PlusGSM

Data: 2012-06-21 06:58:13
Autor: Michal Tyrala
PlusGSM
On Thu, 21 Jun 2012 08:46:39 +0200, tyran wrote:
 Witam

 Czy sa jakies przepowiednie kiedy PlusGSM wprowadzo nowe
 umowy/promocje dla firm? Pokonczyly mi sie aktualne i zastanawiam sie
 czy cos wybierac czy czekac jeszcze ...

 ps.swoja droga to 2 lata temu dzwonili juz na 2-3miesiace przed
 koncem namawiajac na przedluzenie .. a w tym roku cisza .. czyzby tam
 zle sie dzialo ... ?

Po tym, jak Plus pokazal oferte prepaid, ktora miala wywrocic rynek do
gory nogami, a wzbudzila tylko litosciwe usmiechy, mysle, że powinienes
zaczac myslec do ktorej innej sieci się wyniesc...
Ja po 11latach u Plusa od zimy jestem w Playu. Z powodow, ktore opisales.

pozdrawiam,
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-06-21 10:48:34
Autor: tyran
PlusGSM
On Thu, 21 Jun 2012 06:58:13 +0000 (UTC)
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> wrote:

> [...]

powinienes zaczac myslec do ktorej innej sieci się wyniesc...
Ja po 11latach u Plusa od zimy jestem w Playu. Z powodow, ktore

No wlasnie jedyne co mnie trzyma to to, ze wszyscy w rodzinie maja
plus/simplus i do nich mam polaczenia darmowe (5 numerow). Z Playa
czy innej sieci moge juz nie miec darmowych do rodziny .. a zona
czasami z mamusia lubi pogadac ;)

pzdr.

--
tyran

Data: 2012-06-21 16:42:19
Autor: CPL
PlusGSM
Kup mamusi play fresh za 5 zł, doładuj za następne 5 zł i masz rok rozmów żona via mamusia za free :)

Data: 2012-06-21 16:41:05
Autor: CPL
PlusGSM
Miałem to samo, 3 numery w plusie, rok temu zerowa chęć na sensowną ofertę. Obudzili się jak play w moim imieniu złożył wypowiedzenie umowy. Oferta była nadal do dupy :) Płaciłem nie mało - ok 250 -300 zł / miesięcznie. Teraz wyrabiam się w 150 zł i nie narzekam.

Data: 2012-06-21 16:41:27
Autor: CPL
PlusGSM
ps. W plusie numery miałem od 1996 roku.

PlusGSM