PlusGSM - abonament

Data: 2012-07-19 16:07:23
Autor: tyran
PlusGSM - abonament
Witam

Jakis czas temu szukalem/pytalem o abonament jaki wybrac
najkorzystniejszy. Jestem wlasnie po rozmowie z konsultantem,
dostalem nawet sms-a do potwierdzenia z nowa oferta:
- telefon firmowy, ale jest mozliwosc wziecia taryfy indywidualnej
- taryfa rozmowna, w ramach przedluzenia dostalem:
a) 100min zamiennie na 100smsow co miesiąc do wszystkich
b) 75min co miesiąc do wszystkich
c) 600mmsów (kto tyle wysyla?)
d) 5 numerów darmowych do plusa lub na stacjonarne (na tym mi bardzo
zalezalo)
e) 100MB internet (dwa miesiace free, potem 7zl brutto, po wyczerpaniu
predkosc zwlania - nie naliczaja)
f) umowa na 12 miesiecy (bez telefonu)
g) kara za rezygnacje (1800zl - nie wiem czemu tak duzo, no ale kto
bedzie rezygnowal ... )

To wszystko za 39,90 + 7zl internet (kwoty brutto)

Przy taryfie firmowej było podobnie, tansze polaczenia .. ale bez
wymiany na smsy, a czasami sie zdarza wyslac smsa do kogos.

W teorii firmowy odpowiednik lub nawet taryfa "Do Uslug dla Firm
bis" ma tansze polaczenia, ale tam nie mam sms-ow, a kwotowo wyjdzie
bardzo podobnie (36,90 + 6,15 (5 darmowych) + 6,15 (100MB) = 49,2 vs
46,90 (indywidualna).

Wiec chyba dobra propozycja, jesli nastawiam sie na 5numerow
darmowych, troche internetu, troche minut jesli potrzeba zadzwonic
tu/tam (inne niz te 5 darmowych)?

tyran

Data: 2012-07-19 16:31:38
Autor: VomitroN
PlusGSM - abonament

Użytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisał w wiadomości news:20120719160723.717483e266e7b05762ee7f1dop.pl...
[...]

Tak dla porownania za 39 zł w Playu bez telefonu z umowa na rok masz:

-  550 minut miesiecznie, zamienne na 886 smsow, - nielimitowane rozmowy w Playu, - nielimitowane smsy przez 3 miesiace, - 200MB  na internet przez miesiac, potem platne 7zl. - dodatkowo 100minut do wszystkich przez pol roku, jesli zamowisz umowe przez internet.

650 minut to prawie 11 godzin na rozmowy miesiecznie przez pol roku. :)

--
VomitroN

Data: 2012-07-20 07:54:03
Autor: tyran
PlusGSM - abonament
On Thu, 19 Jul 2012 16:31:38 +0200
"VomitroN" <vomitronNOSPAM@interia.pl> wrote:

> [...]

umowe przez internet.

650 minut to prawie 11 godzin na rozmowy miesiecznie przez pol

Byc moze lepiej .. ale akurat cala rodzina + znajomi maja od
zawsze plusa .. stad tak wazne te 5 darmowych numerow. Przechodzac na
play-a dostane wiecej minut, ale to nie zastapi mi 5darmowych.
A prawda jest taka, ze ja nawet 20min miesiecznie nie wygaduje (poza
tymi 5 numerami) .. wiec przejscie srednio mi sie oplaca.

--
tyran

Data: 2012-07-20 18:04:47
Autor: VomitroN
PlusGSM - abonament

Użytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisał w wiadomości news:20120720075403.2097d7a4191036811605ff32op.pl...

[...]

Nie byc moze lepiej, lecz na pewno lepiej.
U mnie operacja przejscia calej rodziny do Playa zajela ok miesiaca. Tez bylem w Plusie od zawsze.
Mam gdzies sentymenty, czy przywiazanie do marki, jesli za te same pieniadze, mozna miec sporo wiecej.
Przelicz sobie ile rozmawiasz z tymi 5 numerami, bo jak miescisz sie w 11 godzinach miesiecznie, to jak najbardziej Ci sie oplaca.

BTW, jesli juz koniecznie musisz zostac z ta siecia, zloz wymowienie, a sami sie odezwa i na tydzien przed terminem doloza pare minut miesiecznie wiecej.

--
VomitroN

Data: 2012-07-19 17:00:23
Autor: Krzysiek
PlusGSM - abonament

[...]

[...]
e) 100MB internet (dwa miesiace free, potem 7zl brutto, po wyczerpaniu
To wszystko za 39,90 + 7zl internet (kwoty brutto)

Dziś chciałem przedłużyć umowę i dostałem mniej więcej te same warunki.Umowę pani wydrukowała dała do podpisu ..... a tam jest coś o videostreamingu. Zapytałem w czym rzecz. Pani niezbyt umiała wytłumaczyć, ale powiedziała że to "coś" polega na tym, że oglądając filmy np na YouTube opłata jest liczona ZA MINUTĘ OGLĄDANIA (ok 46 groszy za minutę), a nie schodzi z owego pakietu danych zaszytego w abonament, i że ta zmiana dotyczy wszystkich innych pakietów transmisji.
No po prostu zbaraniałem i chciałbym żeby ktoś kumaty w Plusologii mógłby po chłopsku wytłumaczyć. To jest jakaś kolejna Plusowa paranoja bo niezależnie od jakości video (rozdzielczość) operator skasuje mnie tak samo. Czy jeśli wejdę na jakąś stronę gdzie mam np reklamę video we flashu - to też mam za nią płacić za czas jej trwania?

Krzysiek

Data: 2012-07-19 21:05:25
Autor: Krzysiek
PlusGSM - abonament - NOWA taryfa w Plusie

Użytkownik "Krzysiek" <ktos@gdzies.w.pl> napisał w wiadomości news:ju97eb$r2r$1node1.news.atman.pl...

[...]

I wyjaśniło się po dłuuuugiej rozmowie z BOK. Może to zainteresować tych z Was, którzy zechca przedłużyć umowe w Plus.
Otóż pani w lubelskim salonie Plusa kompletnie była niekompetentna. Usługa videostreaming polegająca na pobieraniu opłat za oglądanie video jest od dawna (chyba tylko dla idiotów) i jeśli ktoś chce - może ją oczywiście włączyć. Wtedy za minutę oglądania filmu zapłaci 49 gr i nie będzie to zliczane z pakietu danych. Nie prawdą jest to, że jest to usługa obligatoryjna w nowej taryfie Plusa (taryfa "Rozmowna").

Dwa dni temu Plus wprowadził nowa taryfę "Rozmowna" - UWAGA - tej taryfy nie zaproponowali mi w telefonicznym BOK, jak chciałem przedłużyć dziś umowę, nie ma jej na stronie www Plusa tam gdzie powinna być opisana (informacje dla przedłużających umowy). Jednakże jak poprosiłem o ofertę lepszą - konsultant z BOK taką taryfe przedstawił.

W stosunku do poprzednich warunków przedłużenia umowy (dla abonamentu za 39,90) łaskawy Plus daje ciut więcej. Oczywiście z konkurencyjnym Play'em jest to nadal lipa, choć może dla niektórych nie do końca....

stare warunki / nowe warunki

abonament bez zmian - 39,90 / 39.90
liczba minut w abonamencie bez zmian - 100 /100
dodatkowy pakiet do wszystkich sieci - 20 / 75
stała opłata za rozmowę "po 1 min czas stop" - było / nie ma
nielimitowane połaczenia do Plus i stacjonarne - 2 numery / 5 numerów bez względu na porę dnia czy dzień tygodnia.
jest tez pakiet internetowy przez jakiś czas za darmo i pakiet MMS

Data: 2012-07-20 08:02:34
Autor: tyran
PlusGSM - abonament - NOWA taryfa w Plusie
On Thu, 19 Jul 2012 21:05:25 +0200
"Krzysiek" <ktos@gdzies.w.pl> wrote:

[...]

