PlusGSM - abonament

Data: 2012-07-19 16:31:38
Autor: VomitroN
PlusGSM - abonament

Użytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisał w wiadomości news:20120719160723.717483e266e7b05762ee7f1dop.pl...
Witam

Jakis czas temu szukalem/pytalem o abonament jaki wybrac
najkorzystniejszy. Jestem wlasnie po rozmowie z konsultantem,
dostalem nawet sms-a do potwierdzenia z nowa oferta:
- telefon firmowy, ale jest mozliwosc wziecia taryfy indywidualnej
- taryfa rozmowna, w ramach przedluzenia dostalem:
a) 100min zamiennie na 100smsow co miesiąc do wszystkich
b) 75min co miesiąc do wszystkich
c) 600mmsów (kto tyle wysyla?)
d) 5 numerów darmowych do plusa lub na stacjonarne (na tym mi bardzo
zalezalo)
e) 100MB internet (dwa miesiace free, potem 7zl brutto, po wyczerpaniu
predkosc zwlania - nie naliczaja)
f) umowa na 12 miesiecy (bez telefonu)
g) kara za rezygnacje (1800zl - nie wiem czemu tak duzo, no ale kto
bedzie rezygnowal ... )

To wszystko za 39,90 + 7zl internet (kwoty brutto)

Tak dla porownania za 39 zł w Playu bez telefonu z umowa na rok masz:

-  550 minut miesiecznie, zamienne na 886 smsow, - nielimitowane rozmowy w Playu, - nielimitowane smsy przez 3 miesiace, - 200MB  na internet przez miesiac, potem platne 7zl. - dodatkowo 100minut do wszystkich przez pol roku, jesli zamowisz umowe przez internet.

650 minut to prawie 11 godzin na rozmowy miesiecznie przez pol roku. :)

--
VomitroN

Data: 2012-07-20 07:54:03
Autor: tyran
PlusGSM - abonament
On Thu, 19 Jul 2012 16:31:38 +0200
"VomitroN" <vomitronNOSPAM@interia.pl> wrote:

> [...]

umowe przez internet.

650 minut to prawie 11 godzin na rozmowy miesiecznie przez pol

Byc moze lepiej .. ale akurat cala rodzina + znajomi maja od
zawsze plusa .. stad tak wazne te 5 darmowych numerow. Przechodzac na
play-a dostane wiecej minut, ale to nie zastapi mi 5darmowych.
A prawda jest taka, ze ja nawet 20min miesiecznie nie wygaduje (poza
tymi 5 numerami) .. wiec przejscie srednio mi sie oplaca.

--
tyran

Data: 2012-07-20 18:04:47
Autor: VomitroN
PlusGSM - abonament

Użytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisał w wiadomości news:20120720075403.2097d7a4191036811605ff32op.pl...

[...]

Nie byc moze lepiej, lecz na pewno lepiej.
U mnie operacja przejscia calej rodziny do Playa zajela ok miesiaca. Tez bylem w Plusie od zawsze.
Mam gdzies sentymenty, czy przywiazanie do marki, jesli za te same pieniadze, mozna miec sporo wiecej.
Przelicz sobie ile rozmawiasz z tymi 5 numerami, bo jak miescisz sie w 11 godzinach miesiecznie, to jak najbardziej Ci sie oplaca.

BTW, jesli juz koniecznie musisz zostac z ta siecia, zloz wymowienie, a sami sie odezwa i na tydzien przed terminem doloza pare minut miesiecznie wiecej.

--
VomitroN

PlusGSM - abonament