Plus -zmiana regulaminu

Data: 2009-05-27 22:51:55
Autor: Adax
Plus -zmiana regulaminu
Witam! Mam w promocji 2 usługi:
1. NC10 iPlus do lutego 2011
2. Plus abonament -promocja do listopada 2009

Czy w ramach zmainy regulaminu Plusa mogę zrezygnować i przejść np. na simplusa albo play internet?
Pozdrawiam

Data: 2009-05-27 23:10:58
Autor: Flo
Plus -zmiana regulaminu
Adax pisze:

Czy w ramach zmainy regulaminu Plusa mogę zrezygnować i przejść np.......  play internet?

Sprawdź najpierw zasięg Play'a żebyś później nie żałował jak się okaże, że kilometr za miastem cisza.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-05-27 23:12:37
Autor: Adax
Plus -zmiana regulaminu
Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvka94$a26$1inews.gazeta.pl...
Adax pisze:
Czy w ramach zmainy regulaminu Plusa mogę zrezygnować i przejść
np.......  play internet?
Sprawdź najpierw zasięg Play'a żebyś później nie żałował jak się okaże, że kilometr za miastem cisza.

Gdzieś czytałem, że Oni korzystają z przekaźników Plusa -jak to w końcu jest?

Data: 2009-05-27 23:15:14
Autor: Flo
Plus -zmiana regulaminu
Adax pisze:

Gdzieś czytałem, że Oni korzystają z przekaźników Plusa -jak to w końcu jest?

Z wyjątkiem internetu.
Internet tylko na swoich przekaźnikach.

Data: 2009-05-28 06:17:22
Autor: Adax
Plus -zmiana regulaminu
Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvkah4$a26$2inews.gazeta.pl...
Adax pisze:
Gdzieś czytałem, że Oni korzystają z przekaźników Plusa -jak to w końcu jest?
Z wyjątkiem internetu.
Internet tylko na swoich przekaźnikach.

Hmmm... nie mogę niegdzie znaleźć mapy zasięgu playa dla internetu... Jeśli wiecie gdzie to jest, to b. proszę o info.
I jeszce jedno: Jaki operator w tej chwili daje najtańszą, z dużym obszarem pokrycia, wystarczającą usługę internetu mobilnego do łączenia się z www i pocztą?

Data: 2009-05-28 08:23:50
Autor: Leszek Zur
Plus -zmiana regulaminu
Adax pisze:
Hmmm... nie mogę niegdzie znaleźć mapy zasięgu playa dla internetu... Jeśli wiecie gdzie to jest, to b. proszę o info.

No to chyba wcale nie patrzyłeś. Wchodzisz na główną stronę Playa, klikasz ma "Internet" potem na "Mapa zasięgu" i już jesteś tam gdzie trzeba czyli na http://internet.playmobile.pl/maps/

Leszek

Data: 2009-05-28 06:44:02
Autor: Ircys
Plus -zmiana regulaminu
On 27 Maj, 23:15, Flo <flori...@NOSPAM.gazeta.pl> pisze...
> Gdzieś czytałem, że Oni korzystają z przekaźników Plusa -jak to w końcu
> jest?

Z wyjątkiem internetu.
Internet tylko na swoich przekaźnikach.

Jesteś tego pewien, bo z moich informacji wynika co innego?

Ircys

Data: 2009-05-28 15:49:08
Autor: Liwiusz
Plus -zmiana regulaminu
Ircys pisze:
[...]

   Internet mają tylko w zasięgu sieci 3G, a sieć 3G należy do nich, od Plusa jej nie dzierżawią.

--
Liwiusz

Data: 2009-05-28 07:17:40
Autor: Ircys
Plus -zmiana regulaminu
On 28 Maj, 15:49, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> pisze...

> Jesteś tego pewien, bo z moich informacji wynika co innego?

   Internet mają tylko w zasięgu sieci 3G, a sieć 3G należy do nich, od
Plusa jej nie dzierżawią.

Gdyby nie było słowa "tylko" to podpisałbym się po tym, a tak to
jednak
proszę o jakieś potwierdzenie bo mi się właśnie to nie zgadza.

Ircys

Data: 2009-05-28 16:57:53
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Plus -zmiana regulaminu
Ircys wrote:

[...]

Jeżeli za *internet* rozumiesz możliwość korzystania z oferty Play Online, to działa ona w zasięgu sieci Play oraz w roamingu, ale nie krajowym (czyli nie działa tam, gdzie Play korzysta z sieci Polkomtela).
Natomiast pakietowa transmisja danych, dostępna w każdej taryfie, działa wszędzie.

M.

Data: 2009-05-28 10:40:38
Autor: Ircys
Plus -zmiana regulaminu

O! Oto właśnie mi chodziło!

