Plus zmienia umowe

Data: 2009-05-12 08:54:16
Autor: MarkX
Plus zmienia umowe
Data: 2009-05-12 10:18:24
Autor: KuFeL
Plus zmienia umowe
MarkX pisze:
http://biznes.onet.pl/0,1968698,wiadomosci.html

MarkX
bylo juz :)

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-05-13 11:36:02
Autor: Lerek
Plus zmienia umowe
A czy podpisujac dzisiaj umowe w salonie Plus moge bede mogl ja rozwiazac w lipcu na podanych warunkach czy podpisze ja juz na nowych warunkach ktore Plus zmienil na wniosek UOKiK ?

Pozdrawiam

Data: 2009-05-13 09:46:11
Autor: Olgierd
Plus zmienia umowe
Dnia Wed, 13 May 2009 11:36:02 +0200, Lerek napisał(a):

A czy podpisujac dzisiaj umowe w salonie Plus moge bede mogl ja
rozwiazac w lipcu na podanych warunkach czy podpisze ja juz na nowych
warunkach ktore Plus zmienil na wniosek UOKiK ?

Strona operatora jest mało przejrzysta, http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/

ale można odnieść wrażenie, że na dziś obowiązuje jeszcze regulamin ze stycznia 2006 r.

http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/regulamin_2006.pdf

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl