Plus się stara :/

Data: 2009-06-22 11:05:14
Autor: FINCH
Plus się stara :/
Witam,

22 maja podpisałem z plusem dokumenty o przeniesieniu numeru z Orange
do Simplus. Wykonałem wpłatę 12,50 i spokojnie czekałem aż numer
zostanie przeniesiony .

22 czerwca zjawiłem się w salonie firmowym we Wrocławiu z pytaniem
dlaczego jeszcze numer nie został przeniesiony . Miła Pani pobiegała
trochę po salonie poszeptała porobiła dziwne miny wraca do mnie i mówi
że cytuję: "Konsultant który przyjmował zlecenie był mało
doświadczony . Nie wiadomo kiedy wysłał dokumenty a poza tym to nie
wiadomo gdzie są dokumenty. Najlepiej będzie jeśli podpiszemy umowę od
nowa"

Ponieważ rzucam palenie trochę mi ciśnienie skoczyło . Poinformowałem
Panią że zapłaciłem 12,50 i nie mam zamiaru nic popisywać "od nowa" .
Wyszedłem .

Jutro zabieram komplet dokumentów . Jeśli ktoś ma propozycję jak to
załatwić to proszę pisać . Najciekawsza propozycja zostanie
wprowadzona w życie

Pozdrawiam

Data: 2009-06-22 20:32:40
Autor: Flo
Plus się stara :/
FINCH pisze:

22 maja podpisałem z plusem dokumenty o przeniesieniu numeru z Orange
do Simplus. Wykonałem wpłatę 12,50 i spokojnie czekałem aż numer
zostanie przeniesiony .

Skąd ta kwota i dlaczego nie czekałeś do 6 lipca?

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-06-22 12:11:06
Autor: FINCH
Plus się stara :/
On 22 Cze, 20:32, Flo <flori...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
FINCH pisze:

> [...]
> zostanie przeniesiony .

Skąd ta kwota i dlaczego nie czekałeś do 6 lipca?

12,50 to zasilenie konta simplus . 6 lipca ? Ta data nic mi nie mówi
ponoć Orange ma 14 dni na wydanie wniosku o możliwościach
technicznych .

Data: 2009-06-22 19:16:06
Autor: Olgierd
Plus się stara :/
Dnia Mon, 22 Jun 2009 12:11:06 -0700, FINCH napisał(a):

> [...]
> zostanie przeniesiony .

Skąd ta kwota i dlaczego nie czekałeś do 6 lipca?

Ale przeniesienie numeru kosztuje 50 zeta. Za 12,50 palcem nie kiwną.
Po 6 lipca kiwną za darmo ;)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis << http://olgierd.bblog.pl <<

Data: 2009-06-22 12:19:19
Autor: FINCH
Plus się stara :/
On 22 Cze, 21:16, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> [...]

pozdrawiam serdecznie, Olgierd>> Lege Artis <<http://olgierd.bblog.pl<<

<< reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<

aaa no tak :) ale ja myślę że za taki numer to mi zapłacą 50 złotych :)

Data: 2009-06-22 19:25:19
Autor: Olgierd
Plus się stara :/
Dnia Mon, 22 Jun 2009 12:19:19 -0700, FINCH napisał(a):

> 12,50 to zasilenie konta simplus .

Ale przeniesienie numeru kosztuje 50 zeta. Za 12,50 palcem nie kiwną.
Po 6 lipca kiwną za darmo

aaa no tak  ale ja myślę że za taki numer to mi zapłacą 50 złotych

Obawiam się, że wyjaśnią Ci, że skoro na koncie miałeś 12,50 -- czyli mniej niż zakładane 50 -- to nie mogli spełnić Twojego oczekiwania.

Data: 2009-06-22 12:38:10
Autor: FINCH
Plus się stara :/
On 22 Cze, 21:25, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> [...]

pozdrawiam serdecznie, Olgierd>> Lege Artis <<http://olgierd.bblog.pl<<

<< reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<

Chwila 50 zł to ja mam zapłacić Orange z któego przenoszę numer do
Simplus ?

Data: 2009-06-22 22:11:26
Autor: Skorupa
Plus się stara :/
FINCH pisze:
[...]

A to myślałeś, że to ktoś Tobie ma zapłacić ;) ?

--
Pozdr.
Skorupa

--
Wolność. Po co wam wolność?
Macie przecież do pracy autobusy

Data: 2009-06-22 13:17:09
Autor: FINCH
Plus się stara :/
On 22 Cze, 22:11, Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> wrote:
FINCH pisze:

> [...]
> Simplus ?

A to myślałeś, że to ktoś Tobie ma zapłacić ;) ?

Plus mi zapłaci za to że pogubił dokumenty . Tak to rozegram :)

Data: 2009-06-22 22:20:52
Autor: silesiac
Plus się stara :/
FINCH pisze:

Plus mi zapłaci za to że pogubił dokumenty . Tak to rozegram :)

To daj cynk jak Ci się uda.
;-)

Data: 2009-06-22 22:28:18
Autor: Mane
Plus się stara :/
FINCH pisze:

Plus mi zapłaci za to że pogubił dokumenty . Tak to rozegram :)

pewnie w kwocie rownowartosci kartki papieru :)

Data: 2009-06-23 00:06:59
Autor: SDD
Plus się stara :/

Użytkownik "FINCH" <konektocom@gmail.com> napisał w wiadomości news:ad03620d-79b4-4deb-abcd-0db9887e7978h28g2000yqd.googlegroups.com...