Ircys

Data: 2009-05-28 23:42:26
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Plus -zmiana regulaminu
Ircys wrote:

O! Oto właśnie mi chodziło!

Ależ proszę :-)

M.

Data: 2009-05-28 16:00:07
Autor: Flo
Plus -zmiana regulaminu
Ircys pisze:

Jesteś tego pewien, bo z moich informacji wynika co innego?

Źródła (czyli Play) chyba raczej nie przeskoczysz.  ;)

Data: 2009-05-28 07:19:35
Autor: Ircys
Plus -zmiana regulaminu
On 28 Maj, 16:00, Flo <flori...@NOSPAM.gazeta.pl> pisze...
Z wyjątkiem internetu.
Internet tylko na swoich przekaźnikach.

Jesteś tego pewien, bo z moich informacji wynika co innego?

Źródła (czyli Play) chyba raczej nie przeskoczysz.  ;)

ee.... myślałem, że podasz jakiś konkret :(

Ircys

Data: 2009-05-28 17:11:37
Autor: Flo
Plus -zmiana regulaminu
Ircys pisze:

ee.... myślałem, że podasz jakiś konkret :(

http://internet.playmobile.pl/maps/
*Kolorem fioletowym zaznaczony został zasięg 3G na zewnątrz budynków.

Play OnLine tylko w 3G Play chodzi więc od razu na mapie masz odpowiedź.

Data: 2009-05-28 18:31:42
Autor: Titus Atomicus
Plus -zmiana regulaminu
In article <49ff4d68-4923-49db-8af3-1166cb9c2835@g19g2000vbi.googlegroups.com>,
 Ircys <ircys@post.pl> wrote:

On 27 Maj, 23:15, Flo <flori...@NOSPAM.gazeta.pl> pisze...

> Z wyjątkiem internetu.
> Internet tylko na swoich przekaźnikach.

Jesteś tego pewien, bo z moich informacji wynika co innego?

A skad wziales te swoje informacje?

Oczywiscie na tym swiecie niczego nie mozna byc pewien.

TA

Data: 2009-05-28 10:39:08
Autor: Ircys
Plus -zmiana regulaminu
On 28 Maj, 18:31, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

> Jesteś tego pewien, bo z moich informacji wynika co innego?

A skad wziales te swoje informacje?

Maciek już rozwiał wszelkie wątpliwości

Oczywiscie na tym swiecie niczego nie mozna byc pewien.

Ty mnie tu zając nie łap za literówki :)

Ircys

Data: 2009-05-28 01:45:37
Autor: wysocki.daniel
Plus -zmiana regulaminu
On 27 Maj, 22:51, "Adax" <Adax_Tni...@op.pl> wrote:
[...]

Zrezygnować możesz jak najbardziej. Modem Ci zostanie więc będziesz
mógł włożyć tam SIM z internetem na kartę lub podpisać nową umowę na
tańszy abonament bez sprzętu :) Pozdrawiam Daniel.

Data: 2009-05-28 11:30:26
Autor: BOULI
Plus -zmiana regulaminu
Adax pisze:
[...]

napisz rezygnacje..

złoż

poczekaj na pismo z oferta specjalnie dla Ciebie :)

Data: 2009-05-28 12:43:16
Autor: Flo
Plus -zmiana regulaminu
BOULI pisze:

napisz rezygnacje.. złoż poczekaj na pismo z oferta specjalnie dla Ciebie :)

Nie tak szybko.
Adax nie napisał czy został poinformowany o zmianie czy też zakłada, że regulamin zostanie zmieniony bo media tak piszę?

Data: 2009-05-28 13:20:07
Autor: Korsarz
Plus -zmiana regulaminu
Apropo tych zmian w regulaminie Plusa. Mam 3 numery, wszystkie zarejestrowane na moja firme. Kazdy z numerow byl brany w innym czasie (co roku jeden). Wszystkie wziete na promocji + jakis telefon za zlotowke. Czy moge wypowiedziec umowe na 2 numery i jeden sobie zostawic? Czy tez jak mam cos wziete na promocji i do tego na firme to ciezko tak bedzie zrobic.

Data: 2009-05-28 14:46:06
Autor: Skylla
Plus -zmiana regulaminu
[...]
Czyli zgadzasz się na nowy regulamin ale zarazem nie zgadasz? :-)
Pisano już, że albo wszystkie, albo żaden.

Data: 2009-05-28 21:23:13
Autor: Adax
Plus -zmiana regulaminu
Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:gvm12c$bo7$1news.onet.pl...
[...]

hihihi.. Dziś powiedziano mi w Info, że nie trzeba rezygnować z wszsytkich usług -pytałem 3x -Pewniak! :)

Plus -zmiana regulaminu