Plus zamknął wszystkie tzw. salony?

Data: 2017-10-18 12:32:47
Autor: Michał Jankowski
Plus zamknął wszystkie tzw. salony?
:)

https://www.plus.pl/znajdz-salon

   MJ

Data: 2017-10-18 16:46:17
Autor: JoteR
Plus zamknął wszystkie tzw. salony?
"Michał Jankowski" napisał:

:)

https://www.plus.pl/znajdz-salon

Jeden "Mobilny Doradca", który ostał się w "Mordorze", obleci całe województwo ;->

JoteR

Data: 2017-10-19 22:28:43
Autor: xxx
Plus zamknął wszystkie tzw. salony?
W dniu 2017-10-18 o 16:46, JoteR pisze:
"Michał Jankowski" napisał:

:)

https://www.plus.pl/znajdz-salon

Jeden "Mobilny Doradca", który ostał się w "Mordorze", obleci całe województwo ;->

JoteR

Kto by kupował jeszcze telefony komórkowe, szczególnie na abonament i w salonie;)? Kierunek-> A2 Mobile:)

-- -

Data: 2017-10-20 00:37:26
Autor: JoteR
Plus zamknął wszystkie tzw. salony?
"xxx" <konsultant121@o2.pl> napisał:

Znowu przylazłeś tu ze zmienionym i jakże oryginalnym nickiem? Myślisz - o ile te procesy w twojej łepetynie można tak nazwać - że nikt cię tu, frajerze głodny, nie rozpozna?

Kto by kupował jeszcze telefony komórkowe, szczególnie na abonament
i w salonie;)?

Ten, kto ma trochę oleju w głowie i chce mieć tanio?

Kierunek-> A2 Mobile:)

Teraz tam się zatrudniasz za naganiacza? Daremny trud, jeszcze długo nie przebijecie moich stawek. Otrzymanych w abonamencie. I tak, w salonie. Musiałbyś nie tylko zrezygnować z prowizji, ale jeszcze dołożyć do tego interesu.

Pod kątem wirusów - być może, ale pod kątem idiotyzmów - wcale.

JoteR

Data: 2017-10-20 16:36:09
Autor: ToMasz
[...]

Plusa nie znam. W tmobile najtańszy abonament wg salonu to 30zł. Więc kierunek A2. Natomiast na internecie najtańszy abonament  w T-M (opłata miesięczna) to 25zł za 120 dni no limit, potem 25zł/mc. czyli.... kierunek internet, omijajcie salony. :)

Ja też kiedys wynegocjowałem zajebisty abonement, super stawki, ale to była firma z wieloma telefonami. to było 7 lat temu i jeszcze działają, bo jest to dalej korzystne. ale jeśli Ty masz informacje o jakichś promocjach w salonach plusa. tm, orange - napisz. pytałem o to w innym wątku.

ToMasz

Data: 2017-10-20 17:03:51
Autor: Poldek
W dniu 2017-10-20 o 16:36, ToMasz pisze:
[...]

Można się jarać "najtańszym abonamentem", bo jest tańszy od nienajtańszego o równowartość paczki czipsów. Ale - ludzie, dajcie spokój! - szkoda na to czasu.

Data: 2017-10-20 17:14:21
Autor: JoteR
"Poldek" napisał:

Można się jarać "najtańszym abonamentem", bo jest tańszy
od nienajtańszego o równowartość paczki czipsów.

A owóż...

Ale - ludzie, dajcie spokój! - szkoda na to czasu.

Na ślęczenie, w której sieci zaoszczędzi się na paczkę dropsów - pewnie, że szkoda.
Na trollowanie - nigdy! A zwłaszcza w długie, jesienne wieczory... ;->

JoteR

Data: 2017-10-24 02:24:31
Autor: Poldek
Plus zamknął wszystkie tzw. salony?
W dniu 2017-10-21 o 10:04, ToMasz pisze:
spokój! - szkoda na to czasu.
przypomnę. babcia 90 lat, wzięła telefon dla wnuczki w jakimś absurdalnie drogim abo. spłaciła, teraz jej zaproponowali abo za 30 na dwa lata. dzwoni jakieś 60 minut, reszta odbiera. Między 30zł/mc a 10zł/.mc w ciągu 24 miesięcy jest 480zł różnicy. Jej się taka oszczędność bardzo przyda.

Przede wszystkim nie ma sensu brać abonamentu z umową na 2 lata.
W dzisiejszych czasach tylko prepaid ma sens.

Data: 2017-10-24 16:08:42
Autor: J.F.
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:osm17s$f2f$1@node1.news.atman.pl...
[...]

IMO - czasy takie, ze i te prepaidy tak bardzo nie spadna w 2 lata, bo juz nie bardzo jest z czego, wiec duzo sie na tym abonamencie nie straci.

Tylko to zalezy od potrzeb - wypasiony prepaid swoje kosztuje, a abo za 10zl jak dla babci nie ma ... z wyjatkiem nju :-)

J.

Data: 2017-10-20 19:02:10
Autor: Akarm
W dniu 2017-10-20 o 00:37, JoteR pisze:

jeszcze długo nie przebijecie moich stawek. Otrzymanych w abonamencie. I tak, w salonie.

Nie chce mi się wierzyć.
Chociaż z drugiej strony, może nie zwracam uwagi na oferty, które nie są odpowiednie dla mnie. Ja muszę mieć nieograniczone na stacjonarne i komórkowe. Jakiś transfer danych może czasem być przydatny, ale już nie jest warunkiem koniecznym. W związku z tym przeniosłem się do A2 na prawie abonament za 9,90 miesięcznie. :)
Naprawdę korzystasz z lepszej oferty? Napisz o tym coś więcej. Może się przydać również innym.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-10-20 18:42:03
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 20.10.2017 Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał/a:
Naprawdę korzystasz z lepszej oferty? Napisz o tym coś więcej. Może się przydać również innym.

Też bym chętnie skorzystał, ale wątpię że istnieje.
Zapewne "lepsza stawki w abonamencie" oznaczają
po prostu "udało mi się korzystnie kupić telefon
na raty".

Data: 2017-10-21 12:02:43
Autor: xxx
W dniu 2017-10-20 o 20:42, Dominik Ałaszewski pisze:
epsza stawki w abonamencie" oznaczają
po prostu "udało mi się korzystnie kupić telefon
na raty"

Dokładnie tak, nikt A2 Mobile z abonamentem 9,90zł za no-limit nie przebił na rynku.A jak ktoś chce kupić telefon- to niech kupuje na wolnym rynku na 2-4 lata. Wyjdzie o wiele taniej niż w jakimkolwiek abonamencie.

-- -

Data: 2017-10-21 15:50:14
Autor: jerzu.xyz
On Fri, 20 Oct 2017 00:37:26 +0200, "JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:

Ten, kto ma trochę oleju w głowie i chce mieć tanio?

Tanio? To chyba mamy inne pojęcie słowa "tanio"

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Plus zamknął wszystkie tzw. salony?