?
"ztomasz" news:gupsv8$s0t$1news.wp.pl

Play mam w miejscowosciach, w ktorych przebywam czyli Poznan i okolice.

To by wyjaśniało wszystko :)

Plus za duze ma olewactwo jesli chodzi o abonentow

Mieli już to zanim zostali liderem, a potem jak weszli na najwyższy klocek
podium to już totalnie im odpierniczyło na gorsze...
Sam podjąłem decyzję o rozwodzie na rzecz PLAY'a. Nie żałuję, przynajmniej
portfeliku mam więcej funduszy :)

Dodam ze Netia i TP olali moj wniosek o
podlaczenie uslug.

Rozumiem, że chodziło o podłączenie po kablu.
A jak z WiMAXem Netii w okolicy, z której zamierzasz korzystać z neta?

Data: 2009-05-17 23:00:17
Autor: ztomasz
Valdi.Pavlack pisze:

Rozumiem, że chodziło o podłączenie po kablu.
A jak z WiMAXem Netii w okolicy, z której zamierzasz korzystać z neta?

Szczerze mowiac nie bardzo sie orientowalem o takiej mozliwosci WiMAX. Co do kabla to skrzynka TP pod domem i... brak mozliwosci technicznych bo "trzeba wykopac 200 metrow dolu".

Data: 2009-05-17 23:12:07
Autor: Valdi.Pavlack
Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?
"ztomasz" news:guptt3$shq$1news.wp.pl

Szczerze mowiac nie bardzo sie orientowalem o takiej mozliwosci WiMAX.

Może jednak warto sprawdzić?
http://www.netia.pl/wimax,znajdz.html

W końcu WiMAX to odpowiednik DSLki :)

Co do kabla to skrzynka TP pod domem i... brak mozliwosci technicznych
bo "trzeba wykopac 200 metrow dolu".

Sam nie próbowałeś tego kabla do siebie pociągnąć? - niektórzy tak robią jak
TP się na nich wypina
Powiadomić UKE, może coś zadziałają.

Albo jeszcze jedna opcja odnośnie neta:
http://tnij.org/deza

Data: 2009-05-28 09:20:04
Autor: koralewskailona
On 17 Maj, 23:12, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
> [...]

> bo "trzeba wykopac 200 metrow dolu".

Sam nie próbowałeś tego kabla do siebie pociągnąć? - niektórzy tak robią jak

raczej nie zdziałają chyba że pozew zbiorowy zastosujesz, jednostka
też może ale potrzebna jest konsekwencja tzn. czas i pieniądze
pzdr
www.mmfast.pl

Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?