Plus wlasnie padl

Data: 2009-07-21 15:12:43
Autor: Rafal M
Plus wlasnie padl
Hej

Plus wlasnie przestal dzialac. Telefon mi sie zalogowal do niemieckiej
sieci o2 ;)

Okolice Szczecina.
Lokalna awaria, czy znowu cos grubszego?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-07-22 10:13:40
Autor: zho
Plus wlasnie padl

Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2cc6e66f-c4ac-4c61-b667-2190ed0a95a1w41g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

U mnie w Borach Tucholskich dziala . :)

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

Data: 2009-07-22 13:55:56
Autor: Piotr M
Plus wlasnie padl
Rafal M pisze:

Okolice Szczecina.

Zależy jakie okolice ;) Kiedyś w Świnoujściu często telefon sam wchodził w roaming z Niemieckimi operatorami..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - SzukaĹ‚em, ale nie znalazĹ‚em."

Data: 2009-07-22 14:19:52
Autor: Rafal M
Plus wlasnie padl
On 22 Lip, 13:55, Piotr M <x...@xxx.pl> wrote:

Zależy jakie okolice ;) Kiedy¶ w ¦winouj¶ciu często telefon sam wchodził
w roaming z Niemieckimi operatorami..

W miejscu gdzie zawsze plus ma pelny zasieg.
Ogolnie na pl.regionalne.szczecin jest watek.
Plus padl w kilku dzielnicach miasta okolo polnocy.

Pozdrawiam
Rafal

Plus wlasnie padl