Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?

Data: 2009-05-17 22:21:23
Autor: ztomasz
Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?
Adam3k pisze:
Witam!
Jak wiemy, Plus zmienia regulamin i z tego powodu mozna rozwiazac trwajaca umowe bez placenia kary.

Czy ktoś w związku z tym faktem mógłby mnie poinformować na kiedy przypadłaby w moim przypadku rezygnacja z usługi jeśli mój okres rozliczeniowy kończy sie 20? No i czy z tytułu zerwania umowy będę musiał zwracać modem do IPLUSA lub za niego płacić wg. standardowych stawek?

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-05-17 22:34:26
Autor: Valdi.Pavlack
Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?
"ztomasz" news:guprk3$r00$1news.wp.pl

[ciach]

Może lekko z innej beczułki. Jak uda ci się zerwać umowę z Plusem to gdzie
się przenosisz?

Data: 2009-05-17 22:44:22
Autor: ztomasz
Valdi.Pavlack pisze:
"ztomasz" news:guprk3$r00$1news.wp.pl

[ciach]

Może lekko z innej beczułki. Jak uda ci się zerwać umowę z Plusem to gdzie
się przenosisz?

Play mam w miejscowosciach, w ktorych przebywam czyli Poznan i okolice. Plus za duze ma olewactwo jesli chodzi o abonentow i musialem przez bardzo dlugi okres na bardzo niklych predkosciach chodzic i wtedy PLAY wszedl do mojej miejscowosci. Chodzi glownie o stawki-teraz place 75zl, a bede placic 45zl. Poza tym tam gdzie sie przeprowadzam jedynie PLAY ma zasieg jesli chodzi o 3G, poza tym innego sensownego operatora nie ma oprocz lokalnej sieci bezprzewodowej, ktora jest w zasiegu okolo 15KM od mojego nowego miejsca zamieszkania, czyli internet jest w zaleznosci od tego jak wiatr zawieje. Dodam ze Netia i TP olali moj wniosek o podlaczenie uslug.

Data: 2009-05-17 22:49:00
Autor: Valdi.Pavlack
Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?
"ztomasz" news:gupsv8$s0t$1news.wp.pl

Play mam w miejscowosciach, w ktorych przebywam czyli Poznan i okolice.

To by wyjaśniało wszystko :)

Plus za duze ma olewactwo jesli chodzi o abonentow

Mieli już to zanim zostali liderem, a potem jak weszli na najwyższy klocek
podium to już totalnie im odpierniczyło na gorsze...
Sam podjąłem decyzję o rozwodzie na rzecz PLAY'a. Nie żałuję, przynajmniej
portfeliku mam więcej funduszy :)

Dodam ze Netia i TP olali moj wniosek o
podlaczenie uslug.

Rozumiem, że chodziło o podłączenie po kablu.
A jak z WiMAXem Netii w okolicy, z której zamierzasz korzystać z neta?

Data: 2009-05-17 23:00:17
Autor: ztomasz
Valdi.Pavlack pisze:

Rozumiem, że chodziło o podłączenie po kablu.
A jak z WiMAXem Netii w okolicy, z której zamierzasz korzystać z neta?

Szczerze mowiac nie bardzo sie orientowalem o takiej mozliwosci WiMAX. Co do kabla to skrzynka TP pod domem i... brak mozliwosci technicznych bo "trzeba wykopac 200 metrow dolu".

Data: 2009-05-17 23:12:07
Autor: Valdi.Pavlack
Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?
"ztomasz" news:guptt3$shq$1news.wp.pl

Szczerze mowiac nie bardzo sie orientowalem o takiej mozliwosci WiMAX.

Może jednak warto sprawdzić?
http://www.netia.pl/wimax,znajdz.html

W końcu WiMAX to odpowiednik DSLki :)

Co do kabla to skrzynka TP pod domem i... brak mozliwosci technicznych
bo "trzeba wykopac 200 metrow dolu".

Sam nie próbowałeś tego kabla do siebie pociągnąć? - niektórzy tak robią jak
TP się na nich wypina
Powiadomić UKE, może coś zadziałają.

Albo jeszcze jedna opcja odnośnie neta:
http://tnij.org/deza

Data: 2009-05-28 09:20:04
Autor: koralewskailona
On 17 Maj, 23:12, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
> [...]

> bo "trzeba wykopac 200 metrow dolu".

Sam nie próbowałeś tego kabla do siebie pociągnąć? - niektórzy tak robią jak

raczej nie zdziałają chyba że pozew zbiorowy zastosujesz, jednostka
też może ale potrzebna jest konsekwencja tzn. czas i pieniądze
pzdr
www.mmfast.pl

Plus - rozwiazanie umowy z powodu zmiany regulaminu i przenieisenie numeru?