Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?

Data: 2009-05-13 21:17:45
Autor: gregor
Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?
Adam3k pisze:
Witam!
Jak wiemy, Plus zmienia regulamin i z tego powodu mozna rozwiazac trwajaca umowe bez placenia kary. Czy w takim przypadku mozna przesniesc numer do innej sieci (konkretnie Play) ? Jezeli tak, to jak to najlepiej rozegrac? Najpierw rozwiazac umowe z Plusem, nastepnie isc do Playa aby oni zajeli sie przeniesieniem numeru? Czy Plus w ogole, w takim wypadku "wypusci" swoj numer do innej sieci?
Moze ktos juz cos takiego przechodzil i ma jakies rady?
Pozdrawiam.

ja kiedys po zerwaniu umowy w pismie dodalem prosbe o przeniesienie nr do tak taka moze jak beda problemy sprobuj przeniesc ten nr do simplusa a, wtedy migracje do playa

gregor

Data: 2009-05-13 20:32:30
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 13 May 2009 21:17:45 +0200, gregor napisał(a):

ja kiedys po zerwaniu umowy w pismie dodalem prosbe o przeniesienie nr
do tak taka

Mało tego, znam historię o człowieku, który na bezczela "złamał" umowę z Erą, nie zapłacił kary, ale PTC i tak przeniosła mu numer do PTK ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-05-14 14:25:58
Autor: Adam3k
gregor pisze:
ja kiedys po zerwaniu umowy w pismie dodalem prosbe o przeniesienie nr do tak taka moze jak beda problemy sprobuj przeniesc ten nr do simplusa a, wtedy migracje do playa

Wyczytalem, ze po rozwiazaniu umowy numer przechodzi automatycznie do Simplusa. Ale czy komus nie przeszedl? :D

Data: 2009-05-14 08:11:34
Autor: mic49
Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?
A co ci powiedzieli w BOK?

Data: 2009-05-17 13:29:49
Autor: Tomaszek
Adam3k pisze:
Wyczytalem, ze po rozwiazaniu umowy numer przechodzi automatycznie do Simplusa. Ale czy komus nie przeszedl? :D

Tak, mi przeszedł.Automatycznie.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?