PlusGSM Pakiety internet

Data: 2009-03-17 22:26:20
Autor: Jurek
PlusGSM Pakiety internet
Witam!!!
Mam telefon na abonament w PlusGSM dla firm. Jest możliwość wykupienia pakietów internetu?? Jak tak to jak to uruchomic?? Z gory dzieki

Data: 2009-03-18 07:27:36
Autor: Radosny
PlusGSM Pakiety internet
Mam telefon na abonament w PlusGSM dla firm. Jest możliwość wykupienia pakietów internetu?? Jak tak to jak to uruchomic?? Z gory dzieki

Są. Ja używam 20MB za 4zł. Zaloguj się na e-bok i sobie włącz. Jak nie wiesz jak, to dzwoń na 2601.

--
Radosny

Data: 2009-03-18 09:16:42
Autor: Krzysiek
PlusGSM Pakiety internet

Użytkownik "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl> napisał w wiadomości news:gpq48p$233$1opal.futuro.pl...
[...]

4 zł to jest cena netto, wychodzi 5 zł za 20 MB. Jest jeszcze pakiet większy, chyba 50 MB za 10 zł brutto miesięcznie. Pakiety odnawiają się automatycznie, więc nie ma potrzeby uruchamiania ich co miesiąc Najprościej włącz sobie wybrany pakiet poprzez e-bok (https://ssl.plusgsm.pl/ebok/index)

Data: 2009-03-18 20:08:44
Autor: XXX
PlusGSM Pakiety internet
Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek@gdzies.w.polsce> napisał w wiadomości news:gpqali$j7c$1news.lublin.pl...

[...]

A są to pakiety rozliczane co do bajta czy co 100kB? Pewnie co 100kB i kazda mała sesja typu ściągnięcie nagłówków RSS z portali www, update prognozy pogody yahoo waether application, replika poczty email to już minimum 200kB przy takiej nędznej taryfikacji...W moim Simplusie (taryfa Nowy Simplus) którą Broń Panie Boże przed rewolucją Twojego Profilu, jest nadal taryfikacja co 1bajt!!! Wychodzi średnio 2-10 razy taniej niż przy taryfikacji pakietu co 100kB. Plus uważa naród za tępaków i nas doi. Sami widzicie. To się nadaje do UOKiK.

Data: 2009-03-18 21:57:07
Autor: Radosny
PlusGSM Pakiety internet
A są to pakiety rozliczane co do bajta czy co 100kB?

Rozliczenie jest co do grosza. Plus dla firm ma tak od zawsze, nawet bez pakietów.

--
Radosny

Data: 2009-03-18 22:22:40
Autor: XXX
PlusGSM Pakiety internet

A są to pakiety rozliczane co do bajta czy co 100kB?

Rozliczenie jest co do grosza. Plus dla firm ma tak od zawsze, nawet bez pakietów.

-- Radosny
Co to znaczy do grosza? Za 1 grosz jaką paczkę danych wysłanych i odebranych możesz "zużyć"?

Data: 2009-03-19 14:15:27
Autor: Radosny
PlusGSM Pakiety internet
Co to znaczy do grosza? Za 1 grosz jaką paczkę danych wysłanych i odebranych możesz "zużyć"?

Na fakturze mam najmniejsze połączenia po 1gr. Oczywiście osobno przychodzące i wychodzące. Odpowiada to 10kB w każdą stronę. Zatem pierwsze sprawdzenie poczty kosztuje min. 2gr. Zwykle w tej cenie da się sprawdzić kilkakrotnie, sesja jest podtrzymywana bardzo długo, a opłata jest naliczana dopiero po zerwaniu sesji.

--
Radosny

PlusGSM Pakiety internet