Czy dla idiotow to nie wiem. Jakby sie tak zastanowic to przy
niektorych filmach z internetu minuta za 49gr moze byc tansza niz
minuta przy liczeniu pakietowym. Tylko to jest ciezko policzyc i
kontrolowac stad ta usluga wydaje sie niepraktyczna.

pzdr.

--
tyran

Data: 2012-07-19 17:22:27
Autor: Michal Tyrala
PlusGSM - abonament
On Thu, 19 Jul 2012 16:07:23 +0200, tyran wrote:
 d) 5 numerów darmowych do plusa lub na stacjonarne (na tym mi bardzo
 zalezalo)

Na ile pamietam zagrywki plusa -- zorientuj się, czy pkt powyzej nie
kosztuje po jakims czasie 15zl/mc...

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-07-20 13:30:52
Autor: tyran
PlusGSM - abonament
tyran <trele.molere@op.pl> wrote:

[...]

A jednak g...no za przeproszeniem. Zalaczalem drazyc temat bo cos mi
nie pasowalo w odebranym smsie, ktory nalezy odeslac jesli sie
zgadzam na umowe:
"Oferujemy Ci promocje ZOSTANMY RAZEM - Dodatkowy pakiet 75 minut na
polaczenia do wszystkich sieci krajowych.; Taryfa rozmowna 39,90
zawiera bezplatny pakiet internetowy 100MB na probe przez dwa okresy
rozliczeniowe oraz pakiet 100 minut na polaczenia do wszystkich sieci
krajowych, z umowa na 12 miesiecy., umowa na czas oznaczony 12
miesiecy, kara umowna za rozwiazanie umowy 1800pln. Jezeli
akceptujesz odeslij sms o tresci TAK .... bla bla bla".

Jak widac nic tu nie ma o 5 numerach darmowych, wiec telefon do BOKu
wczoraj z pytaniem, ze nic o tym nie ma, ze w regulaminie rozmownej
rowniez nie ma .. no i pan nie potrafil znalezc w regulaminie, ale u
siebie mial napsiane i zapewnial mnie, ze te 5 numerow jest dostepne. No ok .. mysle, ale dzisiaj znow cos mnie tknelo .. zadzwonilem i sie
okazuje, ze nie .. 5 numerow nie ma. No ja pier.... czy w tym kraju
nie moze byc normalnie?! Chyba rzeczywiscie przejde do innej sieci,
gdzie otrzymam wiecej ...

--
tyran

Data: 2012-07-20 21:16:42
Autor: Krzysiek
PlusGSM - abonament

Użytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisał w wiadomości news:20120720133052.0955d23e39211c6e3e2890d9op.pl...
[...]

Te 5 numerów jest, ja miałem przed oczyma wydrukowaną w salonie umowę. Wajha oczywiście jest tylko nieco inna. Masz zasadniczy pakiet 100 min (wymienny na sms) i do niego pakiet dodatkowy 75 min. Minuty z pakietu zasadniczego wykorzystywane są przed tymi dodatkowymi i na następne okresy rozliczeniowe owszem przejdą, ale jeśli cokolwiek w tym pakiecie zostanie. Od zawsze minuty z pakietu zasadniczego schodziły jako ostatnie, teraz Plus musiał "w trosce o najwyższą jakość usług" oskubać abonentów i przestawić kolejność schodzenia pakietów.

Krzysiek

Data: 2012-07-20 14:42:57
Autor: krzysztofsf
PlusGSM - abonament
On 20 Lip, 21:16, "Krzysiek" <k...@gdzies.w.pl> wrote:
[...]

t-mobile calkiem zlikwidowal przechodzenie pakietow na nastepne
miesice.

PlusGSM - abonament