PlusGSM - dla nich paszport to nie dowód tożsamości :/

Data: 2009-05-13 21:28:57
Autor: Songoku
PlusGSM - dla nich paszport to nie dowód tożsamości :/
Życze zdrowia przy wykłócaniu się.
Prościej chyba będzie ten dowód wyrobić, bo niepoważnie ta cała firma wygląda, jeżeli tam ludzie bez dokumentów pracują.

Data: 2009-05-13 21:45:23
Autor: art_noise
PlusGSM - dla nich paszport to nie dowód tożsamości :/

Życze zdrowia przy wykłócaniu się.
Prościej chyba będzie ten dowód wyrobić, bo niepoważnie ta cała firma wygląda, jeżeli tam ludzie bez dokumentów pracują.

Dowod mam w domu wiec nie musze wyrabiac. Dokumentem ktorym sie legitymuje jest paszport.
Jakos nie bylo dotychczas klopotu z paszportem w takich instytucjach jak:
- notariusz
- sad gospodarczy
- banki
- urzad skarbowy i statystyczny

a w polkomtelu jest

Pozdrawiam
Art_noise

Data: 2009-05-13 22:45:03
Autor: Lewis
[...]

Ale nie rozumiem jednego po cholere nosisz ze soba paszport a nie nosisz D.O.?
Codziennie wyjeżdzaz poza granice kraju? Rozumiem ze chcesz postawić na swoim ale to zwyczajna upierdliwość, jeżeli masz D.O. to nim się posługuj, zapobiegnie to niepotrzebnym napięciom przy załatwianiu spraw.
Nie wiem ale D.O. to od momętu jak go wyrobiłem noszę zawsze ze sobą a paszport raz na kilka miesięcy jak gdzies emigruję.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

Data: 2009-05-13 22:57:29
Autor: art_noise
[...]

Dla zasady. Nie akceptuje DO jako pozostalosci komuny i trzymam go w szufladzie tak samo jak 100zl z warynskim.
Co do napiecia to go nie bylo, nie zamierzam sie spierac z dziewczyna z punktu obslugi bo ona ma przykazane z gory co ma robic i tak ja uczyli na szkoleniu.
Nie godze sie po prostu na lamanie prawa ze strony polkomtel s.a.

Pozdrawiam
Art_noise

Data: 2009-05-13 23:24:36
Autor: Lewis
[...]

Ok, teraz rozumiem, każdy ma swoje przekonania.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

PlusGSM - dla nich paszport to nie dowód tożsamości :/