Plus -zmiana regulaminu

Data: 2009-05-28 13:20:07
Autor: Korsarz
Plus -zmiana regulaminu
Apropo tych zmian w regulaminie Plusa. Mam 3 numery, wszystkie zarejestrowane na moja firme. Kazdy z numerow byl brany w innym czasie (co roku jeden). Wszystkie wziete na promocji + jakis telefon za zlotowke. Czy moge wypowiedziec umowe na 2 numery i jeden sobie zostawic? Czy tez jak mam cos wziete na promocji i do tego na firme to ciezko tak bedzie zrobic.

Data: 2009-05-28 14:46:06
Autor: Skylla
Plus -zmiana regulaminu
[...]
Czyli zgadzasz się na nowy regulamin ale zarazem nie zgadasz? :-)
Pisano już, że albo wszystkie, albo żaden.

Data: 2009-05-28 21:23:13
Autor: Adax
Plus -zmiana regulaminu
Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:gvm12c$bo7$1news.onet.pl...
[...]

hihihi.. Dziś powiedziano mi w Info, że nie trzeba rezygnować z wszsytkich usług -pytałem 3x -Pewniak! :)

Plus -zmiana regulaminu