PlusGSM - dla nich paszport to nie dowód tożsamości :/

Data: 2009-05-13 22:48:49
Autor: Adam Płaszczyca
PlusGSM - dla nich paszport to nie dowód tożsamości :/
Dnia Wed, 13 May 2009 20:40:41 +0200, art_noise napisał(a):

Poltorej roku temu bylem w plusie kupic iplusa do firmy (sp. z o.o.) i mila pani poprosila o dowod. Wyjasnilem jej ze mam paszport, na co ona ze nie da rady - musi byc dowod. Okazalo sie ze plusgsm tylko DO traktuje jako dowod tozsamosci - paszport juz nie. Nie mialem wtedy czasu na klotnie i przekomarzania, dalem sobie spokoj, pojechal viceprezes z dowodem i sprawe zalatwil.

Popatrz, a ja bez problemu paszportem się posługiwałem. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2009-05-13 23:16:54
Autor: art_noise
PlusGSM - dla nich paszport to nie dowód tożsamości :/

Popatrz, a ja bez problemu paszportem się posługiwałem.

Ale w polkomtelu? Z tego co mi dziewczyna powiedziala, musi wbic nr DO i inny numer nie przejdzie (starala sie)

Pozdrawiam
Art_noise

Data: 2009-05-14 18:36:21
Autor: ToMasz
art_noise pisze:
[...]

weź zrób jeszcze coś dla społeczności. PRzejdź się do Ery, ORange i
Playa, próbując załatwić to samo co w Plusie. Zobaczymy co powiedzą na
Twój paszport,  bo sprawa jest zdecydowanie ciekawa. JA kiedyś miałem
problem w centrum handlowym w... bawilandzie. Chciałem zostawic dziecko,
a przyjmują tylko do 7mego roku życia. nie było jak udowodnić ze maluch
ma 5lat. Wkońcu przyjęli go na podstawie... karty chipowej NFZ (taka
elektroniczna ksiażeczka zdrowia ze ślaska) - tam były dane osobowe i
data urodzenia.

ToMasz

Data: 2009-05-14 20:29:17
Autor: art_noise
[...]

Orange na 100% przyjmuje paszport, zalatwialem pare aktywacji w orange. Nie wiem jak era i play - nic od nich nie bralem

Pozdrawiam
Art_noise

PlusGSM - dla nich paszport to nie dowód tożsamości :/