Plus mi zapłaci za to że pogubił dokumenty . Tak to rozegram :)

Obawiam sie, ze masz bujna fantazje :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-23 07:07:30
Autor: Olgierd
Plus się stara :/
Dnia Mon, 22 Jun 2009 13:17:09 -0700, FINCH napisał(a):

> Chwila 50 zł to ja mam zapłacić Orange z któego przenoszę numer do
> Simplus ?

A to myślałeś, że to ktoś Tobie ma zapłacić  ?

Plus mi zapłaci za to że pogubił dokumenty . Tak to rozegram

Ale Plus powie, że nie zgubił, a jak zgubił to i tak nie było Cię stać na przeniesienie ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu? ==> http://zaklad.foto-krzyki.pl <==

Data: 2009-06-23 11:02:52
Autor: Flo
Plus się stara :/
FINCH pisze:

Plus mi zapłaci za to że pogubił dokumenty . Tak to rozegram :)

Ale będą z Ciebie mieli ubaw.  :)

Nie chcę ich bronić ale to chyba ta panienka w salonie firmowym była niedoświadczona.
Jak znam życie poszedł dokument T1 (pełnomocnictwo) z Plus do Orange i
wróciła zwrotka o braku środków na koncie i wstrzymaniu przeniesienia. Po upłynięciu 30 dni potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru straciło ważność i procedura została uznana za zakończoną.

To tylko moja wersja wydarzeń. Więcej dowolny KKB w Orange dowie się w dziale MNP (*242 i chyba 7 z certyfikowanego numeru).

Idź do salonu Orange to Ci powiedzą dlaczego numeru nie oddali.

Musisz poczekać do 6 lipca (co zresztą sugerują w chwili obecnej wszystkim swoim klientom) lub zasilić 61PLN i ponowić procedurę.

Data: 2009-06-23 04:10:59
Autor: FINCH
Plus się stara :/
On 23 Cze, 11:02, Flo <flori...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
FINCH pisze:

> [...]

Musisz poczekać do 6 lipca (co zresztą sugerują w chwili obecnej
wszystkim swoim klientom) lub zasilić 61PLN i ponowić procedurę.

Ale ja mam abonament w Orange .

Data: 2009-06-23 13:30:26
Autor: Flo
Plus się stara :/
FINCH pisze:

Ale ja mam abonament w Orange .

Hmmmm
Tak jak pisałem. Wizyta w salonie i ustalenie dlaczego dział MNP nie zwolnił numeru. Możesz też to przez BOK ustalić ale będą się migać aby takiego info przez telefon nie udzielić.

Data: 2009-06-23 12:03:54
Autor: FINCH
Plus się stara :/
On 23 Cze, 13:30, Flo <flori...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
FINCH pisze:

> [...]

zwolnił numeru. Możesz też to przez BOK ustalić ale będą się migać aby
takiego info przez telefon nie udzielić.

No więc sprawa wygląda tak . Konsultant NIE WYSŁAŁ dokumentów do
ORANGE . Musieli najpierw anulować sprawę w systemie . Jak zacząłem
mówić że takiego zaniedbania to nigdy w życiu nie widziałem to Pani
powiedziała że można wszytko anulować oni oddadzą mi 12,50 i mogę
spadać . Ponieważ mi z różnych względów zależy na numerze w Plusie
wszystko musiałem zacząć od początku . Na pocieszenie dostałem
piłkę .

No powiem szczerze że takie numeru to dawno nie zaliczyłem .

Tak więc odradzam salon firmowy Plus GSM we Wrocławiu przy ul.
Krupniczej . Bo tam są cytuję "mało doświadczeni konsultanci"

--
FINCH

Data: 2009-06-23 19:26:07
Autor: Olgierd
Plus się stara :/
Dnia Tue, 23 Jun 2009 12:03:54 -0700, FINCH napisał(a):

początku . Na pocieszenie dostałem piłkę .

Fajna chociaż piłka? Do gały czy tej ich siatkówki?

Tak więc odradzam salon firmowy Plus GSM we Wrocławiu przy ul.
Krupniczej . Bo tam są cytuję "mało doświadczeni konsultanci"

BTW pamiętam program w TV (Express Reporterów czy coś takiego) o tym salonie, jak babce odmówili sprzedaży iPlusa ze względu na okoliczność, że była w wieku emerytalnym.
Najlepsze, że wypowiadać się do kamery kazali temu ich ochroniarzowi z wąsem. --

Data: 2009-06-22 22:15:01
Autor: silesiac
Plus się stara :/
Użytkownik "FINCH" <konektocom@gmail.com> napisał w wiadomości news:86cc0f11-0ca3-405f-a45c-01959cfeb1a8h18g2000yqj.googlegroups.com...
On 22 Cze, 21:25, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

Chwila 50 zł to ja mam zapłacić Orange z któego przenoszę numer do
Simplus ?

12,50 to cena karty sim, którą odbiera się w salonie Plus.
50 to kwota którą musisz mieć na koncie, by ją mogli ciachnąć zanim Cię puszczą wolną Pomarańczowi.
pozdr
sil

Data: 2009-06-22 22:58:30
Autor: osiek
Plus się stara :/
silesiac pisze:
[...]

i to netto bo oranżyści biorą 61pln za wypuszczenie numeru ze swoich objęć ;)

Data: 2009-06-22 23:03:51
Autor: silesiac
Plus się stara :/
Użytkownik "osiek" <osiek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1ords$csi$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A niech im się tłuszczem zapcha już niedługo będą tak ssać :-)

Plus się stara :/